peitto?

krooh

Mua askarruttaa sellanen asia kun peitto!? Tapaamani nainen on ehdottomasti 2 peiton kannalla ja mä taas kummoksun sitä. Mikä suhde se sellanen on jos toinen ei kömmi sinne SAMAN peiton alle yöllä! Saman tienhän vois olla sit 2 sänkyäkin!! Mun mielestä "aviovuoteessa" on yksi peitto ja kaksi ihmistä siellä alla!!

20

1703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies ...

Liity kuin nukkumiseen, eli 2 peittoa on nukkumisen kannalta hyvä. Koska yön aikana jompikumpi kuitenkin kääriytyy kokonaan siihen yhteen, ja toinen jää ilman. On myös unen kannalta parempi jos vartalot saadaan erotettua toisistaan esimerkiksi peitolla, jolloin unesta tulee viileyden ansiosta tasaisempaa.

• Pir

noilla perusteluilla mieluiten 2 peittoa, yleensä ainakin. Ei haittaa mitenkään spontaania yöllistä toimintaa ... Molemmat versiot testattu huolella. Eikä kahdesta peitosta kannata johtaa muita symbolisia epäluuloja sen enempää kuin siitäkään, että jossain vaiheessa yötä halutaan irrottautua.

• LeSbO

olen myös kahden peiton kannalla, koska se on koettu monta kertaa, että jos on vaan yksi peitto, niin jossain vaiheessa yötä toinen on ilman peittoa ja toinen on muumioitunut siihen ainoaan peittoon yksin.

• krooh

En tiedä onko mulla sit ollu niin täydellisiä kumppaneita mut ikinä ei oo ollu mitään peiton vienti-skabaa yöllä!! Ja mä en suostu kahteen peittoon koskaan!

• Ruokailija
        krooh kirjoitti:

En tiedä onko mulla sit ollu niin täydellisiä kumppaneita mut ikinä ei oo ollu mitään peiton vienti-skabaa yöllä!! Ja mä en suostu kahteen peittoon koskaan!

...voisi olla myös kokeilemisen arvoinen. Jos toinen meinaa viedä koko peiton, niin on ainakin helpompi yrittää saada siitä pieni siivu itselle.

Myös kaksi peittoa lomittain alkuyöstä, on hyvä ratkaisu. Toimii ainakin meillä; ensi ollaan ikäänkuin yhden peiton alla, vartalot ihanasti kiinni toisissaan ja yöllä kääntyillessä saa kuitenkin oman peitonkulman mukaansa.

Näin kesähelteellä kannattaa käyttää ehkä yhtä isoa lakanaa!

Miellyttäviä yöllisiä hetkiä odotellessa, viettäkäämme mukava perjantaipäivä ja ilta.

• krooh
        Ruokailija kirjoitti:

...voisi olla myös kokeilemisen arvoinen. Jos toinen meinaa viedä koko peiton, niin on ainakin helpompi yrittää saada siitä pieni siivu itselle.

Myös kaksi peittoa lomittain alkuyöstä, on hyvä ratkaisu. Toimii ainakin meillä; ensi ollaan ikäänkuin yhden peiton alla, vartalot ihanasti kiinni toisissaan ja yöllä kääntyillessä saa kuitenkin oman peitonkulman mukaansa.

Näin kesähelteellä kannattaa käyttää ehkä yhtä isoa lakanaa!

Miellyttäviä yöllisiä hetkiä odotellessa, viettäkäämme mukava perjantaipäivä ja ilta.

En tiedä sitte minkä kokosia peittoja ja sänkyjä ihmisillä on, mutta voipi olla olen säästyny ongelmilta suurensuuren sänkyni ja peittoni takia! :) AH! yhteinen peitto on helmeä!

• Kiinnostaa

Molemmat liikuvat öisin omaan tahtiin. Toinen kuitenkin dominoi yön aikana ja kiskoo koko peiton itselleen. Toinen ihmettelee ilman peittoa.

• Seksi

Ainakin nyt näillä helteillä ei halua minkäänlaista peittoa.. Mutta todellakin yksi iso peitto on magee ja pysyy nuo seksihommatkin vireänä. ;)

• tradefox69

Ihan sama onko kaksi vai 1 peittoa - aamulla minulla ei 9/10 todennäköisyydellä ole korkeintaan kuin reuna - loppu on tyttiksen ties missä tai jopa lattialla - hänen puolellaan tai jalkopäässä. Onneksi "kuumaverisenä" en peittoa edes talvisinkaan paljoa kaipaa!

Hän myös nukkuu 3 tyynyn kera! (siis yksi pään alla toinen jalkojenvälissä ja yksi selän takana!!! Öisin nämä tyynyt työntyvvät ja työntävät minua sängystä lattiallepäin...Olisikohän tällä jotain symbolista merkitystä? (heh)

Joka yö sama jännityselokuva: "peitonsyöjä vuoteessani" ;)

• Jennifer

..näköjään selviät tuosta:D

• traderox69
        Jennifer kirjoitti:

..näköjään selviät tuosta:D

Juu tommoset on pieniä murheita!

Välillä tietysti tuntuu että kun itse nukkuu niin siivosti (???), niin miksi sen toisen pitää peuhtoa kuin pieni possu...

No onneksi hän ei kuorsaa, eikä narskuta hampaitaan, eikä motki käsillään, (niinkuin joku existä on tehnyt!), eli ihan liiankin hyvin (varsinkin aamuisin ) meikää nukuttaa...

• Jennifer

Olen itsekin ajatellut tätä peittoasiaa..

Koko elämäni ajan minulla on aina ollut oma peitto parisängyssäni, mutta nyt tämän nykyisen kultani kanssa meillä on ollut vain yksi pieni peitto ja siitä riittää kummallekin peittoa aamuun asti;)

Mitä lie tarkoittanee? Kuulostaa ainakin hyvältä..

• Peittosyöppö

:-)
        Minua säälittää tyttöystävä-parkani.
        Minä nimittäin olen todella levoton nukkuja!
        En itsekään tiedä, miten paljon yöllä liikun, mutta jos nukun yksin, saan jopa aluslakanan ja petauspatjan siirrettyä ulos sängystä yön aikana.
        Jos nukun tyttöystäväni vieressä, yritän välillä oikein keskittyä ja olla liikkumatta koko yön.
        Aina se ei onnistu, vaan nukun kuulemma oikein leveästi ja raajani osuvat milloin mihinkin.
        Joskus saan onnistumaan sen niin, että majoitun ihan sängyn reunaan kyljelleni, keskityn ajattelemaan että en saa liikkua koko yönä --- ja heräänkin aamulla siihen, että iskias on ärtynyt yön aikana niin, että kontaan suihkuun.....
        Kaiken huipuksi nukun vieläpä kokonaan peiton alla, eli minua ei näy lainkaan....siis päänikin on peiton alla ja vain pieni hengitysreikä näkyy:-)
        Yksi peitto ei kertakaikkiaan onnistuisi! Rohmuaisin varmaan koko peiton itselleni ja toinen jäisi kokonaan ilman....

• tradefox69
        Peittosyöppö kirjoitti:

:-)
        Minua säälittää tyttöystävä-parkani.
        Minä nimittäin olen todella levoton nukkuja!
        En itsekään tiedä, miten paljon yöllä liikun, mutta jos nukun yksin, saan jopa aluslakanan ja petauspatjan siirrettyä ulos sängystä yön aikana.
        Jos nukun tyttöystäväni vieressä, yritän välillä oikein keskittyä ja olla liikkumatta koko yön.
        Aina se ei onnistu, vaan nukun kuulemma oikein leveästi ja raajani osuvat milloin mihinkin.
        Joskus saan onnistumaan sen niin, että majoitun ihan sängyn reunaan kyljelleni, keskityn ajattelemaan että en saa liikkua koko yönä --- ja heräänkin aamulla siihen, että iskias on ärtynyt yön aikana niin, että kontaan suihkuun.....
        Kaiken huipuksi nukun vieläpä kokonaan peiton alla, eli minua ei näy lainkaan....siis päänikin on peiton alla ja vain pieni hengitysreikä näkyy:-)
        Yksi peitto ei kertakaikkiaan onnistuisi! Rohmuaisin varmaan koko peiton itselleni ja toinen jäisi kokonaan ilman....

yöllistä aktiviteettia ;)

Tyttöystävällesi terveisiä, sano ettei välitä piehtaroinnistasi - kyllä siihen aikaa myöten tottuu, siihen menee noin 1000 yötä...

Sängyn jalkoja saa muuten kiristää tosi usein, alkavat natisemaan aina parin kuukauden välein!

Se natina on kyllä sellaista tyttikseni yöllä kääntyillessä, että luulisi että hän painaa vähintään 200 kg, vaikka painaakin noin 50kg!!!

Muuten jos pikkuvauvankin aina alkaessa nukkumaan kaikkien muiden pitää olla hiiren hiljaa, vauva tottuu siihen hiljaisuuteen ja herää pienimpäänkin ääneeen. Piehtaroi vaan rauhassa, kyllä se tyttiksesi siihen melu/häiriötasoon tosiaan totuuu.

• Eliö

Peitto kesällä?
      Itse nukuin viimeyön tyttöni kanssa (!) sängyssäni. 1 hengen pieni sänky, mutta kyllä sopu sijaa antaa ;)

• Myyrä

En kylläkään seurustele, mutta kyllä minä haluan yöllä oman peiton.

• Kiinnostaa

että et seurustele.

• Ihmettelevä
        Kiinnostaa kirjoitti:

että et seurustele.

Täh, mitäs tekemistä oman peiton haluamisella on seurustelemattomuuden kanssa?

• Kiinnostaa
        Ihmettelevä kirjoitti:

Täh, mitäs tekemistä oman peiton haluamisella on seurustelemattomuuden kanssa?

"Jännä juttu
        Kirjoittanut: Myyrä, 30.7.2003 klo 14.24

On varmasti hyvin rankkaa olla noin katkeroitunut mies.
        Kyllä me ymmärrämme, että sinulla on hyvin vaikeaa, koska maailmassa onkin joitakin ihmisiä, jotka eivät voikaan rakastua sinuun. Koska itsekeskeisenä ja -rakkaana ihmisenä olet tittunut siihen, että kaikki naiset kuolaavat perääsi ja pyörtyilevät kadulle nähdessäsi sinut ja olet aina saanut kenet tahdot, niin nyt se onkin sinulle kova pala, kun maailmassa onkin lesboja, jotka eivät välitä sinusta.
        Katkeroituneena tästä kaikesta olet päättänyt tulla Internetín lesbofoorumillev selittelemään mitä kummallisimpia miesvihateorioitasi ja yriträt tällä tavoin paikata kolhiintunutta itsetuntoasi (tai -luottamusta tms. menen näissä' sanoissa aina sekaisin).

Ymmärrän kyllä, ettet koskaan halua myöntää tätä tosiseikkaa itsellesi ja/tai muille, mutrta jokainen vähänkin psykologista silmää ja rivienvälistälukutaitoa omaana henkilö pystyy päättelemään näin."

• Jennifer
        Kiinnostaa kirjoitti:

"Jännä juttu
        Kirjoittanut: Myyrä, 30.7.2003 klo 14.24

On varmasti hyvin rankkaa olla noin katkeroitunut mies.
        Kyllä me ymmärrämme, että sinulla on hyvin vaikeaa, koska maailmassa onkin joitakin ihmisiä, jotka eivät voikaan rakastua sinuun. Koska itsekeskeisenä ja -rakkaana ihmisenä olet tittunut siihen, että kaikki naiset kuolaavat perääsi ja pyörtyilevät kadulle nähdessäsi sinut ja olet aina saanut kenet tahdot, niin nyt se onkin sinulle kova pala, kun maailmassa onkin lesboja, jotka eivät välitä sinusta.
        Katkeroituneena tästä kaikesta olet päättänyt tulla Internetín lesbofoorumillev selittelemään mitä kummallisimpia miesvihateorioitasi ja yriträt tällä tavoin paikata kolhiintunutta itsetuntoasi (tai -luottamusta tms. menen näissä' sanoissa aina sekaisin).

Ymmärrän kyllä, ettet koskaan halua myöntää tätä tosiseikkaa itsellesi ja/tai muille, mutrta jokainen vähänkin psykologista silmää ja rivienvälistälukutaitoa omaana henkilö pystyy päättelemään näin."

..heittää lokaa kehiin jatkuvasti. Olet nyt jo aika monen päivän ajan käynyt täällä heittelemässä milloin mitäkin asiattomuuksia. Onneksi suurin osa kirjoittajista on kyllästynyt sinuun, eikä jaksa enää kommentoida sinulle.

Nyt kuiten sunnunaamun tarmonpuuskassani kirjoitan sinulle muutaman sanan. Muistutan nyt heti alkuun, etten ala kanssasi kokopäiväiseen väittelyyn. Eli minun huomiotani et saa varastettua, vaikka mies oletkin ja monilla miehillä on se kuvitelma, että paikka,missä on paljon naisia koolla, näyttämö on heidän.

Toki näin onkin usein, että nainen kuvittelee luontojaan, että miehelle on annettava tilaa ja sananvaltaa, jos hän on lähettyvillä. Täälläkin näkyy muutamia helläsydämisiä lesboja olevan, jotka yrittävän rauhanomaisin keinoin tyynnytellä sinua, mutta minä ehdottomasti en kuulu heihin. Sinun tapauksessasi en usko tyynnyttelyyn, enkä kompromisseihin, vaan jämäkkyyteen, jossa raitilta en poikkea piiruakaan. Minun kanssanioit olla vain suora ja rehellinen. Vaistoan pienenkin taka-ajatuksesi, joten mihinkään läl-läl-lää taktiikkaan en lähde mukaan.

Tässä yhteydessä muistutan sinulle vielä kerran, että en mitenkään suhtaudu epäluuloisesti miehiin, mutta epäkorrektia käyttäytymistä en siedä ja annan siitä palautteen suoraan.
        Mutta tämä minusta ja toimintatavoistani:)

Tuo Myyrälle kirjoittamasi kannanotto, että et ihmettele, jos hän ei seurustele, on loukkaava ja kohtuuton, henkilökohtaisuuksiin menevä ja kertoo sinusta, ei Myyrästä.

Tässä tulee mielenkiintoinen miehen ajatusmalli esiin. Jos nainen ei kunnioita minua (miestä), hän ei muutenkaan menesty elämässä. Hän ei löydä onneaan, hän ei löydä kumppania itselleen.

Kiinnostaa, ajattelepa nyt vähän tuota ajatuskuviosi menosuuntaa....
        Miten saatatkaan kuvitella, että jonkun naisen elämä menee päin helvettiä, jos hän ei ole kiltti sinulle??????????????????????

En voi olla tekemättä pientä analyysiä käytöksestäsi tämän perusteella: Ilmeisesti äitisi oli kiireinen nainen (työ, perhe, muut lapset, sairaus, oma henkinen kasvu jne..), joka ei kyennyt/jaksanut antaa sinulle tarvitsemaasi huomiota. Varastiko myös joku aikuinen mies hänen huomiotaan (isäsi?) ja sinä jäit ikuiseksi kakkoseksi.
        Jotta sait edes hetken tarvitsemaasi äidin huomiota, sinä teit temppujasi tai "sairastuit" ja äidin ihana huomio oli taattu..;)

Oli miten oli. Minua elämäsi tarina ei kiinnosta arvailla, mutta turhaan kiukuttelet täällä meille lesboille.
        Myyrä kirjoitti hyvin ja voisin kirjoittaa itse saman kirjoituksen koska vaan.
        Hänen vahva kannanottonsa kuvastaa suoraselkäisyyttä ja pelottomuutta ja jos noilla eväillä ei saa omaa rakasta naista, niin ei sitten millään. Mutta kaikki ajallaan. Sinkkuus ei ole vamma eikä sairaus, tiedoksi nimimerkille Kiinnostaa;)

Ps. Muutaman kirjoitusvirheen jouduin jättämään kirjoitukseeni, sillä korjausmekanismi on jotenkin jumissa. Mutta eiköhän tästä selvää saa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2521
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe