tiedustelisin millaisia kulutuslukemia olette mitanneet venton polttoaineessa? itsellä 1994 1.8 bensa, juuri hankittu niin en paljoa autosta tiedä.
Vastaukset 4
- taunovaan
Maantiellä 6,5 l/100km, kaupungissa kesällä 9 ja talvella 11.
- temppu2
tosiaankin tolla 55kW koneella sellanen 6.2 maantiellä. Seka-ajossa 7 ja kaupungissa about 8. Talvella tietty enemmän.
- vento vieras
160tkm ostaessa, nyt 280tkm ja kulutus 7.4,(keskikulutus) kesällä matka-ajossa 6.5-6.7. Talvi nostaa kulutusta selvästi, lyhyillä matkoilla 8- 8.5 l/100km. Korjauksiakin on ollut, 200tkm taka-akselin kumipuslat, 250tkm piti jo vaihtaa äänenvaimennin ja etujarrulevyt, 280tkm huollossa vaihdoin hihnan lisäksi vesipumpun, ei vuotanut mutta piti "kurnutusta". Kun luvin uusien autojen vikoja, pitänee ostaa yksi vento varastoon ja ventoilla loppuikäni,tämä tarina on tosi.
- ok.
itsellä ollut vento 4,5 vuotta. mittarissa nyt 230 tuhatta, ostohetkellä 150 tuhatta.
kulutus maantiellä alle 7. jopa alle 6 kun oikein pintakaasulla ajelee.
ei pahoja vikoja ollut.
talvella joskus lukot temppuilleet mutta kunnolla öljyä vaan joka reiästä niin kyl se siitä.
pakoputken takapään olen joutunut uusimaan.
samoin jarrupaineen tasausventtiilin taka-akselistoon.
käynnistysvikoja oli vuosi sitten kosteilla ilmoilla. vaihdettiin tulpat, tulpan johdot, virranjakajan kansi. vika oli lopulta sähköpuolassa. se kun vaihdettiin niin ongelma lähti kuin kuppa töölöstä. tyytyväinen olen kyllä ollut. kyyti on kuitenkin aika hyvä ja tukeva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101859
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671088Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.265991- 76862
- 63788
- 75751
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22696Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69671Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138657- 62626
- 42609
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?122595Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.44559- 50549
- 55538
- 38519
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20498- 30493