Moi!
Olisin kiinnostunut lähtemään reilaamaan Iso-Britanniaan. Mutta mua mietityttää se, että kun haluan mennä Suomesta sinne Iso-Britanniaan junalla, niin kannattaako mun hankkia Global Pass vai One Country Pass?
Reilaamaan Iso-Britanniaan
4
1303
Vastaukset
- ..i..
Taitaa tulla halvemmaksi. Varsinkin jos tulet vielä junalla sieltä takaisin.
- Vastauksestasi
..tiedätkö mikä on nopein tapa päästä Iso-Britanniaan Helsingistä junalla?
- ..i..
Vastauksestasi kirjoitti:
En tiedä, mutta itse olen mennyt turusta lautalla Tulholmaan ja Tukholmaan, kun tulee laivalla aamulla, niin aamu-junalla jatkaa suoraan Kööpenhaminan kautta Hampuriin, niin ehtii siten että on illalla Hampurissa. Tulikohan tarpeeksi epäselvästi :D Mutta siis jos olet esim maanantai aamulla stokiksessa, niin illalla olet jo Hampurissa, jos jaksat istua koko päivän junassa. Hampurista kannattaa sitten varmaan matkata vaikka Pohjois-Ranskaan, kun sieltä menee EuroStar-juna ja lauttoja Englantiin. Itse olen joskus tullut matkustanut silleen, että aloitin reilaamisen Lontoosta. Siis lensin ekana turusta tukholman kautta lontooseen ja lähin siitä sitten muutaman päivän päästä liikeelle. Sillon tuli mentyä Englannin-Kanaalin yli lautalla. JÄnnä reissu oli :)
Tuolta (Saksan VR) sivuilta löytyy aika hyvin koko keski-euroopan juna-aikataulut ja vaihtoehdot ku hakee matkoja. -> http://www.bahn.de/international/view/en/index.shtml - ensin...
Vastauksestasi kirjoitti:
Ruotsiin, sitten Ruotsista Tanskan-Saksan-Belgian läpi Ranskaan Pariisiin, josta sitten kanaalitunnelijunalla Isoon-Britanniaan. Nykytilanteesta en tiedä (itse reilasin lähes 20 vuotta sitten), mutta ennen oli ihan suora junayhteys (ei tarvinnut vaihtaa kertaakaan) Tukholmasta Pariisiin. Kesti aika tarkalleen 24 tuntia, Tanskan salmet mentiin junalautalla jne. Kivaa oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5113509Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1692474- 1492391
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81808Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481780Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141515Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131496Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811494Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien281380- 101323