Aattelin ostaa tämmösen skootterin kesään mennessä. Alla olevassa linkissä on tiedot siitä..
http://www.myllymaki.fi/PublishedService?file=&
Mitä mieltä ootte skootterista? Kannattaako ostaa? Onko hinta mielestänne korkea? Onko nämä Myllymäen tuotteet luotettavia? Onko kellään kokemusta Myllymäen tuotteista? Kertokaa mielipiteitänne..
Skootteri titan Rocky 50cc
11
9835
Vastaukset
- tästä se löytyy
Sorry se ei tullukkaan tohon, mutta se on tässä
http://www.myllymaki.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=71000105 - asdfg1
Vielä yks kysymys.. Onko skootteri tehokas?
- Ernski
toi mopo on tosi laiska koska on nelari tehoja on yli 1kw vähemmän kun kakstahtikoneissa ja luultavasti huonolaatuinen hinnasta päätellen, varmaan samaa kinkkikamaa ku fudet ym baotianit
sinuna ostaisin mielummin vaikka keewayn ei maksa kun parisataa enemmän,tai sitte käytetyn laatuskoden,siis kyllä toi keewaykin suht laadukas on mut kuiteki
itekki oon ostamassa kesällä mopoa n800€ hintasta ja valitsen käytetyn laatumopon- Ernski
noissa myllymäen (kenties muissakin) mopoissa saattaa olla takuuehdot sellaset että vaikka jos etuiskarit hajoaa niin takuu ei saata korvata koska se voidaan tulkita normaaliksi kulumiseksi,viittaan tällä tekniikan maailman tekemään kestotestiin fudelle, jossa oli juuri näin ja myös kun kaasutin jotenkin hajosi kun ei kestänyt suomalaista bensaa niin sitäkään ei takuu korvannut
että silleen, - asdfg1
En mä osta käytettyä skootteria, koska moni mun tuttu on ostanu ja niissä on ollu vikoja paljon. En haluais paljo rassata.. Minkä hintasia nuo keewayt ovat yleensä. ylin hinta millä mä ostan on 1200e
- Ernski
asdfg1 kirjoitti:
En mä osta käytettyä skootteria, koska moni mun tuttu on ostanu ja niissä on ollu vikoja paljon. En haluais paljo rassata.. Minkä hintasia nuo keewayt ovat yleensä. ylin hinta millä mä ostan on 1200e
sen verran
- asdfg1
Ernski kirjoitti:
sen verran
Joo kävin kahtoo nuita keewayitä. Ne on ihan hyvän näköisiä ja tehokkaampia. tiiätkö paljo niissä on vääntöä?
- BotsQu
Omg lähes kaikissa kiinan peleissä on 2,6kw se on riittävästi vähän piristää pelii nii kyl se siitä turhaa maksaa 3000e jostai yamahast ku 80cc baotian kiitää ohi
- kuppe kokenut
Myllymäeltä kaksi fudea ostanut, omalta kohdaltani hyvä kokemus! Turun paras ja asiantuntevin mopo korjaus/huoltoliike TURUN MOOTTORIAITTA, liike joka on toiminut isältä pojalle. Itse ostin varaosia tunturi sporttiin 1970 luvulla ja nyt kakrujen mopoon jos on tarvis, teese itsemiehenä teen lähes kaikki huollot itse mitä vaan pystyn, moottoriaitta on myös avoimesti neuvvonut jos vain neuvoja on kysynyt!
- vaaan
Kiinnostaa nii tiiän yhen Keewayn joka on myynnissä käytettynä, mutta harvinaisen hyvässä kunnossa.
- Titan Joker
Ite oon ostanu Myllynmäeltä Titan Jokerin. Menee 51 km/h ja hyvät iskarit. Maksaa 1290€. Ei ees kuulu kovin isoja ääniä ajattaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909