Hannu Lepistö Hiihtoliiton hommiin. Toivon kovasti.
Hannu
3
588
Vastaukset
- hannuliini
miksi hannun pitäs tulla suomeen? tää kaus on osottanu ettei se osaa valmentaa, kun viime kaudella malysz oli ihan voittamaton ja nyt loistokkailla suorituksilla mennään kymppisakkiin, eikä muut polskit juuri kamil stochia lukuunottamatta ole juhlinu pääsyä toiselle kierrokselle
- Hannu kelpaa
niin menköön suohon koko Suomen mäkihyppy. Suunta on ainakin sinne. Jos pari kolme kaveria kärjestä otetaan laskuista pois mitä jää jäljelle.
- Tuomo Luiri
Hannu Lepistö on ollut aikanaan yksi maailman parhaita valmentajia, sitä ei käy kiistäminen.
Nyt vaan tuntuu, ettei hänestä iäkkäämmällä iällä olisi enää potentiaaliseksi vaihtoehdoksi.
En kyllä osaa sanoa kuka se voisi olla.
Itävallan tiimistä voisi löytyä, siellä on kuitenkin koko organisaatio toiminut hyvin lähivuosina.
Toisin kuin Suomessa.
Innauer ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450