Laitoin laminaatin lattiaan. Tumpelo, kun olen, niin muutamasta kohdasta laminaatti jäi liian lyhyeksi. Eli kun laittaa listan paikoilleen, niin lattian ja listan välissä on rako (n.2mm-4mm). Onko "helppoa" keinoa korjata ko.moka. Ei millään huvittaisi purkaa lattiaa ja laittaa muutamaa palaa uudestaan.
Laminaatti jäi "lyhyeksi"
9
4684
Vastaukset
- horoloro
Koko lattiaa voi koittaa raudalla keskittää niin että menee umpeen jos vaan varoja riittää.
Sitten voi hakea leveämmät listat kaupasta tai vedellä laminaatin värisellä akryylimassalla siisti lumous. Tai sitten kompensoi noilla kaikilla vähän. - sitten
uudestaan. ole tyytyväinen ettei se ole liimattu tai naulattu...
- tai mattolista
vielä listan juureen.
- sentään
laita sentin palanen laminaatin päähän. Leikkaa pontin alareuna pois ja paina paikalleen.
- wintermix
vähän samanväristä massaa lista hieman kallelleen ,jakyllä voit myös siirtää koko lattiaa hieman, jos toinen pää on hyvin
- tapa-älä mua
-siirrä seinää
- paikoilleen
Laminaatti elää aika voimakkaasti, talvella huoneilma kuivattaa lattian "korpuksi", varsinkin jos on vielä lattialämmitys laminaatin alla. Riittävät raot seiniin on hyvä ollakkin, ettei lattia kesällä nouse "laineille". Itselläni on sellaiset lähes laminaatin väriset jalkalistat, jotka ovat levenevät alaosastaan 30 mm saakka.
- lattiapro
Helpoin tapa on ostaa uudet, leveämmät jalkalistat tai lisätä vanhaan listaan nk. penikkalista, jota en kuitenkaan pidä niin hyvänä ratkaisuna...
Älä vaan me laittaan mitään massoja tai muuta vastaavaa rakoihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893