Tarkoituksena matkustaa elokuun alussa Salouhun lomailemaan ja nyt mietin kannaattaako lentää Barcelonaan ja sieltä junalla määränpäähäni? Vai mikä olisi paras (=edullisin) tapa menetellä?
Barcelonasta Salouhun
6
1043
Vastaukset
- borracha
Olen lähdössä kesäkuussa töihin Salouhun ja meinaan tehdä samoin. Toinen vaihtoehto on lentää Reusin lentokentälle, joka on lähempänä, mutta sinne on aika harvakseltaan lentoja Helsingistä.
Junien aikataulut ja hinnat löytyy osoitteesta www.renfe.es. - Holmms
Joitain bussejakin menee kyllä lentoasemalta Salouhin. Kannattaa kysyä vaikka vielä lentoaseman infosta jos et googlaamalla löydä.
- ...
olen ollut Saloussa lomalla, ja omasta mielestä parempi mennä junalla. Olen käyttänyt estadio de frankaa tai jotain sinnepäin, tunni verran juna puksuttaa, ja mukava matkustaa jos ei satu juuri "virastoaikaan" kyytiin. Bussilla menee hetken kauemmin koska matkalla on ns tulleja jotka hidastaa.
- oikea nimi
... kirjoitti:
olen ollut Saloussa lomalla, ja omasta mielestä parempi mennä junalla. Olen käyttänyt estadio de frankaa tai jotain sinnepäin, tunni verran juna puksuttaa, ja mukava matkustaa jos ei satu juuri "virastoaikaan" kyytiin. Bussilla menee hetken kauemmin koska matkalla on ns tulleja jotka hidastaa.
eeeee
- aventura...
eli siis jos menee barcelonasta port aventuran huvipuistoon tartteeko vaihtaa välissä junaa vai onko huvipustolle joku oma pysäkki matkan verrella???
- ...
Pääset yhdellä ja samalla junalla, ei tarvitse vaihtaa. Varmista vain, että menet junaan, joka pysähtyy Port Aventuran laiturille. Junaan pääset esim. Santsin asemalta. Käy katsomassa huvipuiston nettisivuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670