Jos kopioin kuvan esim. piirrän tussilla kuvan voipaperin läpi. Niin kuinka saan siirrettyä sen siitä paperille/kankaalle.
Voipaperi
3
3176
Vastaukset
- Jotakien tietoa
Hei
Olen vasta alussa itse ja ei ole asiassa kokemusta, mutta kun olen oppikirjoja lukenut
niin voi paperille voi maalata, ja kiinnittää alustalle tapettiliisterillä.
Löydät asiasta jos ostat tai lainaat alan oppikirjoja.
Olen itsekin ajatellut jos voipaperille hahmottelee läpi, niin miten sen voisi siirtää?
Mieleeni tuli äkkiä, että jos hiilellä piirtää voipaperille, tai maalilla, ja painaa sen alustaa vasten, niin se tietysti tulee, mutta käänteisenä.
Terveisin
jari - suoraan
kalkkeeripaperilla. Löytyy eri värisiä.
Jos paperi, jolle haluat lopputuloksen, ei ole liian paksu, piirrä suoraan läpi paperille esim. ikkunaa tai valopöytää vasten.
Kaikki kopioijat, ostakaa piirtoheitin. :) - esim
Värität voipaperin nurjan puolen lyijykynällä, laitat sen toisen paperin päälle ja piirrät kuvan ääriviivoja myöten.
Toinen konsti on rei'ittää ääriviivat, mutta se on hankalaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859