Myyn vuodessa parikymentä tonnia lihaa ja ulostan maataloudesta palkkaa 100 tonnia vuodessa. Maataloudesta saa helposti teollisuustyöntekijän palkan kasvattamalla 8-10 mullia, JOS omaa yhtä hyvän ahkeruuden, lahjakkuuden ja liikkeenjohdon kuin minä.
ammattitaito
12
1288
Vastaukset
- joo..
Kukapa sen kissanhännän nostaa, jos ei kissa itse.
- kompetenssia
Hörhö tuskin tarvinnee osaamisensa johdosta edes 1 mullia.
- c-mies
Täällä C-alueella saa samasta työstä 120 tonnia vuodessa kun omaa ahkeruuden ja lahjakkuuden lisäksi hyvän liikkeenjohdon taidon, kuten minä.
- -Haastaja-
Oli niin huono trollaus, että nimimerkkivarkauskin näkyy!
Juu, kyllähän kymmenen mullin kasvattamisella saa teollisuustyöntekijän palkan, jos on saanut vuokrattua pari sataa hehtaaria peltoa edullisesti:D - Vara Kaani
Eli saat noin 5 euroa kilolta kun tulot jaetaan tuotetulle lihakilomäärälle, kun kaikki kumminkin tiedämme, että lihasta saa bulkkina myytynä vain noin 2,60-2,70 euroa kilolta, niin tukien osuus liikevaihdostasi on silloin noin 40-50 %:tia.
Eli aika hyvin noin ahkeralta mieheltä ...- ...
.
- Paalinpyörittäjä
Mutta alkaa silti viestini vissiin mennä perille, kun on jo useita kertoja nimimerkilläni esiinnytty täällä!
- niin,
silloin sitä ei voi muut käyttää.
- Vara Kaani
No vähän ihmettelinkin, että ompas tyyli muuttunut ...
- Vara Kaani
seppis kirjoitti:
Tsemppiä sulle "oikea" paalinpyörittäjä.Totuuden puhujia on aina solvattu.
Näinhän se on, tosin käsityksesi totuudesta on varsin tulkinnan varainen ...
Onko silloin kysymys totuudesta, jos olennaisia asioita jätetään kertomatta tai yhdistellään asioita totuuden vastaisesti.
- järkähtämättömänlevoton
???????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645060Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362299Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632210- 2262198
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181403Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191374- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47963- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879