Hannu Lepistö Hiihtoliiton hommiin. Toivon kovasti.
Hannu
3
432
Vastaukset
- hannuliini
miksi hannun pitäs tulla suomeen? tää kaus on osottanu ettei se osaa valmentaa, kun viime kaudella malysz oli ihan voittamaton ja nyt loistokkailla suorituksilla mennään kymppisakkiin, eikä muut polskit juuri kamil stochia lukuunottamatta ole juhlinu pääsyä toiselle kierrokselle
- Hannu kelpaa
niin menköön suohon koko Suomen mäkihyppy. Suunta on ainakin sinne. Jos pari kolme kaveria kärjestä otetaan laskuista pois mitä jää jäljelle.
- Tuomo Luiri
Hannu Lepistö on ollut aikanaan yksi maailman parhaita valmentajia, sitä ei käy kiistäminen.
Nyt vaan tuntuu, ettei hänestä iäkkäämmällä iällä olisi enää potentiaaliseksi vaihtoehdoksi.
En kyllä osaa sanoa kuka se voisi olla.
Itävallan tiimistä voisi löytyä, siellä on kuitenkin koko organisaatio toiminut hyvin lähivuosina.
Toisin kuin Suomessa.
Innauer ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798