onko ketään menossa hotelli pliskaan 5.6.2008??
Pliska
6
1084
Vastaukset
- on ystävällinen
hotellin taksi.Puhuu suomea.Sano terveisiä Lissulta.
- ei pliskaan
ollaan menossa 1,6-08 mutta ei saatu pliskaan ,
kun meillä maakunta lento niin on rajotetut hotellit . mutta olen ollu pliskassa -04 ja tykättiin kovasti. lämitetty uima allas makee juttu ,allas baari tosi hyvä ja kivat baari mikot. aikuisten uidessa tai nautiessa juomia vahtivat tenavien perään . salama santeri eli taxi puhuu suomea tosi kiva kaveri avulias. aamiainen tyypillinen hotelli aamiainen. palvelu pelaa. perhe huoneet hyvät ,parketti lattia ,(astmaatikko ei voi olla kokolattia matto huoneessa)parveke iso. kylpy huone hyvä ja siisti. jääkaapi ok . hissi toimii. lyhyt matka keskustaan ja rantaan . rauhallinen sijainti. lämpimästi suosittelen pliskaa.
olin -06 tosi surkeassa hotellissa .siksi uskallan kehua pliskaa ja suositella. kyllähän ne kalliit mutta mistä eläkeläinen rahat , onhan jäätävä tuhlaus rahaakin . hyvää ja antoisaa lomaa .nautikaa ja uikaa mustassameressä se on ihanaaaaaaaaaaa - pliska 05.06.08
ei pliskaan kirjoitti:
ollaan menossa 1,6-08 mutta ei saatu pliskaan ,
kun meillä maakunta lento niin on rajotetut hotellit . mutta olen ollu pliskassa -04 ja tykättiin kovasti. lämitetty uima allas makee juttu ,allas baari tosi hyvä ja kivat baari mikot. aikuisten uidessa tai nautiessa juomia vahtivat tenavien perään . salama santeri eli taxi puhuu suomea tosi kiva kaveri avulias. aamiainen tyypillinen hotelli aamiainen. palvelu pelaa. perhe huoneet hyvät ,parketti lattia ,(astmaatikko ei voi olla kokolattia matto huoneessa)parveke iso. kylpy huone hyvä ja siisti. jääkaapi ok . hissi toimii. lyhyt matka keskustaan ja rantaan . rauhallinen sijainti. lämpimästi suosittelen pliskaa.
olin -06 tosi surkeassa hotellissa .siksi uskallan kehua pliskaa ja suositella. kyllähän ne kalliit mutta mistä eläkeläinen rahat , onhan jäätävä tuhlaus rahaakin . hyvää ja antoisaa lomaa .nautikaa ja uikaa mustassameressä se on ihanaaaaaaaaaaaVaikuttaa tosi hyvältä paikalta!
- Taikki
Joo, ollaan menossa Pliskaan 5.6.2008 kolmeks viikoks. Ei olla oltu ennen siina hotellissa, mutta Kultahietikolla monta kertaa. Ootteko menossa Take Offilla vai milla?
- matkaan siis..
Mennään Take OFFilla. Hotelli vaikuttaa ainakin ihan kivalta.. Olis jo kesäkuu, et pääsis matkaan :)
- tim_37v
Moikka...
olemme perheen kanssa menossa lähelle tätä aluetta, muttei siis ihan Pliskaan...
Meillä on varattuna huoneisto 2 viikoksi Aquarelle-hotellista...
-Timppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.778852Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662845Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182098- 1572021
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211973Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381881Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301740- 461566
- 1031502
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256