http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=74031368
Onks toi iha oikein?? Osta Heti 40€ :OO mitä vittuu
:OOOOOOO
6
230
Vastaukset
- M.I.K.
Toi on huijjausta, tai omistajalla ase tehdas. :D
siitä joko mäntä tai joku vastaava paskana.
koska ei tommosia muuten myytäis ellei se oo sitten 5vuotta vanha :D- minäääää
Painappa sitä käyttäjää ja sieltä näkyy palautteet: positiivisia 94%, eli melkeen kaikki on ollu tyytyväisiä.
- slast
minäääää kirjoitti:
Painappa sitä käyttäjää ja sieltä näkyy palautteet: positiivisia 94%, eli melkeen kaikki on ollu tyytyväisiä.
Tiedoksi, että noista huute.netin myyjistä on kantautunut minun korviini pelkkää negatiivista palautetta. Joko ase on rikkinäinen suoraan laatikossa, menee rikki kun rupeat ampumaan tai ase on hyvässä kunnossa ulkoisesti, mutta kuulat lentävät huonosti. Itse kehotan harkitsemaan mistä aseensa ostaa.
- minääääää
slast kirjoitti:
Tiedoksi, että noista huute.netin myyjistä on kantautunut minun korviini pelkkää negatiivista palautetta. Joko ase on rikkinäinen suoraan laatikossa, menee rikki kun rupeat ampumaan tai ase on hyvässä kunnossa ulkoisesti, mutta kuulat lentävät huonosti. Itse kehotan harkitsemaan mistä aseensa ostaa.
pisti vaa silmään ku selailin ...
- öröör
minääääää kirjoitti:
pisti vaa silmään ku selailin ...
toihan on a4a myymä ämpäri joka maksaa uutena noin 70e, sisältää mikroakun ja on hyvin paska ase.
öröör kirjoitti:
toihan on a4a myymä ämpäri joka maksaa uutena noin 70e, sisältää mikroakun ja on hyvin paska ase.
Kyllä, ase on "halpissähkö" joka kelpaa vain lähitaisteluun, aloittelijan aseeksi, lutkupeleihin tai muuten vain ramboryskäämiseen. Aseessa on kyllä ihan miniakku, jotain 7,2V 700mAh. Kantomatka reilut kymmenen metriä, muovikoneisto, lähtönopeus ei päätä huimaa. Ei siis ole mikään vitsi että hinta on 40€, ase vain ei ole classic armyn tasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211