mikä on skini

johku

Niin eli mikä on skini?

50

8738

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • personal person

      Semmoinen kaljupää, pilotti päällä ja maastohousut ja maiharit jalassa, ahdasmielinen ihminen jonka mielestä Suomi kuuluu vain ja ainoastaan suomalaisille, eikä tänne muita saisi tulla. Pitää kai mustaa rotua valkoista alempana. Yleistettynä tuommoinen otus..

      Noh, joku voi kertoa tarkemmin joka tietää asiasta enempi.

      • Asiaa tutkinut

        Varsinaiseen skinhead-aatteeseen ei kuulu rasismi sen enempää kuin natsismikaan. Niin uskomattomalta kun se kuulostaakin, skinhead-liike syntyi alunperin monikulttuurisilla kulmilla.

        Tässä yksi hyvä linkki "oikeiden" skinien aatteisiin ja historiaan:

        http://www.tradskin.org

        Se kuva, joka useimmilla tulee mieleen skinistä, edustaa vain yhtä skiniryhmää, rasistisia WP-skinejä ts. Boneheadeja, kuten perinteisiä arvoja edustavat Trad- ja SHARP-skinit heitä nimittävät. Nämä natsiskinit vain pitävät eniten melua itsestään ja ovat saaneet aikaan koko alakulttuurin leimautumisen.

        Suomessa valtaosa skineistä edustaa valitettavasti näitä "bonareita", mutta löytyy niitä muitakin:

        http://www.geocities.com/sharpfinsec

        http://www.geocities.com/shacfin


      • Asiaa tutkinut kirjoitti:

        Varsinaiseen skinhead-aatteeseen ei kuulu rasismi sen enempää kuin natsismikaan. Niin uskomattomalta kun se kuulostaakin, skinhead-liike syntyi alunperin monikulttuurisilla kulmilla.

        Tässä yksi hyvä linkki "oikeiden" skinien aatteisiin ja historiaan:

        http://www.tradskin.org

        Se kuva, joka useimmilla tulee mieleen skinistä, edustaa vain yhtä skiniryhmää, rasistisia WP-skinejä ts. Boneheadeja, kuten perinteisiä arvoja edustavat Trad- ja SHARP-skinit heitä nimittävät. Nämä natsiskinit vain pitävät eniten melua itsestään ja ovat saaneet aikaan koko alakulttuurin leimautumisen.

        Suomessa valtaosa skineistä edustaa valitettavasti näitä "bonareita", mutta löytyy niitä muitakin:

        http://www.geocities.com/sharpfinsec

        http://www.geocities.com/shacfin

        Onhan noita "oikeita" skinejä joku kourallinen maailmalla, mutta näitä uusnatseja, jotka rengastetaan skineiksi, on paljon enemmän ja heitä kaikki ajattelevat kun kuulevat sanan "skini".

        Ei sillä ole mitään väliä mitä mikäkin on joskus sata vuotta sitten ollut, jos enemmistö on rasistisia mulkkuja.


      • Oi !

        Minusta tuo on rasistinen uusnatsi ... Skinhead on pikkaisen eriasia .. ihmiset ottakaa selvää että niitä on aika moneen lähtöön rasistisia ja ei niin rasistisia risoo nää ainaiset keskustelut ..


      • ripa6

        Jos totta puhutaan .. ennemmin antaisin lapseni liikkua sikinien kun räppi kansan tai hippien kanssa .. oikeat skinit kunnioittavat toisiaan ja ei se rasistisuus skineihin aina liity skinejä on monenlaisia .. harvemmin niiden seurassa on laittomia päihteitä sais olla katukuvassa enemmänkin niin pysyis hulttiot seiniensisällä piikittelemässä itseään .


      • yleistäjät on paskoi
        ripa6 kirjoitti:

        Jos totta puhutaan .. ennemmin antaisin lapseni liikkua sikinien kun räppi kansan tai hippien kanssa .. oikeat skinit kunnioittavat toisiaan ja ei se rasistisuus skineihin aina liity skinejä on monenlaisia .. harvemmin niiden seurassa on laittomia päihteitä sais olla katukuvassa enemmänkin niin pysyis hulttiot seiniensisällä piikittelemässä itseään .

        ''räppi kansa'' Ei vittu... Ja jos kuuntelet vaikka jotain kunnon 80 tai 90 luvun räppiä tai vaikka heikki kuulaa nii ne on just huumeita vastaa. Ja hipit? mitä vittua ehkä ne polttaa korkeintaa kannbista mut hae siitä vähän enemmän tietoo. vitun yleistäjät


      • meiltäpäin

        Helou puupää. Skini on ihminen joka on kyllästynyt tommosten mopoaivojen inkutukseenn ja hän saattaa ola hyvinkin orkealle koulutettu, vaan tyytyy työläisyyteensä. Mie olen kohta viiskymppinen tohtori vaan en päiväkään oo vetelehtiny ylenopestelussa. Rahani oon tienannu mehtätöistä ja jops mitä halveksin, niin näitä mammanlapsia jotka pänttäämällä luulevat leivän syntyvän. Työtä ja toimintaa; puhe on ilmasta.


    • joku vaan

      sitä mäkin olen ihmetelly...
      kaisse on kalju joka kuuluu johonkin
      rasisti porukkaan...
      tai sillain mä oon ymmärtäny muiden puheista...

      (älkää naulatko mua seinään jos olen väärässä)

      siis eí millään pahalla todellakaan....

    • hubahubahuba

      Skini=idiootti

      • meiltäpäin

        Sie ite oot semmonen tampio ja hukkapäivän lapsi että kannattas liittyä vaikka apukouluun. Päivä päivältä, viikko viikolta käy yhä selvemmäksi kuin oimkein asiat on ryssitty ja sie senkun kannat kynnykselle lisää mokkanokkaa. IDIOOTTI!


    • näin on!

      ..minäpä kerron: kaljupää, pilotti päällä, maiharit joissa teräskärjet, maastohousut, asenne on: vihaavat suomeen muuttaneita ulkomaalaisia ja myös hoppareita ja myös tummaihoisia, vaikka olisivatkin syntyneet suomessa. suurin osa yrittää pönkittää heikkoa itsetuntoaan olemalla "skini". näillä tyypeillä ei tosiaan ole päässä mitään, ei edes tukkaa! nimim. kokemusta on!

    • krh<g

      Niin että minun tiedon mukaan nämä alkuperäiset skinit eli skinheadit eivät ole rasisteja tai muuta sellaista, vaan nämä "julkisuuden skinit", mummonpotkijat, rasistit ja uusnatsit eli boneheadit ovat vain skinheadeista jakautunut alaryhmä, joka ei oikeastaan kuulu skinheadeihin (ainakaan kokonaan). Alkuperäisillä skinheadeilla kaikilla olivat omat ajatuksensa politiikasta ynnä muista asioista. Kannattaa tutustua "asiaan perehtyneen" linkkejä, sieltä se info löytyy.

    • ................

      Ne on varmaan jotain ääri-oikeistolaisia, mistä minä tiedän.

      • joku

        Oikeata ennen 2. maailmansotaa syntynyttä kansallissosialismia (natsismia) ja 2. maailmansodan politiikkaa tutkineena voisin itse sanoa että skinheadeillä ja kansallissosialisteilla ei ole paljoakaan yhteistä. Hitlerin johtamat kansallissosialistit olivat mielestäni hyvin organisoituja ja järjestäytyneitä kun taas Skinheadit ovat lähinnä vain anarkisteja jotka lietsovat väkivaltaa yrittämättä saavuttaa mitään. Kansallissosialistit Saksassa taas välittivät omasta "arjalaisesta" kansastaan. Yhteistä useimmilla Skinheadeillä on se, että he vihaavat toisen toisen rodun edustajia.


      • Minä vain.
        joku kirjoitti:

        Oikeata ennen 2. maailmansotaa syntynyttä kansallissosialismia (natsismia) ja 2. maailmansodan politiikkaa tutkineena voisin itse sanoa että skinheadeillä ja kansallissosialisteilla ei ole paljoakaan yhteistä. Hitlerin johtamat kansallissosialistit olivat mielestäni hyvin organisoituja ja järjestäytyneitä kun taas Skinheadit ovat lähinnä vain anarkisteja jotka lietsovat väkivaltaa yrittämättä saavuttaa mitään. Kansallissosialistit Saksassa taas välittivät omasta "arjalaisesta" kansastaan. Yhteistä useimmilla Skinheadeillä on se, että he vihaavat toisen toisen rodun edustajia.

        "Yhteistä useimmilla Skinheadeillä on se, että he vihaavat toisen toisen rodun edustajia."

        Skinheadit EIVÄT ole rasisteja, vaan BONEHEADIT ovat niitä.

        (Lue 2. kommentti tästä viestiketjusta..)


      • Minä vain.
        Minä vain. kirjoitti:

        "Yhteistä useimmilla Skinheadeillä on se, että he vihaavat toisen toisen rodun edustajia."

        Skinheadit EIVÄT ole rasisteja, vaan BONEHEADIT ovat niitä.

        (Lue 2. kommentti tästä viestiketjusta..)

        Siis kolmas kommentti, nim. "asiaa tukinut" (tai vastaava).


    • Skinhead

      Minäpä sinulle skininä kerron keitä me olemme.
      Tämä siis perustuu omakohtaiseen näkemykseeni ja siihen mitä me ajamme "jengillämme" mielipiteiden ja aatteidemme kohdalla.

      Tärkein aatte tai idea mikä Skininä olemiseen liittyy on itsensä kunnioitus juuri siten kuin jokainen sen itse kokee. Suurin osa meistä haluaa juuri vaalia arjalaisten tavoin omaa rotuamme ei väriämme, koska näemme ihmisen hienona olentona jonka ei pidä antaa rappetua. Kuntoamme vaalimme treenamalla kukin omalla tavoin ja muuten olemme opiskelevia, työssä käyviä miehiä jotka pitävät yhtä ja toimivat ryhmänä silkasta yhteenkuuluvuuden tunteesta.

      Suomi on meille yksi tärkeimpiä ideaalisia kivijalkoja. Kunnioitamme Suomea, sen luontoa, ja kaikkea muuta siinä. Kunnioitamme sotaveteraaneja, jotka puollustivat maatamme ja lapsiamme sodassa ylivoimaista vihollista vastaan uhraten jopa omat elämänsä varmistaessaan sen, että meillä on oma isänmaa jossa elää ja kasvaa vapaana. Tämä on meidän Isänmaamme jonka kansalaisten ja maan puolesta olemme valmiita sodassa kuolemaan, vaikka se sota tuntuukin epätodennäköiseltä nykypäivänä.
      Emme suorannaisesti vihaa mitään erityistä ihonväriä taikka kansaa, mutta vihaamme suuresti ihmisiä jotka tulevat tänne elämään verorahoillamme tekemättä päivääkään työtä. Harmivain että näistä suurinosa on juuri ulkomaalaisia. Emme todellakaan halua joidenkin idioottien antamaa mainetta rasistisina kusipäinä. Emme vain siedä sitä että jotkut vain tulevat tänne elämään siivellämme ilmaiseksi, ja kuten joissain tapauksissa tekemään rikoksia.
      Valitettavasti tilastot puhuvat puolestaan näiden "värillisten" osalta. En niitä lähde nyt erikseen luettelemaan ellei joku sitä välttämättä halua. Mutta sanon vielä kerran! Me emme ole rasisteja värin vaan asenteen suhteen.
      Tämä on kallis maa, ja sen hintoja nostaa ennestäänkin harmaa talous, rikollisuus ja todella suuret sosiaali tuet.
      Näistä tulee suoraan myös poliittisia aatteitamme esim. Sosiaalituen vähentäminen pois lähes kokonaan työkuntoisilta jotka eivät sitä tee.
      ja samalla työveron ja yritysveron pienentäminen.

      Tuossa taisi olla teille tarpeeksi asiaa, sillä enempää en jaksa kirjoittaa juuri nyt. (klo 4.14)
      Me emme ole rasisteja ihonvärin perusteella, älkää tekään siis olko rasisteja aatteiden kohdalla ja leimatko meitä kaikkia rasisteiksi.

      "Sitähän sanotaan että tukka ja järki eivät pysy samassa päässä....mites kun multa lähtee molemmat :) ...."

      • -80

        lieksassa oli tumma ihoinen mies raiskannut suomalaisen tytön...,ja kristillisellä opistolla...
        tätä en oikein jaksaisi sulattaa.


      • Rasismi on syvältä

        tää on vaan mun mielipiteeni asiasta MUTTA mä ite oon sitä mieltä että Suomi ei maana ole yhtään sen kummempi kun mikään muu eikä mikään kansa ole parempi kun mikään muu, koska kaikki ihmiset on samasta rodusta lähtösin.


      • ihmiset ovat ihmisia

        Olen elannut rasismi suomessa, ja heilla oli pitkähiukset, tummat, valeat....siis tarkoittaan että ei kukaan voi tietää ennen kuin asiat tapahtuu onko se rasisti tai ei.
        rasismi minusta kuuluu ne ihmisille että on vähän koulutusta elamasta, siis kun ihminen ei nake toinen ihminen ihmisena, kyllä sina miellessa tämä henkilö on jotain huonossa kunnossa aivosanssa.


      • meiltäpäin
        Rasismi on syvältä kirjoitti:

        tää on vaan mun mielipiteeni asiasta MUTTA mä ite oon sitä mieltä että Suomi ei maana ole yhtään sen kummempi kun mikään muu eikä mikään kansa ole parempi kun mikään muu, koska kaikki ihmiset on samasta rodusta lähtösin.

        Kuuleppa nyt. Kuka tässä rasisti on. Jos mie meen >Saudeihin ja veisaan vaikka virren niin nämä aapelit ruoskii minulta luut irti lihoista. Nyt nämä tulee tänne ja haluaa minareetin, sharian, pommipajan ja oikeuden raiskata yksin liikkuvat naiset sosiaalihuollon kustannuksella ja sie onneton älävänä vielä kehtaat huutaa rasismista.


      • meiltäpäin

        Skini ei vihaa muita ko tommosia lankkiaivoja jotka ei viiti edes yrittää miettiä mitään. Sie nippuat asiaoita omien luulojesi perusteella yhteen, mutta et ota/viitti ottaa selevää asioista. Esimerkiksi nämä suomalaiset vanhukset jää nilellle koska suomen valtio syytää rahaa kongoon, mikä raha ei edes ruoki näläkäsiä vaa päätyy suoraan DeBeers yhtiön kassaan. Ole sinä saatana hiljaa kun et mitään mistään tiedä!


    • HHWEHE

      SKINHEAD= IHOPÄÄ, NAHKAPÄÄ ELI KALJU

    • 14/88

      ohan noita rasisteja muitakin. tarvi kaikkea katsoa kaljun mukaan... huolestuttaa vaan tää suomen ulkomaanpolitiikka. sen näkee jo mitä siitä seuraa ku katsoo esim helsingin alueella noita maahanmuutto keskittymiä ja katsoo sen jälkeen rikostilastoja. niin on siinä syy ja seuraus... ainiin niilläkin rahoilla voitais monta suomalaista palkatan töihin, mitä kuluu maahanmuuttajien koulutukseen.

      • 88

        On kyllä totta että jotkut kuten nämä mummon potkija skinit ovat tyhmiä mutta ne ei ole oikeita skinejä koska skinien pitäisi kunnioittaa omaa maata ja veteraaneja ja ainakin täällä joensuussa on niin eikä täällä pahemmin ole mummon potkija skinejä omasta mielestäni maahan muuttajat pitäs laittaa takasin omaan maahansa etenkin nämä muslimit kun luulevat olevansa suomen herroja vaikka eivät ole edes suomalaisia itse olen nähnyt vain yhden somalin käyvän töissä ja huomaa sen kaupungillakin kun käy jossain aamu kymmeneltä niin siellä ne somalit pällistelee torin laidalla kun suomalaiset on töissä itse olen skini aatteen kannalla ja pukeudun skini tyyliin ja huumeet pois suomesta!


    • stereotypia pois

      Niin, kuten muut ovat vastailleetkin; pukeutuvat mainareihin, pilottitakkeihin ja sanansa mukaisesti heillä on ajeltu pää. Voi toki lyhythiuksinenkin tyyppi olla skini. He harjoittavat väkivaltaa rotuvihan varjoin, ja usein liikkuvat suurissa ryhmissä. Nyt tulee painavaa asiaa tyyliin ja pukeutumiseen liittyen:
      Jos joku tyyppi ajaa päänsä kaljuksi, mutta pukeutuu eri tavalla, EI hän (välttämättä) ole skini. Syitä pään ajelemiseen on monta. Esim. minä ajelin pääni siksi, koska minä arvostan ja harjoitan perinteisiä taistelulajeja, joten päätin ilmaista omistautumiseni jotenkin. Olen siis munkki, lol.
      Siis, ei voi mennä Shaolinin temppeliin ja huutaa munkeille: "V**UN SKINIT, RASISTIT!!" tai muuta vastaavaa...
      Lopuksi, oma mielipide koko asiasta: Rasismi on pe**eestä, ja tää koko skini-juttu ottaa per**leesti päähän.

      Tällä hetkellä olen ulkomailla, joten viesti on lähetetty Suomen aikaan n. klo 24-01 välillä.

      • pilkunnussija

        pukeutuvat kaivostyöläisiin?
        jeejee.


      • Fucking_Defective
        pilkunnussija kirjoitti:

        pukeutuvat kaivostyöläisiin?
        jeejee.

        Eihän kaikki skinit ole rasistisia, lueskelin tässä näitä teidän kommenttejanne ja en pahemmin pidä siitä että jotkut yleistää niin pahasti. Jos osa näistä skinheadeista sattuu olemaan rasisteja, niin se ei tarkoita, että ne kaikki olisivat. Itselläni on pari kaveria tyyliltään skinejä, ja yhdeltä heistä sitten eräs ulkomaalainen kysyi että miksi tämä tyttö pukeutuu niin, kaveri vastasi että hän sattuu pitämään tyylistä ja rakastaa isänmaataan, mutta ei ole rasistinen. Joitakin ulkomaalaisia voi vihata, mutta kaikkia ei tarvitse vihata. Miksi pitäisi jollekkin ulkomaalaiselle ruveta huutelemaan, jos hän ei huutele sinulle? Ja yhtälailla me suomalaiset olemme ulkomaalaisia jossain toisessa maassa. Pidän itsekkin paljon tästä pukeutumistyylistä, mutta en itse pukeudu niin, ja siitä huolimatta minua väitetään rasistiksi, vaikka en omista edes minkäänlaista kaljua, ja minulla on ulkomaalaisia ystäviä. Olenkin sitten sanonut suoraan, että en ole rasisti, vaikka itse kiinankeisari niin sanoisi, mä olen vain sitä miksikä oon syntynyt, eli täysin normaali ihminen, niinkuin varmasti kaikki muutkin ovat. Että näin..


      • skinisucks emo rocks
        Fucking_Defective kirjoitti:

        Eihän kaikki skinit ole rasistisia, lueskelin tässä näitä teidän kommenttejanne ja en pahemmin pidä siitä että jotkut yleistää niin pahasti. Jos osa näistä skinheadeista sattuu olemaan rasisteja, niin se ei tarkoita, että ne kaikki olisivat. Itselläni on pari kaveria tyyliltään skinejä, ja yhdeltä heistä sitten eräs ulkomaalainen kysyi että miksi tämä tyttö pukeutuu niin, kaveri vastasi että hän sattuu pitämään tyylistä ja rakastaa isänmaataan, mutta ei ole rasistinen. Joitakin ulkomaalaisia voi vihata, mutta kaikkia ei tarvitse vihata. Miksi pitäisi jollekkin ulkomaalaiselle ruveta huutelemaan, jos hän ei huutele sinulle? Ja yhtälailla me suomalaiset olemme ulkomaalaisia jossain toisessa maassa. Pidän itsekkin paljon tästä pukeutumistyylistä, mutta en itse pukeudu niin, ja siitä huolimatta minua väitetään rasistiksi, vaikka en omista edes minkäänlaista kaljua, ja minulla on ulkomaalaisia ystäviä. Olenkin sitten sanonut suoraan, että en ole rasisti, vaikka itse kiinankeisari niin sanoisi, mä olen vain sitä miksikä oon syntynyt, eli täysin normaali ihminen, niinkuin varmasti kaikki muutkin ovat. Että näin..

        Itsellä näkemäni ja lukemani perusteella skini on joukko yleensä kaljuja äijiä joilla pilotti takit päällä ja huutelevat / haastavat riitaa yleensä ulkomaalaisten kanssa . Tosin semmosiakin on ketä vaan hakkaa kaikki ketä tulee eteen. Yksi kansan liike mitä en ole ikinä tajunnut :O


      • skinduck
        skinisucks emo rocks kirjoitti:

        Itsellä näkemäni ja lukemani perusteella skini on joukko yleensä kaljuja äijiä joilla pilotti takit päällä ja huutelevat / haastavat riitaa yleensä ulkomaalaisten kanssa . Tosin semmosiakin on ketä vaan hakkaa kaikki ketä tulee eteen. Yksi kansan liike mitä en ole ikinä tajunnut :O

        Hyst nyt, emo pieni.


      • shorthairdoesntmeanshit

        "Tällä hetkellä olen ulkomailla, joten viesti on lähetetty Suomen aikaan n. klo 24-01 välillä."

        Miten se, että olet ollut ulkomailla tai mihin aikaan olet viestin kirjoittanut liittyy asiaan ja ketä se edes kiinnostaa!


    • Jännnää on

      Luin kirjan joka kertoi skineistä, siis sellaisista, jotka hakkasivat suunnilleen kun näkivät tummaihoisen ihmisen. Aiheutti kauheaa vihaa ja olin valmis haukkumaan skinin kun sellaisen näkisin. Luin sitten näitä kommetteja ja olen muuttanut mielipidettäni skineistä aika voimakkaasti positiivisempaan suuntaan

    • 11+4

      no tuolla eduskunnassa on aikapaljon noita skinejä sitte!! lähettää kaikki pakolaiset takasi ja sanoo " suomi on hyväksyvä maa."

    • SkinitSuomensankarit

      Mitä eroo on koiran paskal ja somalil? - noku koiran paska vanhenee se muuttuu valkoseks ja lopettaa haisemisen.

    • uskomatontamuttatosi

      Uskokaa tai älkää! Kaikki kaljupäät EIVÄT ole skinejä!

      Itse asiassa tämä pieni iskutieto on aika iso uutispommi, kun ottaa nykypäivänä huomioon ihmisten korkeat ennakkoluulot ja suomalaisen ihmisen laiskan ajatusprosessin.
      Ilmeisesti tämän palstan mukaan löytyy tosiaan niitä "uhreja", joita luullaan skineiksi yhdestä pienestä ulkonäollisestä seikasta, joilla on yhteyksiä tuohon äärioikeistolaisaatteeseen. Kuten joku mainitsikin, kalju pää voi olla monestakin syystä. Pidin erityisesti tuosta shaolin-munkki -vertailusta.

      • ja sitten

        Eipäs unohdeta myös niitä, jotka pitävät yllään nahkarotseja ja maihareita, mutta omistavat heviletin. No, asu kyllä ON skinhead-tyyliä, mutta ei se vielä tee sitä ihmistä skinnariksi.

        Toivottavasti et myöskään yleistä ihmisten "laiskuudesta" ja ennakkoluulojen ylivoimasta.


    • Proud to be skin

      Oi skinhead ja ylpeä siitä .. hitler on ollut ja menny itse en ole ainakaan ihmisten polttaja ja jos joku minua lyö niin lyön takaisin .. kunnioitan maatani eikä mua kiinnosta "vaikka ihmiset olis vihreitä kunhan tekisivät oman osansa maansapuolesta eikä tulisi viemään sitä toisilta jotka ovat saaneet jtn aikaan .. ja siihen lyömiseen vaikka en lyö itse sattumalta tulen useasti lyödyksi .. ja kummast se paha ihminen olen minä vaikka koittanut vaan kävellä paikasta a paikkaan b osoittaen ulkonäolläni mitä mieltä olen asioista ja minusta se on rikkaus ja rohkeus !

      • "eikä tulisi viemään sitä toisilta jotka ovat saaneet jtn aikaan"

        - Mikäs se sinun asemasi Suomen ja Venäjän välisessä sodassa oli?

        News flash, sillä ei ole mitään vitun väliä, kuinka monta "kiitos 1939 - 1945" hupparia omistat, koska sinä et ole tehnyt PASKAAKAAN tämän maan eteen.


    • kakkius

      Eikö skini ole vain tosi laiha poika.

    • UFO

      Semmonen rasistinen sika.. Niitä on mun paikkakunnal sairaasti mut eniten niit oli 1900 luvun lopus... ne näyttää ihan niinkun mun iso veikalt.. :D Eli ems: Kalju tietyn tyyppiset vaatteet, sit semmonen poliisi ilme... ----> ._. Et ei ne kummossii ole... Paitsi et ne Tappaa/ satuttaa ihmisiiihan huvin vuoks.. Et ihan perus äijjiä.. :D

      • Psycho

        Satutan sua kohta rajusti takaapäin


    • perussuomalinen4567646

      skini on semmoinen jotka yritti joskus puolustaa tätä maata tältä vitun seka rotuisuudelta sillä jokainen joka nykyään elää tietää että tämä ei vain tule toimimaan.. okei se mummojen hakkaaminen ei ollut ok mutta sitähän teki vain murto osa skineistä mutta muuten mä uskon ja vaikka vannon ruumiini yli että skinit on teidänkin mielestänne parempi ku se että tyttärenne/kaverinne/siskonne/äitinne/tyttöystävänne tai joku muu teille merkitsevä ihminen raiskataan!!! eikä tämä meno lopu niin kauan ku tänne päästetään ketä tahansa. otetaan kanadan malli vain perheet tai yksinäiset lapset/naiset sillä ei me tarvita yksinäisiä miehiä täällä mihinkään.

      • vittuuntunutsiilitukka

        Mitäs vittua yksinäiset miehet nyt on tehny? Tai jos on tehny miksi yleistämään? Se teissä skineissä, boneheadeissä tai ylipäätään (oli sitten minkä värinen tahansa) rasisteissa mättää on se YLEISTÄMINEN!


    • theARCHIS

      Sun munas on aika skini

    • Anonyymi

      Sun aivot.

    • Skini on semmonen peruspersu.

    • Anonyymi

      Vetäkääs suvskit hanskaa

    • Anonyymi

      paintjoobi

    • Anonyymi

      Minä sanoisin että skinejä on kolmenlaisia niitä jotka on rasisteja eli boneheadit, niitä jotka ovat antirasisteja eli esim sharpit ja niitä jotka eivät halua sekaantua rasismiin koska se ei ole heidänkään mielestä ok ja eikä niitä kiinnosta sen enempää laittaa takkinsa mitään sharp merkkejä koska he eivät halua olla mukana siinäkään he vain haluavat elää niinkuin alkuperäiset skinit omaa elämäänsä rauhassa ja pitää hauskaa joten älkää tuomitko skiniä natsiksi jos sillä ei oo natsi merkkejä

    • Anonyymi

      Skin it must Natsi isiat tulisi tappaa Aina tavattaessa. Poliisi voisi lopettaa niskalaukauksella skin it pikaoikeuden kayn in jalkeen. Natsi siat on suuri uhka ihmiskunnan olemassa ololle. Natsiaate pitaisi tuhota Jo's meinataan asua taalla pallolla. Matalaksi vaan koko sakki, verta ei tule saastaa, kuula otsaan kaikilla hitlerilaisille ja kommunisti samaan kuoppaan. Jussi Halla aho kanssa kuopan reunalle

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe