onko kellään kokemusta turkkilaisesta vursan model 2000 puoliautomaatti haulikosta? toimiiko luotettavasti?
vursan
6
2404
Vastaukset
- H.M
Joo, mul on Vursan 2000 Std itselataava haulikko. Ostin sen viime vuoden heinäkuussa, ja ei ole vielä pettänyt. Aseessa on vain kaksi "vikaa": tähtäinjyvä, joka ei mielestäni ole kovin hyvä, ja siksi ostin easy hit tähtäimen, joka ON Hyvä. ja toinen on se, mikä on kaikissa inertiatoimisissa haulikoissa, se ei lataa alle 28g latauksia. Aluksi. Itse säikähdin kovasti aluksi, kun menin ampumaan kiekkoja, ja se teki jatkuvasti lataushäiriötä. Mutta syksyn mittaan tuli ammuttua reilusti 36g latauksia ja haaskalle pari 52g, joten se jousi löystyy, ja tänä vuonna se ei ole tehnyt kuin yhden latausvirheen 200 ammutusta kiekkopanoksesta.
Eli: Ase on hyvä, se on halpa, toimiva, muttei koristeellinen ( sitä ei kukaan metsässä katsele )Ja ainakin omasta mielestäni tähtäys parani huomattavasti, kun ostin siihen se easy hit tähtäimen. Metsästystilanteessa ase on toimunut hyvin raskailla lyijypanoksilla, kevyillä sinkkipanoksilla, rautahauleilla... Mutta aluksi kun ampuu kiekkoja, ei kannata laittaa 24g panosta kuin patruunapesään! Ja se jousi löystyy yllättävän nopeasti, eli sitä ei kannata pitää syynä, miksei ostaisi asetta. - make
Voin suositella vursanin ostamista.
Itselläni ase on ollut nyt toista vuotta ja olen ollut tosi tyytyväinen.
Minulla ei ole ollut samanlaisia "ongelmia" aseen kanssa kuin edellisellä. Ase on aina toiminut luotettavasti.
Joten osta pois huoletta. - minna
Ostin vursanin viime lokakuussa ja aluksi oli murheita mutta onneksi on takuu olemassa. Siinä esiintyi samoja ongelmia kun toisella vastaajalla, se teki lataus virheitä kiekko paukkujen kanssa, mutta toimi moitteettomasti metsästyspanoksilla. Ei ollu kun n. 1,5 kk vanha ku lakkas toimimasta, käytätin sen Sakolla ja oli todella hyvää palvelua, aseseppä kertoi että "vasara" oli murtunut,melko ainoita muoviosia mitä sisuksista löytyy ja siinä oli ollut tehdas vika, samalla hän vaihtoi takatukin (koska lakka hilseili) parempaan kun mitä oli alunperin, ystävällinen aseseppä vielä antoi kokeilla ja soviteltiin minun kokoiselle pienelle (160cm) naiselle sopivan takatukin. Ja kyllä nyt kelpaa!
Kuulin että kyseiseen malliin saa ostaa varaosana löysemmän jousen joka toimii paremmin kiekko paukkuja ammuskellessa.
Että osta pois, se on hinnaltaan edullinen ja hyvän tuntuinen ase.- Gunkku
Tietääkseni vursaneita tehdään/tehtiin benellin tehtaalla ja toiminnaltaan ovat samanlaisia, vursan on vain uusi merkki joten sen takia varmaan paljon halvempi
- Vursan2000Stanttu
Gunkku kirjoitti:
Tietääkseni vursaneita tehdään/tehtiin benellin tehtaalla ja toiminnaltaan ovat samanlaisia, vursan on vain uusi merkki joten sen takia varmaan paljon halvempi
Joo, On erittäin hyvä puoliautomaatti. on toiminut pakkasessa ja helteellä. tosin minullankin oli sama lataus ongelma kiekkopaukuilla, mutta jos haluat kiekkoja ampua niin osta vähän "tujumpia" kiekkopaukkuja, niin johan lataa. Jyvä on vähän huono mutta eipä tuo ase kalliiksi jää vaikka siihen uuden jyvän ostatkin! Suosittelen
- vursani
Minulla on ollu vursan noin 7vuotta ja toimii hyvin. Hinta/laatu minun haulikossa ainakin kohdillaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020