poks ,sekin kupla puhkeaa :)
heikin tavoite 6sija
2
372
Vastaukset
- Juha82
jos olisin Heikin saappaissa tavoitteeni olisi 2-4, maailman mestaruuteen asti vaikea olisi päästä kun tallikaveri on Hamilton mutta tässä vaiheessa ei saisi olla niin että Hamilton on tallin ykkösmies.
Kaikki pitäisi lähteä siitä että kumpi alkaa ajamaan parempia kisoja, katsotaan myöhemmässä vaiheessa tilannetta ja mennään sen mukaan.
Kuka tietää jos oikein hyvin menee, Kovalainen pääsee hurmostilaan ja saavat kehitettyä voittaja-auton niin maailmanmestaruuskaan ei olisi kaukana, mahdoton juttu.
Niin ja jos Kimillä on sitä epäonnea taas niin paljon ja Hamiltonkaan ei olisi parhaimmillaan.
Sitä kautta voisi olla myös mahdollisuuksia mutta ei saa elää toisten epäonnesta vaan pistää vain urku auki. - Juha82
sijoittuminen kauden päätteeksi voisi olla realistisin tavoite.
Kova tavoite sekin on, siihen pitää tehdä duunia niin Heikin kuin tallinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1336062
- 574356
- 582781
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282668Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241371- 271197
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131