Kuinkahan paljon maksaa miehelle kauluspaita sekä puku (siis suorat housut ja puvuntakki)?
Osaako joku kertoilla hintoja?
Eivätkös nuo räätälien hinnat ole melko samat ympäri Thaimaata?
Vai onko isoja heittelyitä?
Miesten puku + kauluspaita?
15
2146
Vastaukset
- intialaiset perseennuolijat.
Koko lomasi menee piloille juostessasi sovittelemaan surkeita rättikyhäelmiään. Paljon paremmat puvut saat vaikka Dressmanilta.
Korjaavat ne Sinulle sopivaksi samaan hintaan.
sanailee 27 x Patt....- intialaisia
karanneita nepaleja ne on.
- Nimim. Kwee jai ! Hii lek
Joo ,Kanahkan Tero tässä . Ostin Dressmannista ( Malmin ) tummahkon puvun. Plus paita ja solmio yht. 199 €. On ½ v. tyytyväisyystakuu.Minulla on myöskin "hauska kokemus Pattiksen rättiräätäleistä".Teetin kahdet housut ! .Vitsi ,toiseen,joita en sovittanut eivät tehneet yhtään taskua.. !Huomasin sen vasta Härmässä .Seuraavalla reissulla oli mukana nämä taskuttomat ,menin samaan teiloriin .Eivät tunnustaneet mitään .Onneks esittelin pöksyjä kaikille uteliaille ja äänekkäästi. Hyvä etten putkaan joutunut. PS.Pistähän jii sip päät tulemaan hyviä kommentteja edelleen.
- xxxxx
Täytyy muistaa että puvussa on 2 tärkeää asiaa: kangas ja kuinka se istuu.
Hinnat vaihtelevat ja etenkin laatu.
Ohjeeksi sainoisin, että kannattaa kysyä ensin jostain Suomi-baarista, että onko sen vierellä oleva vaatturi hyvä. Sitten kun menee baarin vieressä olevaan kauppaan, niin sanoo että tuossa vieressä baarissa puhuttiin, jotta täältä voisi saadan hyvälaatuisen puvun edullisesti. Mainitse että kankaan pitää olla hyvää vaikka et itse tiedä mikä on hyvää kangasta muuten kuin että se tuntuu hyvältä sormissa.
Ehkä tuo että vieressä on Suomi-baari ja mahdollisia muita tulevia asiakkaita saa vaatturin panemaan parastaan.
Kannattaa myös istahtaa baariin ja kun joku tuntematon tulee hakemaan ja sovittamaan pukua niin sitten singahtaa sinne kauppaan katsomaan kuinka se puku istuu ja havainnoimaan onko ostaja tyytyväinen. - hintahaarukka
Pattiksella hintahaarukka on 5.000 - 15.000 bht.
Tuo yläpää on Sahib, jota Aurinkomatkat suosittelee. Sahip ei ota ennakkomaksua.
Alapäätä ei kannata kokeilla.
Itse teetin viime kuussa Jomtienin puolella miesten puvun kaksilla housuilla, liivillä, kahdella paidalla ja yhdellä solmiolla hintaan 8.000 bht. Kangas pärjäsi polttotestissä.- Ilman ennakkomaksuja?
Onkohan muita räätäleitä kuin tuo mainitsemasi Pattiksen (Pattayan) Sahib jotka EIVÄT ota ennakkomaksua?
Ilman ennakkomaksua olisi paljon rennompi olo (jos vaate on ihan P.A.S.K.A niin eipähän olisi mitään ennakkomaksun rahoja sisällä).
Ennakkomaksun kun maksaa ja vaate on käyttökelvoton, niin vaihtoehdot ovat: 1.maksat kokonaan ja otat sen rätin joka joutaa roskiin 2.et ota rättiä (etkä maksa loppuosaa) mutta ennakkomaksun menetät - myös kolmas
Ilman ennakkomaksuja? kirjoitti:
Onkohan muita räätäleitä kuin tuo mainitsemasi Pattiksen (Pattayan) Sahib jotka EIVÄT ota ennakkomaksua?
Ilman ennakkomaksua olisi paljon rennompi olo (jos vaate on ihan P.A.S.K.A niin eipähän olisi mitään ennakkomaksun rahoja sisällä).
Ennakkomaksun kun maksaa ja vaate on käyttökelvoton, niin vaihtoehdot ovat: 1.maksat kokonaan ja otat sen rätin joka joutaa roskiin 2.et ota rättiä (etkä maksa loppuosaa) mutta ennakkomaksun menetätvaihtoehto. Lunastettuasi tasapaskapuvun niin tee sillä polttonuotiotesti paskaräätälisi myymälän edessä. Näet että palaako kunnolla. Kuitenkaan mokomilla räteillä mitään tekisi.
Erkkikin nauraa kun näkee ne räkäiset rättiviritelmät.
Teetin kerran paitoja. Mittoja ottivat. Hain paidat. Yhtä koitin. Ei mahtunut hihansuunapit kiinni. Suutuin. Muutenkin kaulukset olivat kuin jostain Bollyvood -filmistä. Paitojen irvikuvia. En käsitä' että mokomissa liikkeissä vielä suomalaisia asioi. En haluaisi mollata suomalaisten ymmärrystä puku- yms asioissa mutta joskus kyllä tekisi mieli.
ÄLKÄÄ HELVETTI SORTUKO MIELISTELEVIEN RÄTTÄREIDEN PÖLINÄUHREIKSI !
Uskon kuitenkin että kertayritys riittää älykkäälle ihmiselle.
Minä olen koettanut teettää kolmasti aina yhtä huonoin tuloksin; mutta minä olenkin tyhmä. Nykyisin ostan Pattiksen valmisvaatekaupoista shorstit- ja teepaidat ja sopivat svidun hyvin ilman välisovituksia. Tyttö vie pökät reidelle ja sanoo että nää on sulle hyvät. Ja ovat. Ei siihen tarvita edes mittanauhaa. Eikun illalla menojalkaan ja ulos vilkkuvaloja katselemaan...
Tero Kanahkalle tiedoksi että Pattiksella joutuu ihan oikeasti vaikeuksiin jos korotat ääntäsi oltuasi eri mieltä jostain asiasta thaimaalaisen kaa..
Voit jopa joutua siitä putkaan. Aivan sama oletko oikeassa tai väärässä. Sinä olet farangi ja väärässä ja jos olet kadulla huutanut se on raskauttavaa.
Eihän siinä mitään; putkasta pääsee pois rahalla. Veikkaisin tällaisen rikoksen tapahduttaua summan olevan 3-5000 bahtia. Toki sillä hinnalla antavat poliisiautokyydin hotelliisi. Sireenin kera jos sitä pyydät..
Itse olin joutua vaikeuksiin viime joulun tienoilla. Korostan etten ole koskaan joutunut kohtaaman ongelmia Pattiksella..
Olimme parin suomityypin- ja tytön kaa Lam Morrisonin klubilla.
Tilasimme paukkuja. Oma maksuni kattoi kaksi ja maksoin tonnin setelillä. Vaihtorahoja ei kuulunut. Tästä huomautin tarjoilijaämmälle/tytölle, en tiiä. Tyttö ei ollut kuulevinaankaan.
Kimmahdin. Lähdin huutamaan saataviani tiskille. Jonkin ajan kuluttua kylkiini vääntäytyi 4 thaipoikaa jotka siinä sitten kyselivät tapahtuneista. Tarjoilijaämmä purskahteli kyyneleitä ja ryhtyi ulvomaan; sormellansa minua osoitteli..
Harkitsin hetken aikaa ja totesin muistaneeni väärin. Olin toki saanut vaihtorahat mutta sen unohtanut. Pyytelin anteeksi annoin kaikille tippiä, hain tyttöni pois pöydästä ja poistuimme baarista kiireenvilkkaa. Tässä tapauksessa voinen onnitella itseäni siitä että pienellä rahalla selvisin suurilta vammoilta.
Mutta....
-en ole koskaan ennen törmännyt Pattiksella mokomaan halpaan huijaukseen.
Eksyin varmaankin aiheesta; onko sillä väliä päättäkää itse; oon vähä känishä...
En nyt ole varma lähtikö viesti nyt oikeaan viestilokeroon; koettakaa kestää minua.. Jäätyäni eläkkelle olen luvannut siirtyä intia-palstoille; siellä olen laukannut yhtä paljon kuin kuin thaikuissa...
sanailee 27 x Patt..... - Grande el Maco
myös kolmas kirjoitti:
vaihtoehto. Lunastettuasi tasapaskapuvun niin tee sillä polttonuotiotesti paskaräätälisi myymälän edessä. Näet että palaako kunnolla. Kuitenkaan mokomilla räteillä mitään tekisi.
Erkkikin nauraa kun näkee ne räkäiset rättiviritelmät.
Teetin kerran paitoja. Mittoja ottivat. Hain paidat. Yhtä koitin. Ei mahtunut hihansuunapit kiinni. Suutuin. Muutenkin kaulukset olivat kuin jostain Bollyvood -filmistä. Paitojen irvikuvia. En käsitä' että mokomissa liikkeissä vielä suomalaisia asioi. En haluaisi mollata suomalaisten ymmärrystä puku- yms asioissa mutta joskus kyllä tekisi mieli.
ÄLKÄÄ HELVETTI SORTUKO MIELISTELEVIEN RÄTTÄREIDEN PÖLINÄUHREIKSI !
Uskon kuitenkin että kertayritys riittää älykkäälle ihmiselle.
Minä olen koettanut teettää kolmasti aina yhtä huonoin tuloksin; mutta minä olenkin tyhmä. Nykyisin ostan Pattiksen valmisvaatekaupoista shorstit- ja teepaidat ja sopivat svidun hyvin ilman välisovituksia. Tyttö vie pökät reidelle ja sanoo että nää on sulle hyvät. Ja ovat. Ei siihen tarvita edes mittanauhaa. Eikun illalla menojalkaan ja ulos vilkkuvaloja katselemaan...
Tero Kanahkalle tiedoksi että Pattiksella joutuu ihan oikeasti vaikeuksiin jos korotat ääntäsi oltuasi eri mieltä jostain asiasta thaimaalaisen kaa..
Voit jopa joutua siitä putkaan. Aivan sama oletko oikeassa tai väärässä. Sinä olet farangi ja väärässä ja jos olet kadulla huutanut se on raskauttavaa.
Eihän siinä mitään; putkasta pääsee pois rahalla. Veikkaisin tällaisen rikoksen tapahduttaua summan olevan 3-5000 bahtia. Toki sillä hinnalla antavat poliisiautokyydin hotelliisi. Sireenin kera jos sitä pyydät..
Itse olin joutua vaikeuksiin viime joulun tienoilla. Korostan etten ole koskaan joutunut kohtaaman ongelmia Pattiksella..
Olimme parin suomityypin- ja tytön kaa Lam Morrisonin klubilla.
Tilasimme paukkuja. Oma maksuni kattoi kaksi ja maksoin tonnin setelillä. Vaihtorahoja ei kuulunut. Tästä huomautin tarjoilijaämmälle/tytölle, en tiiä. Tyttö ei ollut kuulevinaankaan.
Kimmahdin. Lähdin huutamaan saataviani tiskille. Jonkin ajan kuluttua kylkiini vääntäytyi 4 thaipoikaa jotka siinä sitten kyselivät tapahtuneista. Tarjoilijaämmä purskahteli kyyneleitä ja ryhtyi ulvomaan; sormellansa minua osoitteli..
Harkitsin hetken aikaa ja totesin muistaneeni väärin. Olin toki saanut vaihtorahat mutta sen unohtanut. Pyytelin anteeksi annoin kaikille tippiä, hain tyttöni pois pöydästä ja poistuimme baarista kiireenvilkkaa. Tässä tapauksessa voinen onnitella itseäni siitä että pienellä rahalla selvisin suurilta vammoilta.
Mutta....
-en ole koskaan ennen törmännyt Pattiksella mokomaan halpaan huijaukseen.
Eksyin varmaankin aiheesta; onko sillä väliä päättäkää itse; oon vähä känishä...
En nyt ole varma lähtikö viesti nyt oikeaan viestilokeroon; koettakaa kestää minua.. Jäätyäni eläkkelle olen luvannut siirtyä intia-palstoille; siellä olen laukannut yhtä paljon kuin kuin thaikuissa...
sanailee 27 x Patt.....Kuule Ukko :,soot liian paljon äänessä , sanoo myös veljeni Tero Kanahka .!
- mutta kun
Grande el Maco kirjoitti:
Kuule Ukko :,soot liian paljon äänessä , sanoo myös veljeni Tero Kanahka .!
on vähän kirjailijan vikaa niin näppäimille kun pääsee niin sormet eivät vaan pysähdy.
Olenkin sanonut että koettaka kestää minua vielä vähän aikaa..
Siirryn kohta Intia- palsoille.
sanailee 27 x.....
- noitaidiootteja
Vastaanpa nyt vaikka tuo pattispää varmaan takertuukin tähänKIN. Olen 47 vee mies, lomaillut Bangkokissa, HuaHinissä, KhaoLakissa, Rayongissa ja Phuketin Kamalabeachilla. Joka paikassa on räätäleitä, paljon ! Olen teettänyt joka kohteessa vaateita, vanhoista hyvin istuvista malleista. Pitäen mielessä sen tosiseikan, että " markalla saa markan tavaran". Viimeksi tammikuussa - 08 teetin KhaoLakissa 6 paitaa ja 5 paria housuja ja olen niihin todella tyytyväinen. Asioin räätälillä aina selvin päin, vietin ihan aikaa jutellen niitä näitä ja siinä sivussa kankaiden laatuja silmäillen. Kun räätälit ymmärsivät, että tiedän mitä tahdon enkä kohtele heitä alentuvasti / epäillen on kohtelu ja työn laatukin sitten sen mukaista. Em. paitoihin otin kolmeen pellavan ja kolmeen puuvillan, housuihin pellavasekoitteen. Maksoin niistä yhteensä 110 euroa jolla olisin saanut Suomesta yhden paidan ja yhdet shortsit- ja nekin vaatetangolta.
Eli jos lähtee kännissä öykkäröimään ja vaatii parilla eurolla vaatteita niin kyllä silloin saa sitä mitä tilaakin. Mikä oikein onkin !- vastata !
Pattispään; tarkennan väitteesi.
- asioi räätälillä selvin päin,
- kankaiden laatuja silmäillen,
- jutellen niitä näitä,
-räätälit ymmärsivät ettet katsellut heitä alentuvasti,
- kohensivat Sinulle työn laatuansa,
Sekoitteet kankaissa:
- kolmeen pellavaan,
- kolmeen puuvillan,
- housuihin pellavasekoitteen. Maksoit niistä rahaakin.
Olenko väittänyt vaatineeni parilla eurolla vaatteita. En ylensä pahemmin tingi. Olen itse yrittäjä enkä pidä siitä että hintojani kritisoidaan. Kehoitan kääntymään halvempien puolen. En tingi hinnoistani.
Pattiksella olen pyrkinyt tilaamaan laatua tinkimättä hinnnoista. Minulle on tarjottu tosi paskoja tuotteita joita en ole voinut hyväksyä. Mikä oikein onkin!
sanailee 27 x Patt.... - joojoojooo
vastata ! kirjoitti:
Pattispään; tarkennan väitteesi.
- asioi räätälillä selvin päin,
- kankaiden laatuja silmäillen,
- jutellen niitä näitä,
-räätälit ymmärsivät ettet katsellut heitä alentuvasti,
- kohensivat Sinulle työn laatuansa,
Sekoitteet kankaissa:
- kolmeen pellavaan,
- kolmeen puuvillan,
- housuihin pellavasekoitteen. Maksoit niistä rahaakin.
Olenko väittänyt vaatineeni parilla eurolla vaatteita. En ylensä pahemmin tingi. Olen itse yrittäjä enkä pidä siitä että hintojani kritisoidaan. Kehoitan kääntymään halvempien puolen. En tingi hinnoistani.
Pattiksella olen pyrkinyt tilaamaan laatua tinkimättä hinnnoista. Minulle on tarjottu tosi paskoja tuotteita joita en ole voinut hyväksyä. Mikä oikein onkin!
sanailee 27 x Patt....Tällä 27 kertaa paatayalla kuvitteellisesti lomailleella näyttää olevan se ainoa oikea mielipide mihin tahansa. Ikävää muun ihan asiallisen keskustelun väliin tunkeva häirikkö.
- kuteita sulla
mihin tunget kaikki nuo housut.....?
perussuomalainen...kun halvalla saa niin ostetaan vaikka ei tarvitse...höh... - Helsingin räätälit?
kuteita sulla kirjoitti:
mihin tunget kaikki nuo housut.....?
perussuomalainen...kun halvalla saa niin ostetaan vaikka ei tarvitse...höh...No kertokaahan missä Helsingissä voi teettää miesten vaatteita?
Ja vieläpä niin ettei tarvitse yhdestä puvusta maksaa useaa tuhatta euroa? Taitaa olla NOLLA sellaisten paikkojen kanssa?
- Nordic-man
Pukujen ja paitojen hinnat vaihtelevat kovasti riippuen valmistus materialiista. Puvut lähtee 100-300€ ja paidat 10-30€, mutta kannattaa kuitenkin valita hyvä materiaali koska ne ovat sitten myös helppo hoitoisempiakin. Mikäli ei itse osaa valita kangasta, eikä luota räätäliin, niin silloin on varmaan paras se Dresmannin liike.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847