http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=74031368
Onks toi iha oikein?? Osta Heti 40€ :OO mitä vittuu
:OOOOOOO
6
236
Vastaukset
- M.I.K.
Toi on huijjausta, tai omistajalla ase tehdas. :D
siitä joko mäntä tai joku vastaava paskana.
koska ei tommosia muuten myytäis ellei se oo sitten 5vuotta vanha :D- minäääää
Painappa sitä käyttäjää ja sieltä näkyy palautteet: positiivisia 94%, eli melkeen kaikki on ollu tyytyväisiä.
- slast
minäääää kirjoitti:
Painappa sitä käyttäjää ja sieltä näkyy palautteet: positiivisia 94%, eli melkeen kaikki on ollu tyytyväisiä.
Tiedoksi, että noista huute.netin myyjistä on kantautunut minun korviini pelkkää negatiivista palautetta. Joko ase on rikkinäinen suoraan laatikossa, menee rikki kun rupeat ampumaan tai ase on hyvässä kunnossa ulkoisesti, mutta kuulat lentävät huonosti. Itse kehotan harkitsemaan mistä aseensa ostaa.
- minääääää
slast kirjoitti:
Tiedoksi, että noista huute.netin myyjistä on kantautunut minun korviini pelkkää negatiivista palautetta. Joko ase on rikkinäinen suoraan laatikossa, menee rikki kun rupeat ampumaan tai ase on hyvässä kunnossa ulkoisesti, mutta kuulat lentävät huonosti. Itse kehotan harkitsemaan mistä aseensa ostaa.
pisti vaa silmään ku selailin ...
- öröör
minääääää kirjoitti:
pisti vaa silmään ku selailin ...
toihan on a4a myymä ämpäri joka maksaa uutena noin 70e, sisältää mikroakun ja on hyvin paska ase.
öröör kirjoitti:
toihan on a4a myymä ämpäri joka maksaa uutena noin 70e, sisältää mikroakun ja on hyvin paska ase.
Kyllä, ase on "halpissähkö" joka kelpaa vain lähitaisteluun, aloittelijan aseeksi, lutkupeleihin tai muuten vain ramboryskäämiseen. Aseessa on kyllä ihan miniakku, jotain 7,2V 700mAh. Kantomatka reilut kymmenen metriä, muovikoneisto, lähtönopeus ei päätä huimaa. Ei siis ole mikään vitsi että hinta on 40€, ase vain ei ole classic armyn tasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382437Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek132252Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501445Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821119Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel611038Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131012Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 153895
- 56849
- 79835