Sims 1 rahakoodi??!

Simshullu

Mikä se on, jos tiedätte?

8

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koita ainakin mulla toimii ...

motherlode = 50 000 rahaa ja toinen kaching = 1000 rahaa siinä ne ole hyvä toivottavasti toimii

• haahhhaaa

noi on sims 2.koseen se kysy sims YKKÖSEEN! :D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D hahahahahahhahahahahahahha
        mulla sims 2 rahakoodi: klapaucius 1000 rahaa

• simssims

lukekaa kunnolla kysymykset...sims 1 rahakoodi on tämä rosebud !;!;!;!;! teet tuota niin pitkään kunnes saat mieleisesi raha määrän elikkä yhen kerran rosebud ja sitte tätä !;!;!;!

• 1sims 1
        simssims kirjoitti:

lukekaa kunnolla kysymykset...sims 1 rahakoodi on tämä rosebud !;!;!;!;! teet tuota niin pitkään kunnes saat mieleisesi raha määrän elikkä yhen kerran rosebud ja sitte tätä !;!;!;!

minä jonka tuon ensimmäisen vastauksen kirjoitti niin mulla on vain sims 1 hääh hää niin että mulla nou koodi ainakin toimii kun oon saanu ne mun kaverilta jolla on myös 1nen niin hähhäh vaan sinne enkä jaksa enään riidellä niin anteeks jos loukkasin.

• rglfm,ed

rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!; tuommosta kuvioo jatkat vaikka tuon verran ja sitten kun siihen tulee laatikko jossa sanotaan jotain englanniksi niin rämppäät vain Enteriä ja raha lisääntyy. Kun lopetat painamisen laatikko lähtee myös pois :)

• Nahkuti

Se on Rosebud.

• Harmin paikka

Minulla on se ongelma ykkösessä, että osaan laittaa kooditekstin sinne riveille ja sitten tietty painan returnia.

Mutta sen jälkeen ei tapahdu muuta kuin tulee uusi tyhjä rivi. Returnilla ei saa tapahtumaan mitään itse pelissä. Täytyy lopettaa peli, että käskyrivit häipyvät näytöltä. Ja sitten kun menee taas yrittämään ctrl-shift-c, saa vain entisen tekstin näkyviin, eikä sitä edes voi muuttaa.

Mitähän tehdä.

• Weirneir

Jos tarkotat palkkia mikä tulee näkyviin kun on painanut ctrl shift c, niin sen palkin saa pois kun kirjoittaa exit ja painaa sen jälkeen entteriä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      217
      5255
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      43
      4600
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      16
      3222
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      271
      3165
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      168
      3089
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      58
      2641
    7. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      62