peugeot vivacity

-----

Voisko joku kertoo, kuinka paljon peugeot vivacity kuluttaa ja onko yleensäkään hyvä skootteri? Oon ajatellut ostaa skootteria ja tää on yks vaihtoehto.

6

6435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja miinusta

"Voisko joku kertoo, kuinka paljon peugeot vivacity kuluttaa."

-Riippuu esim painostasi ja ajotavasta. Raaka tosiasia taitaa olla että kuluttaa pienikokoisen auton verran eli 4-5l /100km. Ja ei tämä ei ollut vitsi.

"onko yleensäkään hyvä skootteri"

- On.

Erityisen erinomaista on ajotuntuma, laatuvaikutelma, kestävyys, luotettavuus.

Huonoa on kalliit huollot ja varaosat (niinkuin muissakin merkkiskoottereissa). Ne vastaavat yhtälailla pienikokoisen auton huolto ja varaosahintoja. Ja ei tämäkään ei ollut vitsi. Eri asia on jos ostat käytettynä ja huollat itse, takuuhan edellyttää huollot maahantuojalla 2v.

• sdfsfsf

vivacity on halvemmalla tehty ko speedfight

• tehty?
        sdfsfsf kirjoitti:

vivacity on halvemmalla tehty ko speedfight

perusteletko myös väittämääsi vähän. Toi oli ihan ppuhdas mielipide jos sulla ei ole mitään mille ton perustat. Esimerkkinä pösön skobista jetforce rnc ja ludix blaster on teknisesti sama peli hintaeroa 500 egeä. Kannatta siis verrata ja tutkia. Noihin musta tuntuu arvioihin ei kannata hirveesti luottaa...

• pököt

kyllä menee se 5 litraa bensaa satasella, ölkyäki iha mukavasti. Sähköt vähä kusee kylmil keleil mut en ainakaa ite pakkasel pahemmi ajele. Moottori on hyvä ja luotettava, kaverille menny jo vuoden 99 vivacitylla 25 tonnia eikä oo joutunu vie mäntää vaihtaa. Hyvä skoba, eikä kallis.

• savut pois

3 litraa satasella ja öljyä n. litra joka kolmannella tankkauksella. Eli vähän ja vakuutukset liikenne kasko n.130 euroa/vuosi. Hyvä skootteri myös matkustajalle riittää tilaa ja tavaroille.

• samppa97

voin sanoo että mulla on peugeot vivacity ja se on erinomainen eli mulla ei oo ollu mitää vikoja ja ykösellä lähtee käyntiin myös talvella parista polkasusta
      kyllä se syö jonkin verran bensaa mut ei hirveesti
      gianelli kuintenkin siinä on mulla
      suosittelen ostaa koska ulkonäkö on hiano ja hyvä ajotuntuma mutta myös tehokas
      mulla ottaa pelkän gianellin kanssa tehopiikin ja ja muuta viriä siinä ei oo että ostakaa heti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4362
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1543
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1317
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1083
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      929
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      847
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe