kauheita ruikuttajia ja runkkareita ja naisia jotka luulevat löytävänsä elämänsä miehen jostain chatista.... eihän teitä muuta kuin panna ja vielä halvalla. saatte sitä mitä pyydätte. eli pettymyksiä ja sukupuolitauteja.tämä tarina on tosi.
gauheeta.......
5
598
Vastaukset
- nainen Tampereelta
...olen löytänyt täältä ihan sitä mitä etsinkin...sulla on tainnut käydä paskasäkä...?
S. Mansesta - nainen
Oikeasa olet varovaisuutta saa noudattaa netissä,niin miehet kuin naisetkin.Ei täältä sitä oikeaa löydy,valheita valheiden perään kumpikin osapuoli osaa kirjoitella,tämä on tätä enimmäkseen täällä ,on vain ne jotka ovat onettomia harva osaa olla asiallinen ja järkevä.Olisi tosi ihanaa jos olisikin kunnon osasto meille asiallisille ja sanojemme takana seisoville.Siis todella asiallisille!!Päivän jatkoja teille jokaiselle tätä lukevalle:)
- Dodii...
...kun jotkut ovat niin epätoivoisia, että joutuvat ottamaan sian säkissä...
Jos ei livessä nappaa, niin ei nappaa. - minä...
Älä kuule yleistä, miksei täältä voi löytää elämänsä miestä, kysyn vaan?! MINÄ olen löytänyt sellaisen ja täältä, siinä sulle. Ollaan seurustelu jo vuosi ja hyvin menee. Ei kaikilla natsaa, mutta mä uskonkin kohtaloon.
- nainen
rakkaan ja ovat onnellisesti yhdessä edelleenkin .
Että se siitä sulle kadehtijalle ja riidankylväjälle ,ikävämieliselle nikille "ihan sama" Olet tosi kyyninen ja katkera .
Pistä vahingossa suupielet ylöspäin ja hymyile ja positiivisempi asenne johan elämä tuntuu paremmalta eikä tarvetta olla toisille ilkeä ja kade
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396