usko minua
kyllä minä jotain
rakkaudesta tiedän
itseopiskellut amatööri
voi edetä opinnoissaan
pitkälle
kerrataan vaikka
hyvin tärkeätä
rakkauden osasta
Rakastelemista
ei rynnitä, pois
kaikki rajuus
silkkaa hellyyttä
paljon aikaa
hyvin kevyesti
tasaisesti väsymättä
Homma toimii
vähän niin kuin
pikkupuita pilkkoisi
Rakasteleminen
14
633
Vastaukset
Saat tulla tekemään pari pinoa,
milloin vain ;D
T: Marin- tomppa2006
...huumorintajusi lyö minua pölkyllä päähän...
Kiitos Marin!
T: tomppa
- kaaru
...hymyillä..jestas sentään:)))
Vai pikkupuita pilkkoessa, kuten minä, leivon korvapuusteja...nauraa.
Sormenjälkesi viipyvät ihollani
nyt me olemme yksi
tässä raukeina vierekkäin
hengitys tasaantuu
Nyt en halua kuolla
haluan elää Sinusta- tomppa2006
...ehkä tiesitkin jotain tälläistä sen olevan...
Runon kirjoittaminen on paljon vaikeampaa. Sinä onnistut hienosti sanoissasi:
Nyt en halua kuolla
haluan elää Sinusta
Hienoa elämän viisautta!
- padme_amidala
...hmm ole nyt tässä sitten virkailmeessä *huokaus*. Minä en ainakaan yhtään epäile taitojasi. Enkä usko, että muutkaaan ihailijattaresi. Siis nyt on pakko lähteä tupakalle, että poskien punoitus häviää.
- tomppa2006
...tunsin sen ihan velvollisuudeksi...
Hyvän ja reippaan mielen jakaminen kanssaihmisille onnistuu helposti. Jollakin voi olla huono päivä, jos runoni saa poskiin väriä, sehän on loistavaa, heh!
Käyttämäsi virkailme sana on mielestäni mainio, kuvannollinen. Pidän siitä, kuten koko palautteestasi. Pidän sinusta, rakastan koko maailmaa!
*hymyilee* - padme_amidala
tomppa2006 kirjoitti:
...tunsin sen ihan velvollisuudeksi...
Hyvän ja reippaan mielen jakaminen kanssaihmisille onnistuu helposti. Jollakin voi olla huono päivä, jos runoni saa poskiin väriä, sehän on loistavaa, heh!
Käyttämäsi virkailme sana on mielestäni mainio, kuvannollinen. Pidän siitä, kuten koko palautteestasi. Pidän sinusta, rakastan koko maailmaa!
*hymyilee*..tulla tähän sanomaan, että pidin palautteen palauttestasi. Kuinka voi olla huonoja päiviä, kun on sellasia runoilijoita, kuin sinä. Ja hmm.. luulenpa, että minäkin pidän sinusta...lopun tekstin saat mielikuvitella.
- tomppa2006
padme_amidala kirjoitti:
..tulla tähän sanomaan, että pidin palautteen palauttestasi. Kuinka voi olla huonoja päiviä, kun on sellasia runoilijoita, kuin sinä. Ja hmm.. luulenpa, että minäkin pidän sinusta...lopun tekstin saat mielikuvitella.
...minut kanveesiin raikkaudellaan...
Vaihteeksi minulla ollut hankala päivä, vuoroin vieraissa...kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu.
*hymyilee*
- lindalinda1
että Sinä rakkaudesta tiedät, toki.
Mutta että se synnytti tällaisen runon, oikein
pikkupuiden pilkontaa hommeli * hymy *
Vallan hyvälle tuulelle tämä runosi sai Tomtom.- tomppa2006
...tämän runon todella tarkoitin...
Jännitti niin pirusti, että vetääkö joku tiukkapipo herneen nenään, ei onneksi. Täällä on aikapaljon naislukijoita, heidän nenään menee vähemmän herneitä.
Kiitos Linda, että uskot minun kirjoittavan asioista, joista jotain tiedän.
- Aimo Roima Komiapoika
"vähän niin kuin
pikkupuita pilkkoisi"
Kyllä siinä lastut lentelee...peheheheherkele...- tomppa2006
...täällä päin, kukin tosin taaplaa tyylillään...
- *MURUKULTA*
Vai pilkko se tomppa vähän niiku pikkupuita...
Tänne tarvitaan nyt yx Peikkotyttö keikkuu aidalle ja virnisteleen..
Saahan sitä puhua,,,vaan sen kun näkis...;þ *kiusii*
Kääk! Viuh! Heippa sulle vuaan,tomppa! *nauraa* :)))))- tomppa2006
...peikkotyttö, kun saan sinut kiinni...
*hymyilee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5462076Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3851672Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211499Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641398JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191076- 561072
- 1181067
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16838Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11824Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66813