♥
jotkut aamut vaan ovat
huonompia kuin toiset
herää aivan liian
aikaisin
kahvinkeitin ei käynnisty
ennenkuin laittaa valot
huomaa olevansa terve
ei ole tulossa saikkia
eiliselle päivälle varatut
työt siirtyivät tälle päivälle
sitten se tulee
helliteltäväksi
ja laittaa pään
luottavaisesti
kainaloon
kierähtää selälleen
vatsasta rapsutettavaksi
ja olethan sinäkin
olemassa
ei tästä yhtään hullumpi
päivä taida tullakaan
♥
huono aamu
8
201
Vastaukset
- *runo64*
..olla huono mutta muuttuu
heti hyväksi kun lukee runojasi.
tänä aamuna kaksin runoin!
tupla annos piristystä!
erityis annos padmea!-vain kantaasiakkaille
/runoilijoille.
pidin sinusta tänäkin aamuna!- padme_amidala
.. ei siis pelottanut sinua kommentistasi päätellen. Vähän mietin, että uskallanko näyttää mustan mieleni täällä.
Kyllä sinunkin runojasi on mukava lukea aamuisin, niissä on hyviä ajatuksia.
Hienoa tiistaipäivää sinulle Runo64 : )
- lindalinda1
kun rakkaat ovat lähellä, rapsutettavina ja hel-
littävinä.
Karvaisuus, kaksi- ja nelijalkaisen, ah - ja se
hellyys jonka itse osakseen saa :)
Ei siis ollenkaan huono aamu - runossasi.- padme_amidala
..rapsuttelu aamutuimaan pelastaa kyllä huononkin aamun. Pikkukissakin tulee aina tähän läppärille kerjäämään hellyyttä. Kiitos ilahduttavasta palautteestasi.
Runollisen kaunista tiistaita sinulle : )
- *MURUKULTA*
*Muru vilikuttaa* ....viuhviuh.........
Elä sina olle yhtä paha tuuli ole jyvä tuli! :D
Näin meidän kesken,, Minulla on kuule viime viikonkin töitä tuolla odottamassa,,,
ja varmaa vuoden.. eikä maailmanloppua näy..:\
Huonot aamut kyllä häviää, kun tänne tulee lukeen näitä runoja ja hei moikkaan!
Otetaakos padme_ pienet..kahvit \_/?\_/?,, kliggg!- padme_amidala
..runopalsta ja aamurapsutukset pelastavat huononkin aamun. Ei tule liikaa murehdittua, hoitaako vääpeli Körmy kunnolla mononukleoosia. No äsken kyllä tuli tekstarilla kehuja armeijan lääkintähuollosta ja poika taitaa nauttia siitä, kun toiset lähtevät pitkälle marssille ja itse saa jäädä tupaan köllöttelemään.
Mutta taas jatkamaan näitä aamutouhuja..
Mukavaa tiistaita vaan sulle, kahvi teki terää : )
..pitäisiköhän vielä keittää litra lisää : )
Eikä helskutti näitä
sinun kissan / koiran / kääpiösiilin / undulaatin /
kotikollin ym. rapsutusrunoja.........
tahdon oikeita könsikkäitä!!!!
tahdon, tahdon!!!
*lyö nyrkkiä kuvitteelliseen pöytään*:DD
Sori, taisi olla ähän huono aamu täälläkin:))- padme_amidala
..voin kirjoittaa oikein tuhman könsikkäänrapsutusrunon. Sellaisen, jossa palstaviestin valkoinen pohja punastuu ja kirjaimet lyövät lieskoja.
Kyllä tämä päivä tästä paranee, niinkuin aina muulloinkin, usko pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631241Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11890Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.86676- 53644
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot118520Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513