Pliska

matkaan siis..

onko ketään menossa hotelli pliskaan 5.6.2008??

6

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ystävällinen

hotellin taksi.Puhuu suomea.Sano terveisiä Lissulta.

• ei pliskaan

ollaan menossa 1,6-08 mutta ei saatu pliskaan ,
        kun meillä maakunta lento niin on rajotetut hotellit . mutta olen ollu pliskassa -04 ja tykättiin kovasti. lämitetty uima allas makee juttu ,allas baari tosi hyvä ja kivat baari mikot. aikuisten uidessa tai nautiessa juomia vahtivat tenavien perään . salama santeri eli taxi puhuu suomea tosi kiva kaveri avulias. aamiainen tyypillinen hotelli aamiainen. palvelu pelaa. perhe huoneet hyvät ,parketti lattia ,(astmaatikko ei voi olla kokolattia matto huoneessa)parveke iso. kylpy huone hyvä ja siisti. jääkaapi ok . hissi toimii. lyhyt matka keskustaan ja rantaan . rauhallinen sijainti. lämpimästi suosittelen pliskaa.
        olin -06 tosi surkeassa hotellissa .siksi uskallan kehua pliskaa ja suositella. kyllähän ne kalliit mutta mistä eläkeläinen rahat , onhan jäätävä tuhlaus rahaakin . hyvää ja antoisaa lomaa .nautikaa ja uikaa mustassameressä se on ihanaaaaaaaaaaa

• pliska 05.06.08
        ei pliskaan kirjoitti:

ollaan menossa 1,6-08 mutta ei saatu pliskaan ,
        kun meillä maakunta lento niin on rajotetut hotellit . mutta olen ollu pliskassa -04 ja tykättiin kovasti. lämitetty uima allas makee juttu ,allas baari tosi hyvä ja kivat baari mikot. aikuisten uidessa tai nautiessa juomia vahtivat tenavien perään . salama santeri eli taxi puhuu suomea tosi kiva kaveri avulias. aamiainen tyypillinen hotelli aamiainen. palvelu pelaa. perhe huoneet hyvät ,parketti lattia ,(astmaatikko ei voi olla kokolattia matto huoneessa)parveke iso. kylpy huone hyvä ja siisti. jääkaapi ok . hissi toimii. lyhyt matka keskustaan ja rantaan . rauhallinen sijainti. lämpimästi suosittelen pliskaa.
        olin -06 tosi surkeassa hotellissa .siksi uskallan kehua pliskaa ja suositella. kyllähän ne kalliit mutta mistä eläkeläinen rahat , onhan jäätävä tuhlaus rahaakin . hyvää ja antoisaa lomaa .nautikaa ja uikaa mustassameressä se on ihanaaaaaaaaaaa

Vaikuttaa tosi hyvältä paikalta!

• Taikki

Joo, ollaan menossa Pliskaan 5.6.2008 kolmeks viikoks. Ei olla oltu ennen siina hotellissa, mutta Kultahietikolla monta kertaa. Ootteko menossa Take Offilla vai milla?

• matkaan siis..

Mennään Take OFFilla. Hotelli vaikuttaa ainakin ihan kivalta.. Olis jo kesäkuu, et pääsis matkaan :)

• tim_37v

Moikka...
      olemme perheen kanssa menossa lähelle tätä aluetta, muttei siis ihan Pliskaan...
      Meillä on varattuna huoneisto 2 viikoksi Aquarelle-hotellista...

-Timppa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      77
      8852
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2845
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2098
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2021
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      21
      1973
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1881
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1740
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      46
      1566
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1502
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe