Onkohan kukaan tuon Pontis SP-600 MP3-soittimen onnellinen omistaja linjoilla? Kyseinen vehje kiinnostaisi, mutta mistään, ei valmistajan sivuilta tai jälleenmyyjältäkään saa irti tietoa, kuinka kauan yhdellä paristolla saa soittoaikaa!! Ei viitsisi hankkia vehjettä, johon mahtuu iso kasa musiikkia, mutta kerrallaan voi kuunnella vain muutaman tunnin..... :P Tietääkö kukaan vastausta?
Pontis SP-600, soittoaika??
2
114
Vastaukset
- Ponsse
Itse omistan (omistin) tämän kannettavan soittimen ja soittoaika oli siinä muutaman tunnin paikkeilla (taustavalot tietenkin vaikuttavat soittoaikaan).
Kannattaa ehkä hankkia kaksi AA-kokoista ladattavaa akkua ja laturi...
Tämä kannettava olikin muuten harvinaisen pitkäikäinen: viikon soittelun jälkeen piti lähettää takuuhuoltoon kun soitin jäi "jumiin" aina käynnistyksessä...!
Tällainen käytös pilasi muuten luotettavasti toimineen soittimen maineen...- Liner
Kiitos infosta! Hankin sitten lopulta iRiverin iFP-395T 512MB:n soittimen. Hinnakas peli, mutta näyttää jämäkämmältä kuin Pontis ja on myös muutenkin paremman näköinen. Vaikutti kaikin puolin hyvältä tuotteelta, saapa nyt sitten nähdä mitä mietin kun saan sen käsiini...
Pontiksen heppoisesta olemuksesta on tullut muuten kommentteja muualtakin...! Sen kuoret näyttävät jo kuvissakin Made in China -tasolta ja sitä sivustan rullaa on myös kritisoitu "todennäköisesti käytössä hajoavaksi". Lisäksi iRiverissä on enemmän soittoaikaa. Ladattavat paristot olivat kaavailluissa mukana alusta asti.
Toivottavasti seuraava hankintasi onnistuu paremmin! :) Kiitos vielä kerran! Tästä oli suuresti apua, kun sain tietoa muualtakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m734405Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402628
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231996
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715