No huomenta kaikki paukapäät. Pääsittehän tekin ylös, ihme ja kumma? Koira herätti jo ennen viittä. Ajattelin että yksin en tätä kärsi. Minun ei ole edes tuo koira. Herätin teidät. Join jo aamukahvit ja koira nakitti vieressä. Nyt meen pehkuihin vähäks aikaa, ei tää ole normaalin ihmisen ylösnousemus!!
Ihkunihana aamu
8
288
Vastaukset
- moni herää varhain
Huomenta vaan!!!Kyllä kuule monet ihmiset herää töihin jo 4.30 esimerkiksi minä itse,työvuoroni alkaa kello 6.Minulla oli koira myös jonka ulkoilutin joka aamu,kyllä hiljaiset aamut on päivän parhaita hetkiä,nyt koiraa ei ole,mutta uutta parhaillaan etsin.Vaikka olen nyt talviomalla,herään aamulla samaan aikaan,kai tuo sisäinen kello herättää.Aurinkoa ja positiivisuutta päivääsi.
- kaikenlaisia
Eikö koskaan kehtuuta se koiran kusettaminen joka julmetun aamu? Tietysti on eri juttu, jos asuu omakotitalossa senkun vaan löysää ovesta.
- ottaa vastuu
kaikenlaisia kirjoitti:
Eikö koskaan kehtuuta se koiran kusettaminen joka julmetun aamu? Tietysti on eri juttu, jos asuu omakotitalossa senkun vaan löysää ovesta.
Ei,kun koiran ottaa,tietää minkä vastuun ottaa.Asun omakotitalossa nyt,mutta en yksin koiraa ulos laita,kyllä lenkki yhdessä tehdään.
- namisuku
..en tiedä, mutta Koirat ONKIN vietävä ekaks ulos aamusta ainaskin kuuteen mennessä...höh...
- ibiza
Minun "tyttökaverini" herättää myös yleensä ennen kuutta... Lehden hakuun ja aamutarpeille kaverini kanssa kahvin tippumisen ajaksi... Ennen seitsemää hihna suussa vikinää ja tänäänkin takana n. viiden kilometrin lenkki... "Illan torkku, aamun virkku"...
- Sonetti sille
Aivan tolokullaan on elämä. Kaikki reilassa. koira on valitettavasti viisaampi kuin kuusi ihmistä tässä tapauksessa. Pitää huolen jos jonkin näköisitä asioista. Emännästään, minusta ja vierailevista artisteista. Päivä kahvit juotu baakkelssin kera ja nyt pitäis vääntää lounas. Ulkona on tasaista usvantapaista uhtuaa, uloskaan ei halua. Voihan tään vietää kulttuurillisesti ja kulvinoidusti lukemalla kalvanoituja tiskipöydän esitteitä! Joskus vähän pitkästyttää ja on olo että on aina väärässä paikassa.
Voi veikkonen! Mie nousen joka aamu ennen viittä! "Sorvin" ääressä on oltava hyvinkin ennen kuutta. Arvaa miltä maistuu puuro aikaisin aamulla? Maistuu ihan hyvältä kun ajattelee että on pakko syödä että jaksaa paiskoa hommia kolme tuntia ilman taukoa. Kaksi kuppia kahvia ja eikun menoksi.
Silloin kun oli vielä koira niin sekin oli ylhäällä samaan aikaan. Kävi aamupisulla ja haki kanssani lehden laatikosta eikä valittanut yhtään.
Mutta kyllä aamut on oikeasti ihanaa aikaa! Jos ei ole töihin menoa voi ihan kaikessa rauhassa juoda kahvit ja lukea lehden. ja kerkiää tehdä vaikka mitä kun ei nuku liian pitkään! Kannattaa kokeilla! Ihan totta!Aamuusin tuas viireen aikoohin ruvetahan alakamahan Tiitun kans aina uutta päivää.
Se aamuusin pitkähän nukkuminen ei auta väsymyksehen palijon mitään. Jos kahareksahanki nukkuus niin sitä muuta ku oliis sellaanen nuutunu olo koko aamupäivän.
Iltasin ajoos nukkumahan ja aamuusin varahin ylähä, tällaanen tyyli meillä Tiitun kanssa.
terv. seppä ja pieni Tiitu-kani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830