viime vuona menin terkkarille ja se sanoi minulle että mun pitää syödä ja lihoo mitat 155/35 ja mun pitäisi painaa non 55-60.kg se myös mainitsi että ei haitaa vaikka olisin vähän lievästi yli painoinen mutta mä en saisi olla ali painoinen
viime vuona menin terkkarille
6
668
Vastaukset
- taina
joo sun pitäis painaa noin 65-70.kg
- Joops
muista niko et lihakset painaa enemmän kun läski, et turhaan alat ittees lihottaa ;p
- AngelicBat
hohhoijaa...................jos niko on lyhyempi ku minä ja pitäs painaa enemän ku mä nyt.........mut poika........hmm.............asiaa täytyy miettiä
- niko
viime vuona menin terkkarille ja se sanoi minulle että mun pitää syödä ja lihoo mitat 155/35 ja mun pitäisi painaa non 55-60.kg se myös mainitsi että ei haitaa vaikka olisin vähän lievästi yli painoinen mutta mä en saisi olla ali painoinen
olisiko mun painetava 55-60.kg?
- blaah...
oikeesti!!! ketään kiinosta sun paino ongelmat!!!! typerämpää tekstin pätkää ei varmasti löydy mistään... siis typerämpää mitä kirjotit..... niin typerää... TYPERÄÄ!!!!!!
älä enää viitti vaivata ihmisii tollasilla typerillä tyhjänpäiväisillä informaatioilla... mikä pakko sulla on mainostaa omaa painoas yleisellä keskustelu palstal??? TYPERÄÄ TEINIMEININKIÄ!!! huominkerjäämistä!!! typerää!!!
no ootko niin tyhmä ettet ite tajuu olevas alipainonen... pitää oikein muilta hakee varmistus asiaan.... ootko vähä typerä!!! - hmmm...
no mene tänäkin vuonna... NUIJA!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4085984- 815323
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484344- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1073188Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205