Puuttuuko kaikista uudehkoista Astroista jäähdytysnesteen lämpömittari? Miksiköhän?
Onko miten helppo asentaa erillinen mittari jälkikäteen?
Kulmalan ukko
Lämpömittari
5
2930
Vastaukset
- Petel
Jäähdytysnesteen lämpötilan näkee asteen tarkkuudella huoltovalikosta (testmode). Sinne pääsee painamalla settings ja sen jälkeen pitämällä settings nappia pohjassa n. 5 sekuntia. Tuon jälkeen dataa voi selata BC napilla. Tuolta löytyy lämpötilan lisäksi muutakin mielenkiintoista.
- Petel
Ja syy mittarin puuttumiseen lienee se, että ainakin 1.6 Twinport moottorin lämpötila muuttuu olosuhteiden ja kuormituksen mukaan. Normaalikuormituksella kone käy 105-asteisena kitkojen minimoimiseksi ja isomman kuorman alla viileämpänä. Lämpötilaa hallitaan sähköohjatulla termostaatilla. Moni todennäköisesti luulisi autossa olevan vikaa, kun lämmöt seilaavat.
- Utelias Astra H Cosmo Wagon
Onkos Petelillä, tai jollain muilla lisää tietoa noista Settings-napin takana olevista luvuista.
Siellähän tosiaan on hardware/software versiot, akkujännite, joku LCD-asteluku, ja tietysti tuo OT-lämpötila, voisko se muuten olla OilTemperature, eikä vedenlämpö kuten mainitsit?
Mutta mitähän ne kaikki muut luvut ovat ?
OCF:n sivuillakaan ei tyhjentävää vastausta noihin muihin lukuihin anneta.
- Anonyymi
Kuinka paha vaurio tapahtuu elektroniikalle jos auton käynnistää apukäynnistimellä? Settings ei enään toimi.
- Anonyymi
Paaliin vaan! Harmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844