http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=74031368
Onks toi iha oikein?? Osta Heti 40€ :OO mitä vittuu
:OOOOOOO
6
235
Vastaukset
- M.I.K.
Toi on huijjausta, tai omistajalla ase tehdas. :D
siitä joko mäntä tai joku vastaava paskana.
koska ei tommosia muuten myytäis ellei se oo sitten 5vuotta vanha :D- minäääää
Painappa sitä käyttäjää ja sieltä näkyy palautteet: positiivisia 94%, eli melkeen kaikki on ollu tyytyväisiä.
- slast
minäääää kirjoitti:
Painappa sitä käyttäjää ja sieltä näkyy palautteet: positiivisia 94%, eli melkeen kaikki on ollu tyytyväisiä.
Tiedoksi, että noista huute.netin myyjistä on kantautunut minun korviini pelkkää negatiivista palautetta. Joko ase on rikkinäinen suoraan laatikossa, menee rikki kun rupeat ampumaan tai ase on hyvässä kunnossa ulkoisesti, mutta kuulat lentävät huonosti. Itse kehotan harkitsemaan mistä aseensa ostaa.
- minääääää
slast kirjoitti:
Tiedoksi, että noista huute.netin myyjistä on kantautunut minun korviini pelkkää negatiivista palautetta. Joko ase on rikkinäinen suoraan laatikossa, menee rikki kun rupeat ampumaan tai ase on hyvässä kunnossa ulkoisesti, mutta kuulat lentävät huonosti. Itse kehotan harkitsemaan mistä aseensa ostaa.
pisti vaa silmään ku selailin ...
- öröör
minääääää kirjoitti:
pisti vaa silmään ku selailin ...
toihan on a4a myymä ämpäri joka maksaa uutena noin 70e, sisältää mikroakun ja on hyvin paska ase.
öröör kirjoitti:
toihan on a4a myymä ämpäri joka maksaa uutena noin 70e, sisältää mikroakun ja on hyvin paska ase.
Kyllä, ase on "halpissähkö" joka kelpaa vain lähitaisteluun, aloittelijan aseeksi, lutkupeleihin tai muuten vain ramboryskäämiseen. Aseessa on kyllä ihan miniakku, jotain 7,2V 700mAh. Kantomatka reilut kymmenen metriä, muovikoneisto, lähtönopeus ei päätä huimaa. Ei siis ole mikään vitsi että hinta on 40€, ase vain ei ole classic armyn tasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880