Blank Firing Gun Ekol Aras Magnum

Keppihevonen

Saako noista aseista poistaa noita piipun tulppia? Tuli hommattua Ekol Aras Magnum ja tuo piipun keltaoranssi tulppa häiritsee. Riittääkö aseessa enää potkua poiston jälkeen lataamaan uusi paukkupatruuna pesään?

21

8407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MagnaMies

      Ei saa poistaa. On ampuma-aserikos, koska tuloksena tulpan poistosta on Suomessa luvaton kaasuase. Suosittelen tulpan värjäämistä.
      Hasu juttu muuten. Saksasta taasen näitä kaasuaseita ja niihin sekä pippuri- että kaasupatruunoita saa ostaa nettikaupoistakin täysin laillisesti kuka tahansa 18 vuotta täyttänyt. Ostos muuttuu laittomaksi vasta siinä vaiheessa kun se ylittää Suomen rajan.

      Ei kannata leikkiä asialla, koska tollasesta käryämisen ikävä seuraus on se että tulevaisuudessa ei aseenhankinta lupaa oikealle aseelle heru jos ampuma-aserikos kummittelee taustalla.

      • Hedvig Örnberg.

        Biff, Baff ja Buff.


      • metallikoira

        Että siellä kaasuaseet on lupavapaita... Noista kun saattaa aina jotain muutakin tulla silmille kuin kaasua kaiken lisäksi.


      • jos vähänkään on aseeseen p...
        metallikoira kirjoitti:

        Että siellä kaasuaseet on lupavapaita... Noista kun saattaa aina jotain muutakin tulla silmille kuin kaasua kaiken lisäksi.

        Aseesta saa poistaa sen oranssin huomiotulpan koska se on vain "huomiotulppa". Varsinainen umpiaineesta tehty "sysäri tulppa" on syvemmällä piipussa ja sen poisto johtaa sanktioihin.


      • ripe 66

        piippu ei ole läpiporattu,tulpan poistaminen ei vaikuta millään lailla.


    • firat magnum

      Just kävin postista hakees tussarin pois, tulppa lähti v'''' porakoneel.. piipussa on sisällä metallinen kiinteä terävä tulppa jonka näkee jo kaukaa.. kummiskaan kun en tätä kosaan tule talostani ulos viemään. Tällä voi tarvittaessa saattella rosmot ulos jos tulee yöllisiä tilanteita, eikä pääse karkuun.

      • firat magnum

        kapistus varmasti ajaa tehtävänsä tarvittaessa siis säikäyttää, ellei käy vanhanaikasia ja nisti päätä tulla ottaa lelua pois. Tää todellakin nyt on tällästä outoa seosmetallia, painaa ku synti. viimeistely on hintaluokkansa mukainen(karkea). liekki purkautuu yläviistoon pienen reijän kautta luistin kohdalta piipun päältä.(piipun pää on siis senti syvyydeltä täysin umpinainen). Voin kuvitella pimeässä yön hiljaisuudessa,.. 8D kakarat perkele.. kyllä meinaan lojahtaa..


      • Fat boy turusta
        firat magnum kirjoitti:

        kapistus varmasti ajaa tehtävänsä tarvittaessa siis säikäyttää, ellei käy vanhanaikasia ja nisti päätä tulla ottaa lelua pois. Tää todellakin nyt on tällästä outoa seosmetallia, painaa ku synti. viimeistely on hintaluokkansa mukainen(karkea). liekki purkautuu yläviistoon pienen reijän kautta luistin kohdalta piipun päältä.(piipun pää on siis senti syvyydeltä täysin umpinainen). Voin kuvitella pimeässä yön hiljaisuudessa,.. 8D kakarat perkele.. kyllä meinaan lojahtaa..

        Sit kun täytän viistoista ja saan luvat revolveriin (45 tai isompi maknum) niin jos maalaan sen oranssiksi niin saanko sit kulettaa siitä joka paikkaan? Eihän sitä kukan usko oikeeks vaan leluksi.
        Mitä revolveria suosittelette noin niinku alkuun?
        Ja mistä nää luvat haetaan ja mitä maksaa?
        Ja voiks esim. joku sukulainen hankkii mulle luvat jo ennen kun oon 15v?


      • Fat Boy: Pwned
        Fat boy turusta kirjoitti:

        Sit kun täytän viistoista ja saan luvat revolveriin (45 tai isompi maknum) niin jos maalaan sen oranssiksi niin saanko sit kulettaa siitä joka paikkaan? Eihän sitä kukan usko oikeeks vaan leluksi.
        Mitä revolveria suosittelette noin niinku alkuun?
        Ja mistä nää luvat haetaan ja mitä maksaa?
        Ja voiks esim. joku sukulainen hankkii mulle luvat jo ennen kun oon 15v?

        Psyko tappaja taas tulossa maailmalle :S


      • ripe 66
        Fat boy turusta kirjoitti:

        Sit kun täytän viistoista ja saan luvat revolveriin (45 tai isompi maknum) niin jos maalaan sen oranssiksi niin saanko sit kulettaa siitä joka paikkaan? Eihän sitä kukan usko oikeeks vaan leluksi.
        Mitä revolveria suosittelette noin niinku alkuun?
        Ja mistä nää luvat haetaan ja mitä maksaa?
        Ja voiks esim. joku sukulainen hankkii mulle luvat jo ennen kun oon 15v?

        miks pitäs kuljettaa oranssia asetta ympäri kyliä,miksikä ne sinua luulee jos asetta luullaan leluks, haloo


      • Minä...
        ripe 66 kirjoitti:

        miks pitäs kuljettaa oranssia asetta ympäri kyliä,miksikä ne sinua luulee jos asetta luullaan leluks, haloo

        Tuota tuota... Tuli hankittua tuollainen paukkurauta itselle... nyt mietin että missä tuon kanssa saa leikkiä ? Siitä kun lähtee kuitenkin ääni kuin oikeasta aseesta niin jos sen kanssa menen takapihalle räiskimään niin johan siellä on karhuryhmä poikineen :)
        Eli saako sen kanssa metsässä esim. harjoitella ?


      • tää mun mielipide
        Minä... kirjoitti:

        Tuota tuota... Tuli hankittua tuollainen paukkurauta itselle... nyt mietin että missä tuon kanssa saa leikkiä ? Siitä kun lähtee kuitenkin ääni kuin oikeasta aseesta niin jos sen kanssa menen takapihalle räiskimään niin johan siellä on karhuryhmä poikineen :)
        Eli saako sen kanssa metsässä esim. harjoitella ?

        Eipä kai laki kiellä sitä käyttämästä - kunhan ei aiheuta huomattavaa häiriötä. Ampuma-asehan se ei ole. Jos joku sitä sellaiseksi luulee niin omapahan on häpeänsä.

        Kouluun, kauppaan tai pankkiin sellaisen kanssa lienee kuitenkin viisainta olla menemättä. Ja ihmisiä ei tietenkään pidä sillä uhkailla eikä pidä käyttäytyä niin että normihenkilölle voisi syntyä uhkaamisen vaikutelma.

        Kaikkia hulluja ei kuitenkaan tarvitse ottaa huomioon. On kuulemma sellaisiakin jotka tuntevat olevansa hengenvaarassa jos kuulevat laukauksen äänen vaikka jostakin kaukaa. Todellinen ongelma on tuolloin heillä omien korvien välissä ja siitä ei muut voi vastuuta kantaa.

        Minun mielestäni aiheettomasta ilmiannosta pitäisi rankaista ilmiannon tekijää niin että karhuryhmän ilman todellista aihetta paikalle hälyttänyt joutuisi vastaamaan kiusanteostaan.


      • R.L
        Minä... kirjoitti:

        Tuota tuota... Tuli hankittua tuollainen paukkurauta itselle... nyt mietin että missä tuon kanssa saa leikkiä ? Siitä kun lähtee kuitenkin ääni kuin oikeasta aseesta niin jos sen kanssa menen takapihalle räiskimään niin johan siellä on karhuryhmä poikineen :)
        Eli saako sen kanssa metsässä esim. harjoitella ?

        Meet vaan metsän keskelle ja tuli vapaa, paitsi keskikesällä ku lintujen ja muitten eläinten rauhoitusaika, ja on metsäpalovarotus.Tahi jossai kesämökillä sit.Itellä on MP5 sarjatuliase, on ainaski kamalan näkönen,ei sillä kehtaa ees omassa pihassa ampuu,ku kohta rajaukot/kissalan pojat ryntää kysyy,et onko lupaa konepistoolille :) vaik lähin naapuri onkin 5km,pääs nii kyl laukaukset kuuluu.


    • res.ups

      Joo,miten tykkää. Itse tein luistin reikään sopivan tapin ja 3mm poralla reiän piipun laippaan eli tulppaan,se muovitulppa on vaan merkkinä et se on nallipyssy. Ku räiskii mettäs eikä taajamas niin ei haittaa. Ja eihän sitä oo pakko viranomaisille esitellä. Ja pitäähän lyhyt elokuvassa suuliekki näkyä :) ei nim.kehtaa räiskii res.kiväärillä paukkupatruunia...paskaa piipun ja koko roskan.
      Kyl siinä pitäs riittää voimaa ladata uusi patruuna pesään.

      • :|:

        Pysyykö liimalla? Hyvä idea. Ei rosvotkaan huoli, kun luuleevat leluksi.


      • 7.62

        Tuli hankittuu UZi ääni on yhtä kova kun RK 7.62 : ssa. Ei tosiaankaan kehtaa missä tahansa räiskii,vaik onkin paukkupatruunat kysymykses. Purin sen kaseen,muovirungon sisältä löytyi Beretta 92fm tms.raakaversiona.


    • minä ja pyssy

      Kannattaako pistoolin piippuun katsoa kun samalla ampuu? näkkeekö ku luoti tullee? entäs sitku se on menny, näkkeekö vieläkin ku se mennee?
      Kumminpäin tullee panos laittaa piippuun, luoti taakse pääin osoittammaan vai silleen toisin päin?

    • :|:

      ei kannata, mutta voithan sinä kokeilla. Kerro sitten miten kävi.

    • Sepäse7

      Tulppa on huomiotulppa.Sisällä vahva porattva tulppa.
      Lisäksi lipas vain paukkupateille.

    • haulia naaliin

      Teetätin asesepällä puolarihaulikkooni oranssin terästulpan joka sopi supistajan kierteisiin. Tämä ihan siksi etteivät marjastajat ym. metsässä liikkujat pelästyisi näkiessään minut pienpetojahdissa. Tulppaan olisi tullut laittaa uloke jotta se olisi näkynyt myös käyttäjäpuolelle. Kävi nimittäin niin etten huomannut poistaa tulppaa ampuessani kohden ryntäävää supilaumaa. Jostain syystä haulikkoni muuttui itselataavaksi ja valtaisa räjähdys tapahtui vasta kolmannen laukauksen jälkeen. Ase sinkoutui maata kiertävälle radalle. Tämän olivat havainneet jopa ilmavoimien tutkat sekä Nasa.
      Terveisiä kaikille metsien miehille täältä entisten metsästäjien hoitokodista Hylsyhovista.

    • jv

      laittakaa mistä saisi magnum käsi asee rullalippaal siis =) (kuula ase)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3986
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2151
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1654
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1438
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      21
      1353
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1238
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe