Hannu Lepistö Hiihtoliiton hommiin. Toivon kovasti.
Hannu
3
588
Vastaukset
- hannuliini
miksi hannun pitäs tulla suomeen? tää kaus on osottanu ettei se osaa valmentaa, kun viime kaudella malysz oli ihan voittamaton ja nyt loistokkailla suorituksilla mennään kymppisakkiin, eikä muut polskit juuri kamil stochia lukuunottamatta ole juhlinu pääsyä toiselle kierrokselle
- Hannu kelpaa
niin menköön suohon koko Suomen mäkihyppy. Suunta on ainakin sinne. Jos pari kolme kaveria kärjestä otetaan laskuista pois mitä jää jäljelle.
- Tuomo Luiri
Hannu Lepistö on ollut aikanaan yksi maailman parhaita valmentajia, sitä ei käy kiistäminen.
Nyt vaan tuntuu, ettei hänestä iäkkäämmällä iällä olisi enää potentiaaliseksi vaihtoehdoksi.
En kyllä osaa sanoa kuka se voisi olla.
Itävallan tiimistä voisi löytyä, siellä on kuitenkin koko organisaatio toiminut hyvin lähivuosina.
Toisin kuin Suomessa.
Innauer ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221431
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!421301Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka551045- 102898
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r84823Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51815Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s77743Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56718- 34646
- 59645