Hannu Lepistö Hiihtoliiton hommiin. Toivon kovasti.
Hannu
3
589
Vastaukset
- hannuliini
miksi hannun pitäs tulla suomeen? tää kaus on osottanu ettei se osaa valmentaa, kun viime kaudella malysz oli ihan voittamaton ja nyt loistokkailla suorituksilla mennään kymppisakkiin, eikä muut polskit juuri kamil stochia lukuunottamatta ole juhlinu pääsyä toiselle kierrokselle
- Hannu kelpaa
niin menköön suohon koko Suomen mäkihyppy. Suunta on ainakin sinne. Jos pari kolme kaveria kärjestä otetaan laskuista pois mitä jää jäljelle.
- Tuomo Luiri
Hannu Lepistö on ollut aikanaan yksi maailman parhaita valmentajia, sitä ei käy kiistäminen.
Nyt vaan tuntuu, ettei hänestä iäkkäämmällä iällä olisi enää potentiaaliseksi vaihtoehdoksi.
En kyllä osaa sanoa kuka se voisi olla.
Itävallan tiimistä voisi löytyä, siellä on kuitenkin koko organisaatio toiminut hyvin lähivuosina.
Toisin kuin Suomessa.
Innauer ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38598
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446