lataa bikinityttöjä 8v kännyynkö? NO EI IKINÄ

Nimetön

meillä on Iso ongelma pojan(8v) kännykkään tulee viestejä joissa lukee että saa ladata rajattomasti BIKINITYTTÖJÄ käyttöösi.
Kun soitan kyseisen lähettäjän nroon vastaaja vastaa englanniksi. Viestien vastaanottaminen maksaa n.7e kpl ja niitä tulee 2 kpl n.kerran kuussa onko muilla vastaava???
miten palvelun saa loppumaan?? pitääkö vaihtaa numeroa? poika itse ei voi tilata palvelua, on estot, mutta mistä ne oikeen tulee..???kuka on tilannut?

4

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieleen, että...

      olisiko semmonen mahdollista, että joku on tilannut
      kyseisen palvelun itselleen, mutta onkin lyönyt
      puh. numeron väärin ja viestit tulevatkin nyt
      pojan numeroon???

      Se, mistä numerosta viestit tulevat, olisi hyvä
      tietää. Kannattaa kääntyä operaattorin puoleen,
      jos numero ei muutoin selviä.

      • joki1290

        toi on hyvä huomio enpä oo tullut ajatelleeksi tuo täytyy tarkistaa en vaan enää tiedä minne soittaa.?! oon soitellu jo jokapaikkaan eikä asia yhtään tuu selvemmäksi.
        KIITOS kuitenkin vinkistä ja HYVÄÄ KEVÄTTÄ!!!!


      • Kapulator
        joki1290 kirjoitti:

        toi on hyvä huomio enpä oo tullut ajatelleeksi tuo täytyy tarkistaa en vaan enää tiedä minne soittaa.?! oon soitellu jo jokapaikkaan eikä asia yhtään tuu selvemmäksi.
        KIITOS kuitenkin vinkistä ja HYVÄÄ KEVÄTTÄ!!!!

        numerokohtainen,vaikka joku muu tilais ni viihteiden ei pitäis tulla perille ???

        Ja noita huijarifirmoja on ku sieniä sateen jälkeen...tilaat yhen äänen ja yhtäkkiä ootkin jossain f*****g klubissa,pääsymaksu 20egee/kk,vaikket mitään enää tilaiskaan...kumma ku konnia ei saada häkkiin.

        Olispa mulla valta,voima ja kunnia...


      • tietenkin...
        Kapulator kirjoitti:

        numerokohtainen,vaikka joku muu tilais ni viihteiden ei pitäis tulla perille ???

        Ja noita huijarifirmoja on ku sieniä sateen jälkeen...tilaat yhen äänen ja yhtäkkiä ootkin jossain f*****g klubissa,pääsymaksu 20egee/kk,vaikket mitään enää tilaiskaan...kumma ku konnia ei saada häkkiin.

        Olispa mulla valta,voima ja kunnia...

        Elikkä nyt vain pommittamaan operaattoria, että
        mitäs helvataa kun estot on hommattu, mutta
        siitä huolimatta pukkaa ei haluttua palvelua,
        joten operaattori on velvollinen selvittämään
        sotku, muussa tapauksessa irtisano liittymä...

        Jos ja kun estoista ei ole mitään hyötyä, niin
        miksi operaattori ylipäätään lanseeraa kyseistä
        palvelua. Sehän on asiakkaan harhauttamista ja
        ääritapauksessa voisi nostaa jutun operaattoria
        vastaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe