Myyn vuodessa parikymentä tonnia lihaa ja ulostan maataloudesta palkkaa 100 tonnia vuodessa. Maataloudesta saa helposti teollisuustyöntekijän palkan kasvattamalla 8-10 mullia, JOS omaa yhtä hyvän ahkeruuden, lahjakkuuden ja liikkeenjohdon kuin minä.
ammattitaito
12
1285
Vastaukset
- joo..
Kukapa sen kissanhännän nostaa, jos ei kissa itse.
- kompetenssia
Hörhö tuskin tarvinnee osaamisensa johdosta edes 1 mullia.
- c-mies
Täällä C-alueella saa samasta työstä 120 tonnia vuodessa kun omaa ahkeruuden ja lahjakkuuden lisäksi hyvän liikkeenjohdon taidon, kuten minä.
- -Haastaja-
Oli niin huono trollaus, että nimimerkkivarkauskin näkyy!
Juu, kyllähän kymmenen mullin kasvattamisella saa teollisuustyöntekijän palkan, jos on saanut vuokrattua pari sataa hehtaaria peltoa edullisesti:D - Vara Kaani
Eli saat noin 5 euroa kilolta kun tulot jaetaan tuotetulle lihakilomäärälle, kun kaikki kumminkin tiedämme, että lihasta saa bulkkina myytynä vain noin 2,60-2,70 euroa kilolta, niin tukien osuus liikevaihdostasi on silloin noin 40-50 %:tia.
Eli aika hyvin noin ahkeralta mieheltä ...- ...
.
- Paalinpyörittäjä
Mutta alkaa silti viestini vissiin mennä perille, kun on jo useita kertoja nimimerkilläni esiinnytty täällä!
- niin,
silloin sitä ei voi muut käyttää.
- Vara Kaani
No vähän ihmettelinkin, että ompas tyyli muuttunut ...
- Vara Kaani
seppis kirjoitti:
Tsemppiä sulle "oikea" paalinpyörittäjä.Totuuden puhujia on aina solvattu.
Näinhän se on, tosin käsityksesi totuudesta on varsin tulkinnan varainen ...
Onko silloin kysymys totuudesta, jos olennaisia asioita jätetään kertomatta tai yhdistellään asioita totuuden vastaisesti.
- järkähtämättömänlevoton
???????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479