meillä on Iso ongelma pojan(8v) kännykkään tulee viestejä joissa lukee että saa ladata rajattomasti BIKINITYTTÖJÄ käyttöösi.
Kun soitan kyseisen lähettäjän nroon vastaaja vastaa englanniksi. Viestien vastaanottaminen maksaa n.7e kpl ja niitä tulee 2 kpl n.kerran kuussa onko muilla vastaava???
miten palvelun saa loppumaan?? pitääkö vaihtaa numeroa? poika itse ei voi tilata palvelua, on estot, mutta mistä ne oikeen tulee..???kuka on tilannut?
lataa bikinityttöjä 8v kännyynkö? NO EI IKINÄ
4
1161
Vastaukset
- mieleen, että...
olisiko semmonen mahdollista, että joku on tilannut
kyseisen palvelun itselleen, mutta onkin lyönyt
puh. numeron väärin ja viestit tulevatkin nyt
pojan numeroon???
Se, mistä numerosta viestit tulevat, olisi hyvä
tietää. Kannattaa kääntyä operaattorin puoleen,
jos numero ei muutoin selviä.- joki1290
toi on hyvä huomio enpä oo tullut ajatelleeksi tuo täytyy tarkistaa en vaan enää tiedä minne soittaa.?! oon soitellu jo jokapaikkaan eikä asia yhtään tuu selvemmäksi.
KIITOS kuitenkin vinkistä ja HYVÄÄ KEVÄTTÄ!!!! - Kapulator
joki1290 kirjoitti:
toi on hyvä huomio enpä oo tullut ajatelleeksi tuo täytyy tarkistaa en vaan enää tiedä minne soittaa.?! oon soitellu jo jokapaikkaan eikä asia yhtään tuu selvemmäksi.
KIITOS kuitenkin vinkistä ja HYVÄÄ KEVÄTTÄ!!!!numerokohtainen,vaikka joku muu tilais ni viihteiden ei pitäis tulla perille ???
Ja noita huijarifirmoja on ku sieniä sateen jälkeen...tilaat yhen äänen ja yhtäkkiä ootkin jossain f*****g klubissa,pääsymaksu 20egee/kk,vaikket mitään enää tilaiskaan...kumma ku konnia ei saada häkkiin.
Olispa mulla valta,voima ja kunnia... - tietenkin...
Kapulator kirjoitti:
numerokohtainen,vaikka joku muu tilais ni viihteiden ei pitäis tulla perille ???
Ja noita huijarifirmoja on ku sieniä sateen jälkeen...tilaat yhen äänen ja yhtäkkiä ootkin jossain f*****g klubissa,pääsymaksu 20egee/kk,vaikket mitään enää tilaiskaan...kumma ku konnia ei saada häkkiin.
Olispa mulla valta,voima ja kunnia...Elikkä nyt vain pommittamaan operaattoria, että
mitäs helvataa kun estot on hommattu, mutta
siitä huolimatta pukkaa ei haluttua palvelua,
joten operaattori on velvollinen selvittämään
sotku, muussa tapauksessa irtisano liittymä...
Jos ja kun estoista ei ole mitään hyötyä, niin
miksi operaattori ylipäätään lanseeraa kyseistä
palvelua. Sehän on asiakkaan harhauttamista ja
ääritapauksessa voisi nostaa jutun operaattoria
vastaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875