Pliska

matkaan siis..

onko ketään menossa hotelli pliskaan 5.6.2008??

6

1099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ystävällinen

hotellin taksi.Puhuu suomea.Sano terveisiä Lissulta.

• ei pliskaan

ollaan menossa 1,6-08 mutta ei saatu pliskaan ,
        kun meillä maakunta lento niin on rajotetut hotellit . mutta olen ollu pliskassa -04 ja tykättiin kovasti. lämitetty uima allas makee juttu ,allas baari tosi hyvä ja kivat baari mikot. aikuisten uidessa tai nautiessa juomia vahtivat tenavien perään . salama santeri eli taxi puhuu suomea tosi kiva kaveri avulias. aamiainen tyypillinen hotelli aamiainen. palvelu pelaa. perhe huoneet hyvät ,parketti lattia ,(astmaatikko ei voi olla kokolattia matto huoneessa)parveke iso. kylpy huone hyvä ja siisti. jääkaapi ok . hissi toimii. lyhyt matka keskustaan ja rantaan . rauhallinen sijainti. lämpimästi suosittelen pliskaa.
        olin -06 tosi surkeassa hotellissa .siksi uskallan kehua pliskaa ja suositella. kyllähän ne kalliit mutta mistä eläkeläinen rahat , onhan jäätävä tuhlaus rahaakin . hyvää ja antoisaa lomaa .nautikaa ja uikaa mustassameressä se on ihanaaaaaaaaaaa

• pliska 05.06.08
        ei pliskaan kirjoitti:

ollaan menossa 1,6-08 mutta ei saatu pliskaan ,
        kun meillä maakunta lento niin on rajotetut hotellit . mutta olen ollu pliskassa -04 ja tykättiin kovasti. lämitetty uima allas makee juttu ,allas baari tosi hyvä ja kivat baari mikot. aikuisten uidessa tai nautiessa juomia vahtivat tenavien perään . salama santeri eli taxi puhuu suomea tosi kiva kaveri avulias. aamiainen tyypillinen hotelli aamiainen. palvelu pelaa. perhe huoneet hyvät ,parketti lattia ,(astmaatikko ei voi olla kokolattia matto huoneessa)parveke iso. kylpy huone hyvä ja siisti. jääkaapi ok . hissi toimii. lyhyt matka keskustaan ja rantaan . rauhallinen sijainti. lämpimästi suosittelen pliskaa.
        olin -06 tosi surkeassa hotellissa .siksi uskallan kehua pliskaa ja suositella. kyllähän ne kalliit mutta mistä eläkeläinen rahat , onhan jäätävä tuhlaus rahaakin . hyvää ja antoisaa lomaa .nautikaa ja uikaa mustassameressä se on ihanaaaaaaaaaaa

Vaikuttaa tosi hyvältä paikalta!

• Taikki

Joo, ollaan menossa Pliskaan 5.6.2008 kolmeks viikoks. Ei olla oltu ennen siina hotellissa, mutta Kultahietikolla monta kertaa. Ootteko menossa Take Offilla vai milla?

• matkaan siis..

Mennään Take OFFilla. Hotelli vaikuttaa ainakin ihan kivalta.. Olis jo kesäkuu, et pääsis matkaan :)

• tim_37v

Moikka...
      olemme perheen kanssa menossa lähelle tätä aluetta, muttei siis ihan Pliskaan...
      Meillä on varattuna huoneisto 2 viikoksi Aquarelle-hotellista...

-Timppa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe