Ralli sekoitta urpojen ja horopillujen päät

Tarkkailija

Taas alkaa rally!
Seuraatkaapa missä kunnossa kävelykatu on esim suurajo, anteeksi NesteRälly-finland-viikonlopun sunnuntaiaamuna klo 06:00.. ei voi muuta sanoa kun että kyllä kusta, paskaa, oksennusta ja kaikkea roskaa riittää enemmän kuin roninmäen kaatsikalla...
blondausvärit on loppu kaupoista jo aikoja sitten kun harput blondaavat itsensä jotta olisivat kiinnostavampia italoiden mielestä.. ja 9kk päästä tulee lisää isättömiä lapsia, ja äiskät pääsee kirjoittelemaan palstalla yh-äitien arjesta...
Toisaalta hyvä tapahtuma, näkeepähän yksilötasolla miten joidenkin päät on helppo sekoittaa...

5

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adgagd

Tuokin on taas niin yksilökohtaista. Itse henkilökohtaisesti en viina nauti milloinkaan joten tuo tapahtuma on minulle enemmänkin nauttimista itse tapahtumasta eikä kuten suurimalle osalle suomalaisista taas uusi tekosyys vetää pää täyteen. Itse nautin rallikilpailun seuraamisesta ja voittotaistelun seuraamisesta taivavien kuskien välillä.

• Merja

Mitä ihmettä sinä teet kävelykadulla aamulla kello kuusi? Mene hyvä mies nukkumaan kotiisi ja anna siivoojille rauha tehdä töitään.

Miten monta puoliksi italialaista lasta sinun lähipiirissäsi on? Minun tuttavillani on vain näitä tavallisia pellavapäitä.

• Tarkkailija

Olin töihinmenomatkalla. Täytyyhän sitä tehdä joskus viikonloppu/ilta/yötöitä jotta pääsee rahanmakuun (sunnuntailisä 100% yksinkertaisesta palkasta).

Yleensä kävelykadulla onkin mukavampaa aamulla, silloin ei tarvitse väistellä työtävieroksuvia ja vähemmistärotuun kuuluvia kansalaisia.

Lähipiirissäni ei ole yhtään "sekoitusta".
        Kierrän kaukaa hutsut jotka jakaa ulkomaalaisille.

• katu
        Tarkkailija kirjoitti:

Olin töihinmenomatkalla. Täytyyhän sitä tehdä joskus viikonloppu/ilta/yötöitä jotta pääsee rahanmakuun (sunnuntailisä 100% yksinkertaisesta palkasta).

Yleensä kävelykadulla onkin mukavampaa aamulla, silloin ei tarvitse väistellä työtävieroksuvia ja vähemmistärotuun kuuluvia kansalaisia.

Lähipiirissäni ei ole yhtään "sekoitusta".
        Kierrän kaukaa hutsut jotka jakaa ulkomaalaisille.

Turhan myöhään sen siivoavat, polkupyöräily on tavallisenakin aamuna mahdotonta lasin määrän takia. Eihän se kumi aina puhkee mutta kerran kuussa ainakin.

Saisi oluen siirtää tölkkeihin niin se maistuisikin paremmalta eikä tulisi sitä sirua. Lasipulloilla saisi olla euron haittavero, viinissä ja viinassa enemmän.

• ASSer

Onneksi en ole katsomassa moista sekasotkua vaan uiskentelemassa Välimeren aalloilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1566
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      91
      1468
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1041
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      194
      916
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      822
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      777
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      750
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      741
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      704
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60