Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vursan

mies80

onko kellään kokemusta turkkilaisesta vursan model 2000 puoliautomaatti haulikosta? toimiiko luotettavasti?

6

2172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.M

      Joo, mul on Vursan 2000 Std itselataava haulikko. Ostin sen viime vuoden heinäkuussa, ja ei ole vielä pettänyt. Aseessa on vain kaksi "vikaa": tähtäinjyvä, joka ei mielestäni ole kovin hyvä, ja siksi ostin easy hit tähtäimen, joka ON Hyvä. ja toinen on se, mikä on kaikissa inertiatoimisissa haulikoissa, se ei lataa alle 28g latauksia. Aluksi. Itse säikähdin kovasti aluksi, kun menin ampumaan kiekkoja, ja se teki jatkuvasti lataushäiriötä. Mutta syksyn mittaan tuli ammuttua reilusti 36g latauksia ja haaskalle pari 52g, joten se jousi löystyy, ja tänä vuonna se ei ole tehnyt kuin yhden latausvirheen 200 ammutusta kiekkopanoksesta.

      Eli: Ase on hyvä, se on halpa, toimiva, muttei koristeellinen ( sitä ei kukaan metsässä katsele )Ja ainakin omasta mielestäni tähtäys parani huomattavasti, kun ostin siihen se easy hit tähtäimen. Metsästystilanteessa ase on toimunut hyvin raskailla lyijypanoksilla, kevyillä sinkkipanoksilla, rautahauleilla... Mutta aluksi kun ampuu kiekkoja, ei kannata laittaa 24g panosta kuin patruunapesään! Ja se jousi löystyy yllättävän nopeasti, eli sitä ei kannata pitää syynä, miksei ostaisi asetta.

    • make

      Voin suositella vursanin ostamista.
      Itselläni ase on ollut nyt toista vuotta ja olen ollut tosi tyytyväinen.
      Minulla ei ole ollut samanlaisia "ongelmia" aseen kanssa kuin edellisellä. Ase on aina toiminut luotettavasti.

      Joten osta pois huoletta.

    • minna

      Ostin vursanin viime lokakuussa ja aluksi oli murheita mutta onneksi on takuu olemassa. Siinä esiintyi samoja ongelmia kun toisella vastaajalla, se teki lataus virheitä kiekko paukkujen kanssa, mutta toimi moitteettomasti metsästyspanoksilla. Ei ollu kun n. 1,5 kk vanha ku lakkas toimimasta, käytätin sen Sakolla ja oli todella hyvää palvelua, aseseppä kertoi että "vasara" oli murtunut,melko ainoita muoviosia mitä sisuksista löytyy ja siinä oli ollut tehdas vika, samalla hän vaihtoi takatukin (koska lakka hilseili) parempaan kun mitä oli alunperin, ystävällinen aseseppä vielä antoi kokeilla ja soviteltiin minun kokoiselle pienelle (160cm) naiselle sopivan takatukin. Ja kyllä nyt kelpaa!

      Kuulin että kyseiseen malliin saa ostaa varaosana löysemmän jousen joka toimii paremmin kiekko paukkuja ammuskellessa.

      Että osta pois, se on hinnaltaan edullinen ja hyvän tuntuinen ase.

      • Gunkku

        Tietääkseni vursaneita tehdään/tehtiin benellin tehtaalla ja toiminnaltaan ovat samanlaisia, vursan on vain uusi merkki joten sen takia varmaan paljon halvempi


      • Vursan2000Stanttu
        Gunkku kirjoitti:

        Tietääkseni vursaneita tehdään/tehtiin benellin tehtaalla ja toiminnaltaan ovat samanlaisia, vursan on vain uusi merkki joten sen takia varmaan paljon halvempi

        Joo, On erittäin hyvä puoliautomaatti. on toiminut pakkasessa ja helteellä. tosin minullankin oli sama lataus ongelma kiekkopaukuilla, mutta jos haluat kiekkoja ampua niin osta vähän "tujumpia" kiekkopaukkuja, niin johan lataa. Jyvä on vähän huono mutta eipä tuo ase kalliiksi jää vaikka siihen uuden jyvän ostatkin! Suosittelen


    • vursani

      Minulla on ollu vursan noin 7vuotta ja toimii hyvin. Hinta/laatu minun haulikossa ainakin kohdillaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe