moi!
Mua ärsyttä yks juttu!
Mä en voi nauraa kenenkää edessä koska:
•mun ikenet NÄKYY ku mä nauran,
eli näyttää ku mä irvistäisin!
•mul on rumat niin rumat hampaat
•Ku mä vaan hymyilen, en naura, mun ylä hampaat ei näy alahuulen alta, vaa mun rumat ikenet!
Oon 14w mutta ne hampaat on ihan hirveet vielä!
Keskihampaitten välis on semmone karsee rako!
Mä kadehdin muita joilla on kaunis hymy!!!
Onko muita kirjottakaa pliis..;)
mulla on
8
670
Vastaukset
- jii
Mäkin kadehdin niitä, joilla on hyvät hampaat ja kaunis hymy....
Mulla on ällöt, oksettavat hammasraudat ja mä vihaan niitä...
Ja aina mun hammaslääkärikin lupailee, että kyllä ne kohta pois otetaan, vaan minkähän pitunen on "kohta"?!- pätkä
joo ällöttävää, mut ku saat ne raudat pois nii
sul on maailman kaunein hymy...:)
- ------
Kiitos vaan kun haukut mun hymyä!! Kaikki muut on sanonu et mulla on omalaatuinen ja kaunis leveä hymy, mut sainhan mä kuulla totuuden
- lörty
en mä haukkunu! lue se viesti.."...mut sit ku saat raudat pois nii sul on maailman kaunein hymy..."
NO MUT JOS JOTKUT ON KEHUNU SUN HYMYY... NII SILLONHAN SUL EI OO RUMA HYMY...
- tyttö18
hei piristy vähän!älä ihmeessä rupea pihtailee sitä hymyä ja naurua,koska myrtsit ihmiset ei oo mistään kotosin.iloinen ihminen on aina kaunis sanon minä ja usko mua!ihmisen ei pitäs ajatella niin paljon eli-> :) !!
- joo
joo kiitti ;)
mut mul vaa on maailman RUMIN nauru (siis se näyttää rumalta...:(
oon ihan ilonen, mut oo HELVETIN ILONEN, ET oot noin pirtee ja pystyt nauraa ja oot kaunis...;)
- Huolestunut...
Mä olen huolestunut.....
Mun rinnat ei kasva millään ja jos muualta kysyy apua niin ne heittää herjaa...!!! =(
Olen 156cm. pitkä ja painan 40 ja puoli.
Olen 11v enkä polta tai juo
Helppiä tarvitaan
Terveisin Girl92- pätkä.
SÄ oot 11!
halloo, eihän tossa iässä vielä ees olla mitää m.ikäsii...=)
sä oot vielä lapsi leiki ennen ku on liian myöhästä! ;)
Kyl ne vielä TODELLA kasvaa, älähän huolehdi..;)
Hyvää elokuuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938