Olemme lähdössä kaveriporukalla Wieniin ja mietimme juuri minkähänlaista ilmaa sinne on lupailtu?kannattaako varautua sateisiin?muitakin menovinkkejä otetaan vastaan ilolla!
Ootan reissua jo ihan malttamattomana,paikasta olen kuullut pelkästään kehuja:)
Lähtö Wieniin 27.3
3
1098
Vastaukset 3
- wienerknabe
säistähän ei voi sanoa muuta kun että ne vaihtelee. maaliskuun lopulla voi olla jopa lähemmäs 20 astetta tai voi sataa räntää.
menovinkkejä on vaikeeta antaa kun ei tiedä mikä kiinnostaa. mutta upea kaupunki on. hyvää matkaa, ite menossa pääsiäisenä.- Maija Matkaaja
No ei kait me sokerista olla mutta ainahan sitä toivois ettei nyt ihan sitä räntää satais :) varmaan jotain linnoja kierrellään ja museoita,ratsastuskoulu kiinnostais kauheasti mutta sinne on kait vaikea saada lippuja? ja pääasiahan on rentoutuminen ja nauttiminen lomasta,kaikki muu on sitten plussaa!
- ratsastuskoulusta
Maija Matkaaja kirjoitti:
No ei kait me sokerista olla mutta ainahan sitä toivois ettei nyt ihan sitä räntää satais :) varmaan jotain linnoja kierrellään ja museoita,ratsastuskoulu kiinnostais kauheasti mutta sinne on kait vaikea saada lippuja? ja pääasiahan on rentoutuminen ja nauttiminen lomasta,kaikki muu on sitten plussaa!
Espanjalaisen ratsastuskoulun aamuharjoituksia (Morgenarbeit) voi mennä seuraamaan ti - la klo 10 - 12 (tosin ei lauantaina 29.3.). Pääsymaksu 12 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459