Der Elbrus in Russland ist der höchste Berg Europas. Sijaitsee kaukasuksella (tsetseeniassa) ja on hyvä paikka käydä laskettelemassa. Virosta pääsee ryhmien mukana paikan päälle helposti.
Sakemannit kävivät kääntymässä paikanpäällä 60 vuotta sitten. Deutsche Gebirgsjäger bestiegen im August 1942 – als Symbol des Sieges – den Elbrus.
Tässä matkakertomus kohteesta...
http://www.tky.hut.fi/~skipoli/matkat/elbrus.html
Laskettelua Tsetseeniassa
2
788
Vastaukset
- uula
Olen käynyt parina edellisenä kesänä vaeltamasssa ja kapuamassa Elbruksella ja ympäristössä. Mutta sen verran haluan korjata, ettei se missään Tsetseeniassa ole!!!!
Onhan se seikkailua aidoimmillaan, jos sinne menee niin suosittelen venjänkielentaitoa tai opas mukaan. Silleen välttyy isoilta ongelmilta ja matkasta jopa nautii.- El Brus
...toteaisin minäkin, että ei se sentään Tsetseniassa sijaitse. Georgian rajalle ei ole pitkä.
Sinänsä kyseinen vuori on mielestäni näkemisen arvoinen, jos säät suosivat. Venäläisten kaapelivaunut ja hiihtohissit antavat oman jännityksensä matkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708