paska palkka että otin loparit.
Aina pois kotoa, työvuorot aina yli 24h ja seuraava päivä meni elpymiseen.
Alaa ei arvosteta lainkaan.
vaihdan säännölliseen työhön joka alkaa puoli 9 ja loppuu viideltä.
Lopputulos on että saman verran jää käteen mutta jää myös vapaa-aikaa. seuraavaksi hyppään takaisin auton rattiin kun siitä maksetaan oikeanlainen korvaus ja ylityöt alkaa rullaamaan kahdeksan tunnin työn jälkeen niinkuin kuuluu.
kuljetusalalla
7
2741
Vastaukset
- tulevalle...
varastomiehen uralle
- Imee peukalo
amispoika !!!!!!!!!!!!
- työvuoro yli 24h
laske tästä:ajelet,purat ja lastaat 13h.takaisinpäin matkaa 500km,et ehdi kotiin tai kiekko menee vituiks.nukut 9h ja ajat 7h kotiin/vaihdolle. vain peukalonimijä osaa laskea että noiden tuntien yhteenlaskettu summa on ALLE 24h.amispoika voi tietysti huvitella tuon tauon ajan esim.menettämällä poikuutensa maksullisella naisella mutta sellainen elämäntapa ei sovi perheelliselle eli lasken myös taukoon kulutetun ajan työvuoroon.AUKENIKO YHTÄÄN.
- lkjhgoa
työvuoro yli 24h kirjoitti:
laske tästä:ajelet,purat ja lastaat 13h.takaisinpäin matkaa 500km,et ehdi kotiin tai kiekko menee vituiks.nukut 9h ja ajat 7h kotiin/vaihdolle. vain peukalonimijä osaa laskea että noiden tuntien yhteenlaskettu summa on ALLE 24h.amispoika voi tietysti huvitella tuon tauon ajan esim.menettämällä poikuutensa maksullisella naisella mutta sellainen elämäntapa ei sovi perheelliselle eli lasken myös taukoon kulutetun ajan työvuoroon.AUKENIKO YHTÄÄN.
kiitos onnentoivotuksista mutta autonasentajaksi olen menossa.
työvuorot olivat järjestään yli vuorokauden ja taukoa tuli pidettyä yleensä päivän mittaan n. tunnin verran yhteensä, välillä ei sitäkään.
viikonloppuisin kertyi tunteja helposti yli 40.
amispojalla on ikää lähemmäs kolmeakymmentä ja auton ratissa nuokkunut kuutisen vuotta.
työnähän se on ihan mukavaa mutta vaihtelu virkistää välillä.
on ihan kiva nähdä perhettäkin välillä.
eikä se kroppakaan varmaan pitemmän päälle valvomisesta tykkää, kun lähtee esim iltakymmeneltä ajoon niin on aamulla kuitenkin herännyt kasin jälkeen ja valvomista tullut jo ennen töihin lähtöäkin 14h, siihen vaikka 22h töissä niin valvomista 36h.. - että aika
lkjhgoa kirjoitti:
työvuorot olivat järjestään yli vuorokauden ja taukoa tuli pidettyä yleensä päivän mittaan n. tunnin verran yhteensä, välillä ei sitäkään.
amispojalla on ikää lähemmäs kolmeakymmentä ja auton ratissa nuokkunut kuutisen vuotta.
eikä se kroppakaan varmaan pitemmän päälle valvomisesta tykkää, kun lähtee esim iltakymmeneltä ajoon niin on aamulla kuitenkin herännyt kasin jälkeen ja valvomista tullut jo ennen töihin lähtöäkin 14h, siihen vaikka 22h töissä niin valvomista 36h..harvassa on ne kuskit ketkä ajelee ihan lainmukaisia päiviä ja juoksee tauoilla etenkään ne, kenen autoissa ei ole digipiirtureita.
tauot venyttävät kohtuuttomasti päiviä eikä jää aikaa sitäkään vähää olla kotona. - mekaanikko
lkjhgoa kirjoitti:
eikä se kroppakaan varmaan pitemmän päälle valvomisesta tykkää, kun lähtee esim iltakymmeneltä ajoon niin on aamulla kuitenkin herännyt kasin jälkeen ja valvomista tullut jo ennen töihin lähtöäkin 14h, siihen vaikka 22h töissä niin valvomista 36h..tulos tippuu jos asentajaksi ryhdyt että rahallisesti ei kannattais.
vieläpä jos meinaat raskaalle puolelle niin olis hyväksi olla joustava eli jos tarve jäädä ylitöihin toki siitä maksetaan ja se ei ole jokapäiväistä
- mafian orja
Tällä alalla hallitsee jonkinlainen mafia porukka työnantajina.
Palkka alle tessin
Mitään lisiä ei makseta
Ei makseta ylityötä
Teetätetään kymmeniä tunteja ilman palkkaa.
Ei makseta vapaapäivätyölisiä
Palkkaa maksetaan päivärahoina
Ajatetaan läpituntipalkalla tai huonolla urakalla
Teetätetään ylipitkiä päiviä
Rikotaan ajoaikalakeja
Aikatauluissa pysyy vain ylinopuksilla
Jatkuvasti ajettava ylikuormilla.
Rahtikirjat väärennetään ylikuorman vuoksi
Kusetetaan verottajaa minkä ehditään
Väärennetään palkkakirjanpito tarkastajia varten
Kirjanpito väärennetään
Tilinauhat puutteellisia mm. tehdyt tunnit ei näy
Lomapalkat lasketaan liian pieneksi
Pekkasia ei anneta eikä makseta
Ajatetaan epäkuntoisilla autoilla
Piilotetaan kiekkoja työsuojelutarkastajilta
Eläkemaksut ja verot tilitetään liian pieninä
Väärennellään palkkatodistuksia
Kuljettajaa haukutaan kommariksi ja vittuillaan jos yrittää puoliaan pitää.
Olen ollut tälläisessä talossa talossa töissä, joka päältä kaunis ja isäntä vielä toimi yrittäjärjestön luottamustehtävissä.Kai noita lakeja joita päivittäin rikotaan on yli kaksikymmentä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265