blue orb emeraldissa?

apuja kaivataan

elikkäs mistä sen saa kun en pääse eteenpäin pelissä ilman sitä???

9

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dialga VS Palkia

      Saat sen Mt.pyreltä.

      • jamin10

        Minusta Emeraldissa ei saa kumpaakaan orbia vaan kummankin Teamin pomo vie ne. Mt. Pyreltä saa Emeraldissa muistaakseni Magma embelin tai joku ton niminen jolla pääsee sinne Team Magman päämajaan.


      • jamin10 kirjoitti:

        Minusta Emeraldissa ei saa kumpaakaan orbia vaan kummankin Teamin pomo vie ne. Mt. Pyreltä saa Emeraldissa muistaakseni Magma embelin tai joku ton niminen jolla pääsee sinne Team Magman päämajaan.

        Emessä ei saa kumpaakaan orbbia, mutta saa vain magma cons:in. Kummankin ryhman pomot vie ne orbit.


    • apuja kaivataan

      siinä tapauksessa kun en löydä kyorgea mistään mitä pitäisi tehdä? kävin siellä vedenalaisessa paikassa kolusin kokonaan läpi ja siellä näkyi kyorge. piti mennä sootopolikseen mutta sieltä mistä se pitäisi löytyä niin se ei ole siella siis siellä jsn kaivoksessa. (kävin kaivoksessakin) kun en pääse salille ennen kuin olen tapellut kyorgen kanssa...
      siis apuja kaivataan

      • jamin10

        Emeraldissa sun ei tarvii otella Kyogren kanssa. Ootko käyny Team Magman päämajassa? Sieltä vuorilta missä sataa tuhkaa niin alas päin ja sitten maa tärisee ja luolan suu aukeaa eteesi (sulla pitää olla se MagmaEmbel että noin tapahtuu). sitten kun se Groudonkin on lähtenyt sieltä luolasta ni sitten meet Sootopolikseen. Siellä näät Kyogren ja Groudonin tappelun. Enempää en kerro ainakaan vielä.


      • apuja kaivataan
        jamin10 kirjoitti:

        Emeraldissa sun ei tarvii otella Kyogren kanssa. Ootko käyny Team Magman päämajassa? Sieltä vuorilta missä sataa tuhkaa niin alas päin ja sitten maa tärisee ja luolan suu aukeaa eteesi (sulla pitää olla se MagmaEmbel että noin tapahtuu). sitten kun se Groudonkin on lähtenyt sieltä luolasta ni sitten meet Sootopolikseen. Siellä näät Kyogren ja Groudonin tappelun. Enempää en kerro ainakaan vielä.

        nii kun olen siel sootopolikses ja ne 2 pokemonii taistelee siel ja kun yritän mennä salille sanoo jtn kyorgesta.


      • jamin10
        apuja kaivataan kirjoitti:

        nii kun olen siel sootopolikses ja ne 2 pokemonii taistelee siel ja kun yritän mennä salille sanoo jtn kyorgesta.

        Nyt sun pitää mennä Rayquazan luo Sky Pillariin ja herättää se. Sitten lennät Takasin Sootopolikseen ja Rayquaza lentää paikalle. Sitten se lopettaa niitten tappelun.


      • Dialga VS Palkia
        jamin10 kirjoitti:

        Nyt sun pitää mennä Rayquazan luo Sky Pillariin ja herättää se. Sitten lennät Takasin Sootopolikseen ja Rayquaza lentää paikalle. Sitten se lopettaa niitten tappelun.

        Mutta jos haluat pyydystää kyogren ja groudonin sinun pitää pelata pokemon liiga läpi ja mennä route 119 sijaitsevaan säälaitokseen. Siellä ylhäällä yks proffa kertoo sulle molempien sijainnin.

        Jos on ongelmia tässä sivu:

        http://www.geocities.com/seikkailu128/


      • apuja kaivataan
        Dialga VS Palkia kirjoitti:

        Mutta jos haluat pyydystää kyogren ja groudonin sinun pitää pelata pokemon liiga läpi ja mennä route 119 sijaitsevaan säälaitokseen. Siellä ylhäällä yks proffa kertoo sulle molempien sijainnin.

        Jos on ongelmia tässä sivu:

        http://www.geocities.com/seikkailu128/

        kts tuosta osoitteesta löytyi kaikki tarvittava. kts vielä kerran


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe