Kuka oli se Suomen huippuhyppääjistä joka aina epäonnistuttuaan potki kypäräänsä siellä montussa, jokunen vuosi sitten, muistaako kukaan ...;)
Kukas
4
601
Vastaukset
- lll
kuningaskotka
- se ollut
Olisiko ollut tämä Herra joka hakee päävalmentajksi, ainakin aamuteeveessä omien sanojensa mukaan vahvuutena on henkinen puoli.
- Juha82
tai paremminkin sanottua yltiöpositiivisuus mikä on aina parempi kuin negatiivisuus.
Hän saattaa silti valittaakin mutta aiheesta mutta luulenpa että antaa asioiden vain olla.
Kuitenkin näkisin Tonissa sellaisen tyypin jolta löytyy "munaa" värikkyyttä, ei helposti jää jälkijunaan eri jutuissa.
Kyllä Toni olisi hyvä ehdokas valmentajaksi.
Tonilla on kunnianhimoa mutta osaa topuuttaa kavereiden intoilua. - kavereiden
Juha82 kirjoitti:
tai paremminkin sanottua yltiöpositiivisuus mikä on aina parempi kuin negatiivisuus.
Hän saattaa silti valittaakin mutta aiheesta mutta luulenpa että antaa asioiden vain olla.
Kuitenkin näkisin Tonissa sellaisen tyypin jolta löytyy "munaa" värikkyyttä, ei helposti jää jälkijunaan eri jutuissa.
Kyllä Toni olisi hyvä ehdokas valmentajaksi.
Tonilla on kunnianhimoa mutta osaa topuuttaa kavereiden intoilua.intoilua. Siinäpä se onkin. Kyllä noissa Suomen toimintatavoissa just sitä on tehty viimeiset 5-6 vuotta. Tosiaankin on "toppuuteltu" muutamien kavereiden intoa ja tulos on sen mukainen. Vinoiltu ja toppuuteltu.
Jos sama linja halutaan jatkuvan niin kotimainen valmentaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37465
- 70436