Suurperhe+seksi

äiti86 x1

Heippa!
Lähdin ihan tälläistä asiaa kyselemään, en tiedä onko oikea palsta, mutta kohderyhmä ainakin oikea..
Eli itse kovaa vauhtia perustamassa suurperhettä. Vielä siis yksi lapsi (vakavasti sairas) ja toinen kohta tulossa ja lisää halutaan ehdottomasti..
Kyselisin siis teidän kokemuksia siitä, että miten teillä hoituu tämä puolison kahden keskeinen suhde, seksi nimenomaan?
Entä, kun olette synnyttäneet kaikki ne lapset niin ovatko esim. raskausarvet suuremmat tai miten sen nyt kuvailisi.. kun taas vertaisi äitiä joka on yhden lapsen synnyttänyt? Jos esim. on synnyttänyt kuusikin lasta niin onko "paikat" edelleen hyvässä kunnossa? :)
kiitoksia kun vastaatte!
Terv. paljon lapsia haluava raskauksien jäljistä välittämättä

11

3022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tarvi murehtia.

      Ihan on kuule paikat kuin ennenkin - no, itse olen synnyttänyt kaksi alakautta ja yhden sektiolla, miehen lapsia on kaksi. Suurperhe siis mekin. Ne samat raskausarvet voivat tulla ihan hyvin heti ekassa raskaudessa (silloin muutos onkin suurin!) ja sehän tiedetään, että naisella paikat palautuu synnytyksen jälkeen, ei se hetkellinen venytys niitä "pilaa". Kysyin mieheltä, oli ihan ihmeissään, että kai se on ihmisestä kiinni;-)! Tuskinpa sitä eroa huomaa. Ja muutenkin: hyvin sujuu seksi, siitäkin huolimatta, että joskus aikaa on vähän ja lapsia paljon;-D.

    • olen synnyttänyt

      5 lasta alateitse ja seksi on senkun parantunut lasten iän myötä.Olen oppinut tuntemaan kehoni ja mieheni kehon eri tavalla ja on ihanaa kun ollaan niin paljon koettu yhdessä.Raskauksien tuomat kilot tai raskausarvet eivät minua eikä miestäni häiritse.Hän haluaa minua ihan samalla tavalla kuin kohta 20 vuotta sitten.Ja sterilisaation myötä seksielämä on vain parantunut kun ei tarvitse miettiä ehkäisyä lainkaan.:o)

      • Perhonenxxxx

        Varmaan hyvin tapauskohtaista.

        On myös tapauksia, joissa mies (luonnehäiriöinen ?) tekee lapsia toisensa jälkeen, silti pitää vaimonsa ( = ÄITI) ja elämä mallillaan ( kunnes vaimo kyllästyy...)


    • itsestä täytyy pitää huolta...

      ja alakautta kaikki..alaosastossa kaikki toimii oikein loistavasti ja samat raskausarvet mitkä ekassa tuli eli ei siis ole lisää tullut.

    • paremmassa

      ..kunnossa kuin ennen lapsia. 4 olen alakautta synn. Taitaa se olla millin isompi nyt mutta nyt ei satu kun rakastelee. Nuoruudessa sanoin aina "sattuu " . Nyt ei koskaan satu. Vaikka on lapsia niin silti on mies kehunu seksii ja paikkoja. ( taitaa vaan olla kohtelias ).
      Itse nautin nyt paljon enemm. kuin 20-vuotiaana.
      Naiset, seksi paranee vuosien mittaan !!

      • isukkik

        paikat kunnossa? omasta mielestä? kannattaisikohan kysyä ukoiltakin, että onko? nimittäin puhetta ollut äijien kans, nii niitä vituttaa, ku alkaa akalla tissit riippasee ja mahanahkaroikkuu ja valtavat arvet, sekä myös alapää löystyy.
        ei se nainen kaunis synnytyksen jälkeen enää ole, muualta kuin naamasta...
        itsekin monen isä.


      • omaa kehoasi
        isukkik kirjoitti:

        paikat kunnossa? omasta mielestä? kannattaisikohan kysyä ukoiltakin, että onko? nimittäin puhetta ollut äijien kans, nii niitä vituttaa, ku alkaa akalla tissit riippasee ja mahanahkaroikkuu ja valtavat arvet, sekä myös alapää löystyy.
        ei se nainen kaunis synnytyksen jälkeen enää ole, muualta kuin naamasta...
        itsekin monen isä.

        "äijä"..kuinkas timmi kroppa se sinulla onkaan..vaikket ole edes yhtäkään lasta synnyttänyt?Entä yhäkö on hiukset päässä,ja iho muualtakin silkonen?Entä nouseeko se vehje enää entiseen malliinsa..vai lopahtaako jo ennen aktia?

        Kyllä se vaan niin on että myös miehen kroppa vanhetessaan muuttuu,ja monelle miehelle on keskivartaloon kertynyt muutaman sentin verran rasvaa..ja kun olemus on muutoinkin "hoitamaton"..niin ei luulisi olevan varaa arvostella naista,tai sitä kuinka kiinteä on..

        Todellakin, yli 40 ikävuoden jälkeen nainen on ns. parhaimmillaan..silloin tuntee oman kehonsa, tietää mitä haluaa,eikä tarvitse tyytyä mihinkään vähempään..

        Taidat olla lapsonen vielä, puheistsi päätellen..


      • monen lapsen isä
        isukkik kirjoitti:

        paikat kunnossa? omasta mielestä? kannattaisikohan kysyä ukoiltakin, että onko? nimittäin puhetta ollut äijien kans, nii niitä vituttaa, ku alkaa akalla tissit riippasee ja mahanahkaroikkuu ja valtavat arvet, sekä myös alapää löystyy.
        ei se nainen kaunis synnytyksen jälkeen enää ole, muualta kuin naamasta...
        itsekin monen isä.

        ja voin sanoa, että seksuaalisesti vaimo sen kun paranee isän ja synnytysten myötä kun oppii paremmin tuntemaan kehonsa ja mieltymyksensä niinkuin minunkin herkät juttuni.


      • myontaa
        isukkik kirjoitti:

        paikat kunnossa? omasta mielestä? kannattaisikohan kysyä ukoiltakin, että onko? nimittäin puhetta ollut äijien kans, nii niitä vituttaa, ku alkaa akalla tissit riippasee ja mahanahkaroikkuu ja valtavat arvet, sekä myös alapää löystyy.
        ei se nainen kaunis synnytyksen jälkeen enää ole, muualta kuin naamasta...
        itsekin monen isä.

        .. hei mies, voit myontaa etta esim 40 nainen nauttii seksista vuosi vuodelta enemman mutta mies 40 vain vaikeroi kun mikaan ei enaa toimi kuten ennen. Ja jos sulla on pokkaa haukkua naisen vartaloa niin .. hei .. mene peilin eteen.. mita siel on ? Varmaan sun mielesta siel on 24-vuotias upea kroppa mutta hei, katso uudelleen. Veikkaan etta onneton keskivartalo-ihra.


    • yksilöllistä

      miten kroppa toimii. Itselläni virtsankarkailuvaivaa on ollut aikuisiän alusta saakka. Mikä lie vaikuttanut twisthyppelyt lapsena vai kovat jumppaamiset. Ja leikkauksessakin olen ollut.
      Muuta neljä lasta olen synnyttänyt, eikä ne ole vaivaa parantaneet tai pahentaneet. tosin olen omaksi terveydekseni, ja iloksi harrastanut treenausta, mikä ihan järkevää kenelle vaan.

    • vaimot panna

      miehen naista kakkoseen ja ottaako mieheltä suihin, entä nieleekö mällit ja nuoleeko suur perheiden mihet vaimojensa pimppaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe