Myyn vuodessa parikymentä tonnia lihaa ja ulostan maataloudesta palkkaa 100 tonnia vuodessa. Maataloudesta saa helposti teollisuustyöntekijän palkan kasvattamalla 8-10 mullia, JOS omaa yhtä hyvän ahkeruuden, lahjakkuuden ja liikkeenjohdon kuin minä.
ammattitaito
12
1289
Vastaukset
- joo..
Kukapa sen kissanhännän nostaa, jos ei kissa itse.
- kompetenssia
Hörhö tuskin tarvinnee osaamisensa johdosta edes 1 mullia.
- c-mies
Täällä C-alueella saa samasta työstä 120 tonnia vuodessa kun omaa ahkeruuden ja lahjakkuuden lisäksi hyvän liikkeenjohdon taidon, kuten minä.
- -Haastaja-
Oli niin huono trollaus, että nimimerkkivarkauskin näkyy!
Juu, kyllähän kymmenen mullin kasvattamisella saa teollisuustyöntekijän palkan, jos on saanut vuokrattua pari sataa hehtaaria peltoa edullisesti:D - Vara Kaani
Eli saat noin 5 euroa kilolta kun tulot jaetaan tuotetulle lihakilomäärälle, kun kaikki kumminkin tiedämme, että lihasta saa bulkkina myytynä vain noin 2,60-2,70 euroa kilolta, niin tukien osuus liikevaihdostasi on silloin noin 40-50 %:tia.
Eli aika hyvin noin ahkeralta mieheltä ...- ...
.
- Paalinpyörittäjä
Mutta alkaa silti viestini vissiin mennä perille, kun on jo useita kertoja nimimerkilläni esiinnytty täällä!
- niin,
silloin sitä ei voi muut käyttää.
- Vara Kaani
No vähän ihmettelinkin, että ompas tyyli muuttunut ...
- Vara Kaani
seppis kirjoitti:
Tsemppiä sulle "oikea" paalinpyörittäjä.Totuuden puhujia on aina solvattu.
Näinhän se on, tosin käsityksesi totuudesta on varsin tulkinnan varainen ...
Onko silloin kysymys totuudesta, jos olennaisia asioita jätetään kertomatta tai yhdistellään asioita totuuden vastaisesti.
- järkähtämättömänlevoton
???????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881