Eli, se on helppoa äkkiseltään ja rahaa tulee jo lävestä :)
Et tarvitse muuta kuin pari serveriä á 50-120 euroa, jossa virtuaalihosting paketti sisässä. Siihen vaan ymppäät open sorsa (tai maksullisenkin) tilaustenhallinan ja tikettisoftan ja rupeet hostaamana eri näköistä pakettia. Koneeeseen voit ottaa muutama sata asiakasta, jotka houkuttelet jollakin ilmaitarjouksella sisään. Huom! kuluja on oikeesti joku 100-1200 euroo/kk, joten ilmaiseksikin voi noita jaella ensihätään.
Sitte vielä teet open registran sopparin tocows:n kautta tai ostat valmiin paketin vaikka gpodaddyltä tms. jolla myyt domain rekisteröintiä.
Linux alustalla homma menee kivuttomasti, ei tartte kovinkaan usein koskee mihinkään.
Voitte kuvitella, että yrittäjiä riittää :)
MUTTA, ongelmat tulevat sitä mukaan, kun käyttäjät laitta mitä erioisempi softia pyörimään, jossa turva-aukkoja heti 10 per softa. Käyttäjät ei monestikaan edes päivitä ilmaisfoorisoftiaan, joten kaiken mailman www matoa koneet täys ja spämmiä lähtee ko. serveriltä. Tästä alkaa ko HOSTIN FIRMAN ongelmat, jotka yleensä kaatuvat asiakkaiden niskaan oireinä "miksi ei vastaa sivut, miksi ei tuki vastaa" ym.
Nykyajan bisnes jossa saa asiakasta kusettaa mennentullen :)
hosting bisnes HELPPOA!
jotakinymmärtää
2
322
Vastaukset
- jotakinymmärtää
siis:
joka lävestä tulee rahaa.. (eikä jo lävestä)
100-200 euroo/kk (eikä 100-1200 euroo/k) - futweb
ei muuta kun pistät hotellin pystyyn, liiketoimintamalli kun sulla on jo hanskassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752