Sims 1 rahakoodi??!

Simshullu

Mikä se on, jos tiedätte?

8

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koita ainakin mulla toimii ...

motherlode = 50 000 rahaa ja toinen kaching = 1000 rahaa siinä ne ole hyvä toivottavasti toimii

• haahhhaaa

noi on sims 2.koseen se kysy sims YKKÖSEEN! :D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D hahahahahahhahahahahahahha
        mulla sims 2 rahakoodi: klapaucius 1000 rahaa

• simssims

lukekaa kunnolla kysymykset...sims 1 rahakoodi on tämä rosebud !;!;!;!;! teet tuota niin pitkään kunnes saat mieleisesi raha määrän elikkä yhen kerran rosebud ja sitte tätä !;!;!;!

• 1sims 1
        simssims kirjoitti:

lukekaa kunnolla kysymykset...sims 1 rahakoodi on tämä rosebud !;!;!;!;! teet tuota niin pitkään kunnes saat mieleisesi raha määrän elikkä yhen kerran rosebud ja sitte tätä !;!;!;!

minä jonka tuon ensimmäisen vastauksen kirjoitti niin mulla on vain sims 1 hääh hää niin että mulla nou koodi ainakin toimii kun oon saanu ne mun kaverilta jolla on myös 1nen niin hähhäh vaan sinne enkä jaksa enään riidellä niin anteeks jos loukkasin.

• rglfm,ed

rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!; tuommosta kuvioo jatkat vaikka tuon verran ja sitten kun siihen tulee laatikko jossa sanotaan jotain englanniksi niin rämppäät vain Enteriä ja raha lisääntyy. Kun lopetat painamisen laatikko lähtee myös pois :)

• Nahkuti

Se on Rosebud.

• Harmin paikka

Minulla on se ongelma ykkösessä, että osaan laittaa kooditekstin sinne riveille ja sitten tietty painan returnia.

Mutta sen jälkeen ei tapahdu muuta kuin tulee uusi tyhjä rivi. Returnilla ei saa tapahtumaan mitään itse pelissä. Täytyy lopettaa peli, että käskyrivit häipyvät näytöltä. Ja sitten kun menee taas yrittämään ctrl-shift-c, saa vain entisen tekstin näkyviin, eikä sitä edes voi muuttaa.

Mitähän tehdä.

• Weirneir

Jos tarkotat palkkia mikä tulee näkyviin kun on painanut ctrl shift c, niin sen palkin saa pois kun kirjoittaa exit ja painaa sen jälkeen entteriä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      75
      4406
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3095
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3075
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      2152
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1269
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1186
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1055
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1045
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe