Hei
Langaton näppäimistö heitti toimimasta. Meillä on kaksi samaan aikaan ostettua langatonta näppistä ja hiirtä. Toinen heitti eilen toimimasta, toinen tänään. Yhteyden ottaa kyllä siihen mötikkään.. Hiiri toimii. Patterit vaihdettu?
Mikä neuvoksi
näppäimistö ei toimi??
5
5624
Vastaukset
- edelleen ongelmakeskeinen
ja vaihdettiin vanha langallinen näppis - se pelaa kyllä.
- TheKekeMaster
Ei kyl oo pattereiden vika.
Tänää sain viruksen, ja näppäimistö tilttas -.-
Valot palaa, mut vain hiiri toimii...
Käytän ny onscreen näpyy...
Viruksen kyl sain kuriin ^^
Mut, help!
Tarviin mun näppäimistöö!!!- TheKekeMaster
^-^ Ongelma oliki itse Virus
Sain sen melkein kokonaan poistettua ja sit mun piti vaa irrottaa usb kaapelit ja plugata uuestaan =D
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000684&posting=22000000033649240
Kannattaa ladata SpyBot ohjelma ^-^
Mun piti poistaa yks haitta ohjelma, mut tää ohjelma löys 75 muuta xP
Eikä Norttoni ohjelma häirinny sitä eikä se Norttonii =3
- tilttasi, nyt ei pysty teke...
Kokeilin toista näppistä ja hiirtä, mut ei silti pelannut. Mikähän neuvoksi? Yritin saada vikasietotilaa päälle, ei onnistu, laitoin windowsin levyn asemaan, enkä silti saa tehtyä mitään...
Ottaa pannuun tämmönen pelailu. - ikäisiä?
Onko takuu vielä voimassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512