HERÄÄMINEN

♥&♥ ♥&♥


Aamu on kylmä

Minä olen nukkunut paljon
Unia nähden ja unia näkemättä

Yksin minä olen pelännyt
näitä pimeitä öitä

Olen puristanut tyynyä syliini
ettet sinä voisi viedä minun
pelosta vapisevaa sydäntäni

Minä olen vetänyt peiton päälleni
ettet näkisi minua
Ja minä olen ollut hiljaa
ettet sinä kuulisi

Mutta minun otteeni on hellittänyt

Unen silittäessä minun sormia
ne ovat auenneet ja olen tullut
suojaamattomaksi


Tämä aamu -

Sinä kävit sittenkin


♥&♥ ♥&♥

8

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..onko sinulle puut loppuneet? Ei kun oikeesti Upea runo jälleen sinulta.
      (☼☼) silmät ymmyrkäisenä luen, että miten joku osaakin loihtia ihanan tunnelman.
      Mukavaa tiistaita : )

      • *MURUKULTA*

        Puita on kattoon asti ja lisää löytyy suomen metsistä :D
        Tämän minä kirjoitin, kun oli tuossa nuo pakkaset,
        siis se talvi, kait muistat,
        Silloin ennenvanhaa oli tuollaisia pakkasia, että oikein paleli..muka..
        Eilen olikin sitten jo aivan normaalia taas,
        vettä satoi taivaantäydeltä ja valtavia lätäköitä, suorastaa meriä teiden yli ja muuallakin,
        onnistuin kasteleen ooooikein kunnolla itseni iltalenkillä,
        joten nyt sitten odotellaan nuhaa,,, Kivaaaa!! :[
        Sulla on muuten todella kauniit silmät *nauraa*..
        Kiitos padme_ Murukin katselee tiistaita,,(@@) hymyillen! :D


    • *runo64*

      ...unissa tai unettomuudessa,
      unen ja toden rajalla,
      missä norjalainen villa paita.
      sinä se osaat kirjottaa ja
      aivan häkeltyy
      sanojesi kauneudesta,
      niiden käytöstä.
      kiitos luku nautinnosta.

      • *MURUKULTA*

        Luulen että jos tuota nyt eilen jähytti itsensä,
        tarvitaa oikeesti kymmenen villapuseroa päälle niitä suomalaisia ja sinun runojasi,
        niin että varaudu nyt sitten vaan siihenkin ! ;þ

        Eksyksissä sitä voi tarpoa kuinka kauan vaan, mutta
        Niih,,totuudenaamu tulee aina, ei auta peitot ja muut,,

        Nyt sitten on keltaiselle kumikanootilleni käyttöä, joka paikka lainehtii. :[
        Mut puristetaan joku positiivinen ajatus esteeksi ettei liukastella nurin..öööö???...
        Niih, voisihan se olla huonomminkin, esmerkiksi ei olisi tota kanoottia! :D


    • kaaru

      Enää en pelkää
      yksinäisiä öitä
      tiedän että olet kanssani
      silloin kun nukun

      Olet hiljaa
      hyväilet
      etten pelkää
      tätä pimeää yötä

      Aamulla tiedän
      Sinun käyneen
      hymyilen

      Mahdottoman kaunis runo Sinulta...kiitos:)

      • *MURUKULTA*

        Vauh, kyllä kauniin vastauksen sait loihdittua!
        Sopii hyvin jatkoksi tuohon omaani!

        Kiitos kaaru, ja mukvaa talvipäivää..
        joo-ooh.. litsläts..ei tuu lumiukkoo...mitähän vedestä.. :D


    • Eero 93 v.....ei 92v.

      Voi hitto kun mie tykkäsin tuost
      runost paljo

      Mie ite heräsin aamull lattialt
      Mitä mie tääll kysyin Ellilt
      Hää sano että kuorsasit nii kovaa
      etkä millää heränny nii hää tönäs jalall
      siut poijes sänkyst

      No mie näin semmost unta että putottelin
      lummii katolt ja putosin...

      Mie kiitän viel uuvelleen runostas ja lähen
      täält koulult mökillein

      • *MURUKULTA*

        No et käynynnä, oisiha mie sen varmaa nii honannu ja kovvoo kyytii laittanna Ellill mänemää.
        Mie tiiän kuule, kui on herkkä tuo naisen syvän, Elli ois tykännä pahoo jos sie simmost.
        Nii ja muutenii oisin miekii potkasanna ku Ellikii sinnuu nii, jotta oisit varmoon ittkki jo huomannu, et mihi sitä uot eksynnä! :O

        Ei uoo paljoo lumitöit, männy ihan ves'töiksi tiää nykytalavi,,pittee kait jo harkita ves'suksiloit ko rommakoit joka tuhannen paikast, vaik nythää tuo oll jo vähä parempi ku eilen, vaik ei kuitekaan hyvä.
        Mitä lie huomiseks luvann,, pitteis tuaas lähtä pesseen tuo kurakasa tuolt pihalt, enneku se taas pakkasen heittee..Vuaan ei tännee.

        Taijan laittee kupposen teetä, vaihteen vuoks tänneen ja jos sitä jottain mukavoo untakii näyttäs nuo taivaskanavat vaik,,nooh..

        Mie kiitän Eeroa kauniist pallauteest, joka lämmitti tuolt sisält paremin ko teekuppi poikineen konsaan! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe