Hei,
Onko Alpeilla vielä riittävästi lunta huhtikuussa?Suunnitteilla omatoimimatka ehkä Itävalta/Sveitsi. Lennot Zurich/Salzburg? Vinkkejä kohteesta? Olemme suht kokeneita laskijoita, kyseessä kuitenkin ensimmäinen matka alpeille.
alpeille huhtikuussa?
3
3578
Vastaukset
- typost
Kyllä löytyy hyvin lunta, jopa kesäkuussakin laskettavaa ( kokemusta on ). Mutta sitten tarkkana, menkää ehdottomasti paikkaan jossa hissit vievät ainakin 3000 metriin asti. Nimittäin kyläänlaskut voi unohtaa ja laskeminen alkaa n. 2000 m korkeudesta ylöspäin riippuen ajankohdasta.
- Matter Horn
Oltiin just viikko Italian Cerviniassa, kyläkorkeus 2050 m.
Ei muuta kuin Ryanairin lento Tampereelta Bergamoon (Milano), siitä Hertzin auto ja rapiat parisataa kilometriä Cerviniaan. Lunta riittää, kun hissit vievät 3,9 kilometrin korkeuteen. Ehkäpä Euroopan korkeimmalla oleva laskettelukeskus. Ja takapuolelta voi laskea Sveitsin Zermattiin.
Maisematkin ovat kohdallaan, kun vieressä ovat Matterhorn (4478 m) ja Monte Rosa (4634 m)!
Päiväreissun voi tehdä myös Chamonix'hin Ranskan puolelle, mutta Mont Blancin tunneli maksaa 40 euroa meno-paluu.- huhtikuussa mm
Finskin tarjouslento Hki -München. Esim Juna München -Bad Hofgastein ja ei kun itävallan alpille http://www.skiresorts-test.com/ski-resorts/austria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197