Liukastuin ja 3 kylkiluuta murtui & lihas revähti ja tulehtui.Korvauskäsittely menossa vakuutusyhtiössä.Onko kellään tietoa, minkä "arvoinen" vahinko? Lääkäri- ja lääkekuitit on erikseen.
KYLKILUIDEN MURTUMA; KORVAUS?
SÖKÖ
4
1531
Vastaukset
- todelliset kustannukset
ei kai muuta kuin kulusi korvataan laskujen mukaan ja sairaalapäivämaksut, riippuu vakuutuksestakin
- vakuutusyhtiöstä
aig paras maksaja vakuutuksissa.kysele.
- kulut ja
lääkemaksut korvataan sekä sairaspäiväraha sairaslomapäiviltä. Ellei sun vakuutuksessa sitten ole jotain kattosummaa jonka yli ei korvata.
- korvaa myös
ohimenevän invaliditeetin kertakorvauksena lääke- ja sairaalakulujen lisäksi. Ja päiväraha tulee jos olet sellaisen vakuutukseesi valinnut. Vapaaehtoinen täysajan tapaturmavakuutus kannattaa ehdottomasti ottaa!
Nimim. Kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472