Tuleva hääpari on ollut 8vuotta yhdessä ja 2ihanaa poikaa heillä.kuuluuko vanhempien maksaa häät?
kuka maksaa häät
5
1933
Vastaukset
- tavallaan
Ei kuulu maksaa. Halutessaan voi osallistua. Ihan miten itse katsotte parhaaksi. Muistattehan kuitenkin, että mikäli ette osallistu kustannuksiin, niin silloin ei teillä ole paljon sanomista järjestelyihin. Eli, ette voi vaatia vieraslistaan lisää ihmisiä tai huomauttaa, että kyllähän kahvin kanssa aina tarjotaan konjakit.
- komppaan kommenttia
Velvoitetta ei ole,
mahdollisuus on halutessaan -
mutta aikuiset ihmiset järjestävät itse juhlansa omalla tyylillään.
- itsenäinen tapa
Kyllä vanhempien maksuvelvollisuus loppuu käsittääkseni siihen kun lapsi? täyttää 18. Vanhemmat maksaa -on vain satua, mitä elävät yhteiskuntaluokan todella parempiosaiset ja avuttomammat nuoret/ vanhemmat naimisiin menijät.
Itse en ainakaan kehtaisi maksattaa tulevia häitäni vanhemmillani. - äippä
tyttäreni on menossa naimisiin ja olen luvannut pääsosin häät kustantaa.nuoret maksavat itse osan menoista. Itse haluan auttaa nuoria ja saan sitten myös vaikuttaa ketä käsketään. mutta jos häät pidetään sitten kun on lapsia niin sitten saa hääpari jo kustantaa häänsä itse. En kyllä edes ymmärrä miksi sitten enää mitään häitä järjestetään.
Tuntuu että halutaan vaan keksiä jotain juhlimisen aihetta tylsään arkeen. - Lompakosta löyyttyyyy 500 e...
Lasten kuuluu maksaa vanhempien häähulinat ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2565359- 1252333
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2432041Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641844- 1801690
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751321- 1191181