Syjähyppyni jälkeen

Korjasin

Vaimoni sai minut kiinni syrjähypystä eli suoraan "rysän päältä" eli naimassa hänen ystävätärtään.
Jälkeenpäin pohdimme asiaa ja hän kertoi antavansa anteeksi jos toteuttaisin hänen toiveensa.
Meitä oli viiden miehen kaveriporukka, joka kokoontui meillä meidän mökillämme kalastuksen merkeissä.
Vaimoni halusi tulla kerran mukaan yhdessä saunaan meidän kansaamme.
minulla ei ollut muut vaihtoehtoa kuin kertoa porukalle vaimon toive saada naida kaikkien kanssa.
Viime lokakuussa se sitten tapahtui. Kokoonnuimme meidän mökille ja menimme yhdessä saunaan. Vaimoni tuli mukaan ja riisuuntui heidän edessään. Hän tarttui ensimmäsen kulliin ja hetkeä myöhemmin kaverini nai häntä muiden edessä saunatuvan pöydällä.
Minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kun katsella kun kaverini toisensa jälkeen nussi vaimoni kanssa. Heidän spermansa valui hänen pillustaan lattialle.
Katsellessani kiihotuin ja lopuksi nain hänen spermoista tosi liukasta pilluaan ja laskin lastin hänen sisäänsä. Spermaa valui ulos koko ajan.

Mitä tästä seurasi? Nyt mennään eteenpäin. Kaverit ovat luvanneet auttaa jos minulle tulee vierasta mieli.

3

19175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pottuina

      Samanlainen takaisin maksu meilläkin. Vaimo taisi jäädä vähän koukkuun.Painostaa mua ja mukana olleita kavereita. Uhkaa kertoa vaimoille. Toisaalta aika kiihottavaa ja yhteishenkeä nostava.

      • ihan noin paha

        Meillä on ollut vaimon kanssa aiemmin paljon puhetta siitä jos kokeilisi ryhmäseksiä tai parinvaihtoa ja sen sellaista.

        Sitä sitten kokeiltiinkin yhden parin kanssa pari kertaa. Ihan hyvä mieli jäi. Vähän myöhemmin minulla kuitenkin sattui ravintolasta eräs nainen matkaani, naitiin hänen kämpillään ja kotiin palattua vaimoni sai minut kiinni kun oli selvät merkit jääneet. (pikkuhousut olivat takin taskussa, huulipunaa alushousuissa ja naisen tuoksua vaatteissa.)

        Vaimoni suuttui ja asiasta riideltiin pitkään. Kuukausi myöhemmin kun olin vakuutellut että kyse oli pelkästä seksistä ja luulin että se vaimonvaihto olisi tarkoittanut vapaata suhtautumista asiaan, otti vaimo asian puheeksi hieman toisella tapaa, ehdottamalla että hän voisi rakastella yhtä miespuolista ystävääni aina silloin kun haluaisi. Tämä miespuolinen ystävä on kuullut kyllä meidän ajatuksista ryhmäseksin osalta aiemmin ja on ollut suostuvainen ja kertonut että itsekin haluaisi kokeilla, kun hänen vaimonsa ei siihen suostu.

        Suostuin vaimon ehdotukseen koska tunsin ettei muuta vaihtoehtoa oikein ole rikokseni sovittamiseksi. Nyt seksiä olen kyllä saanut, kuitenkin hieman vähemmän kuin aikaisemmin. Vaimoni vierailee kaverini kanssa erään metsätien päässä kerran tai pari viikossa töittensä jälkeen jonka jälkeen minä saan kotona sitten valmiiksi liukasta. Koska hänen vaimolla on aika liikkuva työ, saa vaimoni käydä heidän luonaan vierailulla joskus muutaman päivän ajan melkein kuin seksilomalla, jolloin hän sallii kaverini purkautua hänen joka aukkoonsa ihan milloin ja missä asennossa tahansa - näin ainakin hänen omien sanojensa mukaan. Kaverini on saanut suostuteltua vaimoni myös peppuseksiin hänen kanssaa, mihin hän ei ole koskaan ennen suostunut. Kaveri on myös ostanut vaimolleni silloin tällöin lahjoja kuten seksikkäitä alusasuja ja muuta, aivan samoin kuin vaimonikin on välillä tehnyt. Niitä minä pääsen näkemään vasta sen jälkeen kun vaimoni on ensin niitä heidän seksissä käyttänyt. Alusasuissa on aina haaroissa, sekä sisä että ulkopuolella, vatsassa, selässä ja rintamuksessa kuivuneita spermatahroja. Joskus kun he ovat olleet ravintolassa ja he tulevat rakastelemaan tänne, silloin olen saanut ottaa heistä kuvia ja osallistua. Muuten heidän puuhistaan kuulen pelkästään heidän kertomana tai merkkeinä.


      • varmaan...

        yhteishenkeä nostavaa: "Painostaa mua ja mukana olleita kavereita. Uhkaa kertoa vaimoille."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe