Hei!
Haluaisin vähän tietoa, jäi mieleeni häiritsemään. Löysin erään esineen piilotettuna ja se esine oli laitettu davidin tähden muotoisen kuvion sisään. Mitä tarkoittaa? Osaako joku selittää? Kyseinen esine ei ole enää hallussani.
tarkoittaa
3
454
Vastaukset
- Saag Paneer
Merkki viittaa juutalaisuuteen. Sen sijaan esim. vanhoista suomalaistaloista saattaa kynnysten alta löytää pentagrammeja eli viisikantoja, joita suomalaisnoidat viljelivät 1800-luvulle asti suojelemaan taloa pahoilta hengiltä.
- mitä??
Sen verran uskontoo oon minäki lukenu et ymmärsin sen juutalaisuutee liittyvän. Mutta mitä tarkoittaa se esineen laittaminen keskelle? onko se hyvää onnea sille esineen omistajalle(jolle kuulunut)?
- Zos
mitä?? kirjoitti:
Sen verran uskontoo oon minäki lukenu et ymmärsin sen juutalaisuutee liittyvän. Mutta mitä tarkoittaa se esineen laittaminen keskelle? onko se hyvää onnea sille esineen omistajalle(jolle kuulunut)?
No ei se mitään negatiivista ainakaan merkitse.
Kuusikulmainen tähti on okkultismissa makrokosmoksen symboli ja viisikulmainen mikrokosmoksen. Joissain planettarisen magian rituaaleissa heksagrammin keskellä oleva esine tms. merkitsee aurinkoa tai saa voimaa "auringon sfääreistä". Jos esimerkiksi haluaisi tehdä rikkautta ja hyvinvointia edistävän talismaanin, sen voisi asettaa heksagrammin keskelle "latautumaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643