Hei! Minulla on monitoimitulostin jolla voi printata, skannata ja tulostaa. Laitteessa tuli mukana kelkka, johon voi laittaa CD-levyn ja printata kuvan. Tietäisikö joku onko officella jotenkin mahdollista (tai onko olemassa joku muu ohjelma) jolla voi suunnitella ja esikatsella tekstiä levynkanteen. Voiko word-tiedostoa jotenkin muuttaa jpg.-tiedostoksi? Tai miten muuten voisin saada tekstiä siihen levyyn? Kiitos etukäteen vastauksesta.
Tulostaminen CD:n kanteen
ohjelma?
2
530
Vastaukset
- Vaikka tuota
- ... mukana tullut cd-levy
Katsopa, onko tulostimen mukana tullut tarvittava ohjelma. Yleensä tulostimien mukana tulee jos jonkinmoista apuohjelmaa. CD-levyn pinnalle tulostamista ei kuitenkaan perustulostimissa ole, joten laitteen mukana pitäisi tulla sopiva ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682837
- 2012127
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592111- 711786
- 931673
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 841288
- 811090
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2051066- 951049