nyt se myrkyn lykkäs, entinen työkaveri pyysi kaasoksi, jota en tunne kovin hyvin..olemme täysin erinlaisia, minä enemmän "hevi" henkinen ja hän akateeminen ihminen.. miten järjestää polttarit yms? antakaa vinkkejä.
Miten voisi pukeutua kaason tehtävään? ja mitä siihen kuuluu?
kaasona oleminen
4
1794
Vastaukset
- hovmästare
Ei muuta kuin rohkeasti otat tehtävän vastaan. Kaaso yleensä suunnittelee polttarit ja on mukana muutenkin häiden suunnittelussa. Perinteisesti kaaso on ollut morsiamen pukija ja tuki hääpäivänä.
Vaikka olet hevihenkinen, niin kyllä sinunkin päällä tavallinen hame näyttää varmasti hyvältä. Keskustele morsiamen kanssa vaatevalinnoista. - Nimetön
jos kysyisit suoraan mitä hän sinulta odottaa ja mitä toivoo? Selviäisi monta asiaa.
- suostunut!
Sano, että olet miettinyt asiaa, ja koska et tunne häntä tarpeeksi hyvin, niin sinun on hankala olla kaasona.
Kaasoksi pyydetään erittäin hyvää ystävää, hänellä ei taida olla sellaista.
Tiedoksi vaan, että kaaso joutuu tekemään todella paljon häiden eteen. Minä en suostu enää ikinä!- allekirjoittaa
Riippuu todellakin morsiammesta. Ja sitä paitsi virallisestikin ottaen, kaason tehtävä on olla vain morsiammen tukena, ei työnorjana. Siitä kannattaa aina myös hääkiihkoissaan rypevää morsiota muistuttaa.
Kaason tehtäviin ei todellakaan kuulu hääohjelman suunnittelu tai kukkien valinta, ne palvelut tilataan ihan maksua vastaan ammattilaiselta. Kunniaan sisältyy ainostaan pienimuotoiset järjestelytehtävät ja ohjaksien pito yhdessä bestmanin kanssa. Polttaritkin kuuluisi järjestää kaveriporukalla, eikä kaataa koko lastia yhdelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492