Tuleva hääpari on ollut 8vuotta yhdessä ja 2ihanaa poikaa heillä.kuuluuko vanhempien maksaa häät?
kuka maksaa häät
5
1995
Vastaukset
- tavallaan
Ei kuulu maksaa. Halutessaan voi osallistua. Ihan miten itse katsotte parhaaksi. Muistattehan kuitenkin, että mikäli ette osallistu kustannuksiin, niin silloin ei teillä ole paljon sanomista järjestelyihin. Eli, ette voi vaatia vieraslistaan lisää ihmisiä tai huomauttaa, että kyllähän kahvin kanssa aina tarjotaan konjakit.
- komppaan kommenttia
Velvoitetta ei ole,
mahdollisuus on halutessaan -
mutta aikuiset ihmiset järjestävät itse juhlansa omalla tyylillään.
- itsenäinen tapa
Kyllä vanhempien maksuvelvollisuus loppuu käsittääkseni siihen kun lapsi? täyttää 18. Vanhemmat maksaa -on vain satua, mitä elävät yhteiskuntaluokan todella parempiosaiset ja avuttomammat nuoret/ vanhemmat naimisiin menijät.
Itse en ainakaan kehtaisi maksattaa tulevia häitäni vanhemmillani. - äippä
tyttäreni on menossa naimisiin ja olen luvannut pääsosin häät kustantaa.nuoret maksavat itse osan menoista. Itse haluan auttaa nuoria ja saan sitten myös vaikuttaa ketä käsketään. mutta jos häät pidetään sitten kun on lapsia niin sitten saa hääpari jo kustantaa häänsä itse. En kyllä edes ymmärrä miksi sitten enää mitään häitä järjestetään.
Tuntuu että halutaan vaan keksiä jotain juhlimisen aihetta tylsään arkeen. - Lompakosta löyyttyyyy 500 e...
Lasten kuuluu maksaa vanhempien häähulinat ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä482448Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri491724IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl341509Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241463- 891432
- 1371152
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171092Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624936Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa243924kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!17873