olen yrittänyt soittaa jo 2 1/2 tuntia tyttärelleni ja koko ajan känykkä tuuttaa varattua ja tulee se punainen "liikennemerkki jossa lukee että numero varattu". Yleensä olen tottunut että jos puhuu niin sieltä kuuluu että "henkilö puhuu toista puhelua".
Tytär tekee puhelintyötä ja valittaa aina ettei jaksa illalla puhua kun saa työssä puhua ihan tarpeeksi,siksi en jaksa uskoa että hän puhuu koko ajan. Mikä siis tekee tuollaisen muu kuin puhuminen? Voiko kännykkä mennä itsekseen päälle taskussa ym. ja olla varattuna ja tulla koko ajan laskua? Olen huolissani kun on opiskelija ja vain pienet lisäansiot. Tietysti tulee sekin mieleen ettei kukaan ole varastanut puhelinta ja tee laskua tms.
Joskus on ollut vastaava ilmiö kun olen soittanut jollekulle ja olen todennut että puhelin oli varattu toinen on sanonut ettei ole puhunut. Voiko linjoissa olla jotain vikaa tai miten reagoi puhelin jos on unohtanut maksaa laskun?
Mistähän johtuu?
7
3792
Vastaukset
- ettet
soita. todennäköisesti tyttäresi on laittanut numerosi suodatettujen listalle, eli numerosi ei hälytä. Eli hän ei juuri nyt halua puhua kanssasi. Toisaalta mikä ihme aika tämä on soittaa opiskelija tyttärelle, joka tekee vielä töitä??? Hyvä mamma
- suodatuksen
saa toimimaan? Tarvitsisin sellaista joskus,mutta en ole koskaan mahdollisuudesta kuullutkaan.
Kiitti,jos voit neuvoa! - ei häiriköidä minun viikonl...
Aika tumpelo on jos ei osaa puhelun jälkeen painaa lopetusta.
En usko et niin olisi.
Perjantaina noin. 18 laitan kännyni äänet pois ja avaan maanantai aamulla. Ääniviestit voi silti jättää hän ken soittaa.
Katson ne viikonlopun aikana sillointällöin,
mut jos ei asiaa kummempaa , soitan vasta arkena.
Ei vaan aina jaksa. - huolestunut äiti
monesti illalla kuulumiset kun hän tulee puolikymmenen maissa kotiin töistä. Voihan sen puhelimen panna äänettömällekin tai pois päältä. Jos hän ei jaksa puhua niin on tekstannut ettei nyt jaksa puhua. Siis sitäkö se tarkoittaa että on suodatettu kun on se liikennemerkki ja lukee varattu? Mutta kun isänsäkn kokeili Jenkeistä soittaa ja sama homma että olisko nyt kaikki suodattanut? Tietysti aian pelottaa ettei ole sattunut mitään mutta toivottavasti ei.
- tympiintyminen
huolestunut äiti kirjoitti:
monesti illalla kuulumiset kun hän tulee puolikymmenen maissa kotiin töistä. Voihan sen puhelimen panna äänettömällekin tai pois päältä. Jos hän ei jaksa puhua niin on tekstannut ettei nyt jaksa puhua. Siis sitäkö se tarkoittaa että on suodatettu kun on se liikennemerkki ja lukee varattu? Mutta kun isänsäkn kokeili Jenkeistä soittaa ja sama homma että olisko nyt kaikki suodattanut? Tietysti aian pelottaa ettei ole sattunut mitään mutta toivottavasti ei.
No koklaa laittaa tekstiviesti, se menee , ainakin niin luulen.
Nyt seuraavankerran tavatessanne keskustelkaa
tuo Sinun huolesi pois. Nuori ihminen ei pidä
puhelinta päältä pois mielellään.
Kontrolloitko ehkä liikaa?
Puheet, ei oletuksia. - varattu..
Kunnes lasku maksettu. pPika avaus maksaa vielä erikseen. Ei mitään omituista. Varattua tuuttaa.
- Huolestunut äiti
varattu.. kirjoitti:
Kunnes lasku maksettu. pPika avaus maksaa vielä erikseen. Ei mitään omituista. Varattua tuuttaa.
On Saunalahden liittymä mutta varattua tuuttaa edelleen. Täytyy käydä tyttären luona kun on asiaa ja kysäistä samalla että onko unohtanut maksaa laskun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627