ÄRSYTTÄÄ!

Tyttö

Voiko kuukautis päiviä lyhentää?

Siis tarkotan sitä kun mulla kestää seittemän päivä =( Ja mulla on ollu mun elämän aikana kahet kuukautiset, mut mä oon jo ihan kypsä niihin!

Elikkä pystyykö päiviä lyhentämään vaikka neljäänpäivään?

En tarkota että nyt heti mutta sitten vuosien päästä?

Kiitos jo etukäteen vastanneille!

6

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuu

Ehkäisypillerit ovat melko varma tie lyhyempiin vuotoihin. Tai siis ihan mikä vaan hormonaalinen ehkäisykeino (kapseli, laastari, rengas).

• tyttö

Kiitos! Kuukautiset on ihan perseestä!

• No joo

jos tytöllä on ollu kuukautiset vasta 2 kertaa niin tuskin edes kannattaa ajatella e-pillereitä tai muuta hormoonihoitoo. Tuskin lääkäri edes antaa pillereitä

• Naturalis

Mulla on kierto (eli kuukautisten alusta seuraavien alkuun) 21 pvää ja vuotoa 7 päivää. Näin on ollut alusta lähtien, lukuunottamatta tietenkin sitä kun oli raskaana, ja niitä vuosia kun söin pillereitä. Olin alussa myös ihan raivona, kun koko ajan piti olla vaipat housuissa, mutta sitten päätin muuttaa suhtautumistani asiaan ja ottaa se niin kuin se on: mun elimistö tarvitsee tällaista kiertoa. Miksi raivota asiasta joka normaali ja kuuluu näin olla? Turhaa käyttää energiaa siihe.

Ei niitä vuotopäiviä millään saanut lyhennettyä, mutta silloin kun söin pillereitä oli kierto pidempi. Ja aina huono olo ja lihoin. Lopetin pillerit ja palasin omaan rytmiini ja kaikki oli taas hyvin. Mitä siitä opin, oli se, että luontoa vastaan on turha kamppailla, ainakin itse olen valinnut sen tien.

Ajattele positiivisesti!

• ---

Mua ärsyttää kuukautiset ihan sikana vaik mul ne onki vaa 5 pv
      mul on aina ala vatsa ihan sika kipee ja ehk 2 pv putkee kipeen =((( mut tavalla oon jo tottunu ku mun menkat alko 1,5 vuotta sitte :)
      Mut sillee käy kyl sääliks niitä joilla ei oo ksoka ei voi sitte tulla raskaaks ja saada lapsia =(

• pooke

hei auttakaa mua tässä... elikkäs mulla on kuukautiset nyt parhaillaan ja vuotoa tulee oudosti... eilen ei yhtään tänään taas vähän aamulla ja juuri nyt taas runsaasti. ongelma on että voinko mennä huomenna tykkimäessä vesiliukumäkeen kamujen kanssa (siis sellaseen missä lasketaan kumiveneellä) vai enkö voi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe