NEW SUPER MARIO BROSS PIKAISTA APUA!!

hELP ME!

Noniin,oon pelannu 7-maata. pääsin ekasta tornista ja sit menin jatkamaan taas normaalisti.pari maata pääsin läpi ja sit siitä jumittu sellanen neliö. en pääse eteen päin! Toivottavasti joku ees älysi. ^^

5

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

Miten oot päässy 7-maata?? Miten pääset niihin "ala" maihin? Sorry en osaa auttaa sua :(

• SCK[NU]

Onkos se sellainen keltainen? Jos on niin hakkaa se Fudgella. Itse menen viimeisessä maassa ^^

• vielä kerran

siis maa 7. oon menny jo ekan minilinnoituksen läpi. siitä jatkuu tavalliseen tapaan maita. siinä tulee kolem maata mistä pääsee läpi. sit se jumii.

• .....
        vielä kerran kirjoitti:

siis maa 7. oon menny jo ekan minilinnoituksen läpi. siitä jatkuu tavalliseen tapaan maita. siinä tulee kolem maata mistä pääsee läpi. sit se jumii.

Niihin alamaihin pääsee, jos niitä edeltävien maiden päävihut voitetaan Mini Mariolla.

En ole mennyt peliä läpi mentäessä 7. maata läpi, joten en osaa auttaa.

• o

kato youtubesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      434
      2598
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2296
    3. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      137
      2015
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      475
      1948
    5. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      99
      1939
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1494
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      238
      1150
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1067
    9. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      892
    10. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      24
      813
    Aihe