Moi
Ollaan kaverin kanssa lähdössä parin kuukauden päästä Australiaan. Kuljemme Cairnsista-Sydneyhin itärannikkoa (yllätys!) pitkin. Muuten homma alkaa olemaan suht selvillä, mutta Whitsundayn saaret ovat mysteeri...
Ajattelinkin täällä kysäistä teiltä, jotka olette tuolla käyneet tai muuten vain tiedätte asiasta jotain, niin missä kannattaa käydä ja missä asustaa?
Tavoitteena ei ole muutakuin olla muutama päivä hiekkarannalla ja katsella turkoosia vettä... :) Ei suurempaa!
Tietenkin kaikki niin negatiiviset kuin positiivisetkin kommentit saarista ovat tervetulleita!
Whitsundayn saaret
3
787
Vastaukset
- Anaconda
Jos vain mahdollista. Jokainen matkatoimisto ja hostelli välittää reissuja. Pakettiin kuuluu ruuat, snorklailua ym ohjelmaa. Yö nukutaan veneessä. Suosittelen lämpimästi
- niinjustiinsa
Ehdottomasti kannattaa lähteä purjehtimaan. Retket lähtevät Airlie Beachilta (kylä/kaupunki, jossa nimestään huolimatta ei ole beachia, joten jos merta haluaa rannalta tuijotella on syytä lähteä retkelle). Vaihtoehtoina on sekä päiväretkiä, että parin yön reissuja. Laivaan saa yleensä ottaa vain kaksi kangaskassia tavaraa (kassit saa retken järjestävästä firmasta) ja loput kamat voi jättää esim. hostelliin säilytykseen. Ite oon tehnyt kolmen päivän purjehduksen ja mahtavaa oli. Upeita maisemia, snorklailua ja aurinkoa... Se tosin täytyy sanoa, että paatissa nukkuminen olis voinut olla miellyttävämpääkin- meidän laivasta kun löytyi bed bugeja... Mutta ehdottomasti siis purjehtimaan. Muuten jää paljon näkemättä!
- -make-
juu, olen kanssa ehdottomasti purjehduksen kannalla. oli yksi parhaista kokemuksista australiassa. tosi hienoja maisemia ja hienoja rantoja. ite kävin kanssa kolmen yön purjehduksen. muualla ei tosin airlie beachilla tullu käytyä, muutakuin se purjehdus. majoituksista sen verran että hostellissa meinaatte majoittua niin elkää menkö bush village resort hostelliin. kallis (31 dollaria/yö) ja kaukana keskustasta. huono palvelu, mainokset on tosin siistiä mutta paikanpäällä ei. ja ilmastoinnista piti maksaa erikseen. ei ole tarkotus vaan haukkua, mutta liikaa velotti kortilta eikä meinannu maksaa key deposittia takas, niin vähä jäi harmittaa. mutta muuten oli hyvä reissu. pitäkää hauskaa ausseissa ja whitsundaysilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882